Realizatorii podcast-urilor despre mișcarea MISA/ATMAN subliniază în repetate rânduri o idee care le-a sărit tuturor în ochi:
în cadrul acestei organizații, presiunea colectivă în direcția depășirii limitelor sexuale - adică presiunea exercitată asupra unui
cursant de către ceilalți colegi în sensul angrenării lor în anumite acțiuni pentru care acesta simte disconfort - este covârșitoare.
Anumite persoane au relatat despre experiențe neplăcute pe care au fost nevoite să le suporte sau pe care chiar le-au refuzat,
atunci când au participat la anumite retrageri tantrice despre care nu li s-au dat informații dinainte de a se înscrie la acestea.
Liderii mișcării realizează că aceste experiențe depășesc limitele bunului simț, deoarece îi obligă pe participanți ca, înainte
de a se înscrie pentru participarea la anumite acțiuni secrete, să depună legăminte ”solemne” în care jură pe sănătatea
și pe evoluția lor spirituală să păstreze secretul deplin asupra a tot ceea ce vor observa și să nu divulge nimic, nimănui,
din ceea ce vor afla în decursul participării lor la respectivele acțiuni. Evident, aprobarea pentru participare este condiționată
strict de depunerea acestor jurăminte teribile, ce sunt ”sui-generis” autoblesteme.
Dar nu numai participarea la activitățile sexuale ce încalcă tabu-urile societății normale generează situații neconfortabile
și abuzive, iar ulterior tulburări emoționale, asupra celor cărora se exercită presiunea colectivă, dar chiar și practicile
mai obișnuite pot duce la astfel de situații, cum ar fi de exemplu faimoasele ÎMBRĂȚIȘĂRI (link).
Acestea au fost expuse în caiete ale taberelor de vacanță din 2016 (link), iar apoi, sub forma unor tehnici și procedee
etapizate, în cadrul unor conferințe din cadrul taberelor, începând cu anul 2018.
Deși îmbrățișarea, ca formă de manifestare umană a iubirii, nu depinde de vârstă sau gen, Bivolaru a derivat din aceasta
”îmbrățișarea erotică amoroasă”, o tehnică ce se realizează în cadrul cuplurilor amoroase bărbat-femeie sau chiar de femei,
ca ”punere în practică a tainei dezvăluite a îmbrățișărilor ce combină energia subtilă sublimă a atributului dumnezeiesc
al iubirii dumnezeiești cu energia subtilă sublimă a erosului pur dumnezeiesc”.
În cadrul acestei tehnici, unul dintre iubiți oferă îmbrățișarea, iar celălalt o receptează, apoi rolurile se inversează.
Dintr-o manifestare spontană, simțită și consimțită de către cei doi iubiți din cuplu, îmbrățișarea de la MISA a devenit
o tehnică cu etape și cu conștientizare la final. Mai mult, dintr-o manifestare exclusivă a iubirii, ce poate surveni între
prieteni, părinți și copii sau cunoștințe de același gen, la MISA ”cel care oferă îmbrățișarea este un canal de manifestare
a atributului erosului pur prin focarele erogene ale ființei”! Când foștii cursanți sau jurnaliștii atrag atenția că la MISA
totul este supersexualizat, sare în sus MISA și susține că ”nuuu-i adevăraaat!
Pentru că îmbrățișarea a devenit o tehnică de ”asimilare a energiilor atributelor dumnezeiești”, unora dintre cursanții
de la MISA li s-au recomandat TAPAS-uri de îmbrățișări! Acești cursanți circulă printre colegii de cursuri sau tabere
și solicită îmbrățișări ca să-și împlinească tapas-ul și să bifeze numărul zilnic de execuții. Și pentru că nu prea ai cum
să-i refuzi, că afectezi relația cu cei cu care ai fost și vei fi împreună la cursuri ani sau zeci de ani, că generezi o ambianță
tensionată sau că ”ești demonic”, nu prea ai ce face și ”te angrenezi”, ceea ce poate genera uneori un disconfort serios!
La MISA, consimțământul de ambele părți a fost suspendat tocmai pentru că este ”de la sine înțeles”, iar cea mai evidentă
consecință a acestui fapt o reprezintă acuzațiile și reclamațiile de abuz, inclusiv abuz sexual, față de ”Chief Mentorul”
Bivolaru și față de alți lideri ai organizației. Se presupune că invitațiile la inițierea sexuală din partea liderului suprem sunt
din start ”divin integrate”, iar eventualul refuz al acestora ar fi o dovadă de ”exacerbare a egoului și de influență demonică”,
conducând la marginalizarea celei care ar refuza invitația din motive obiective sau subiective. Sunt frecvente situațiile
în care cursanții ”este necesar” să realizeze acțiunile de grup care sunt decise ”de sus”, dacă nu vor să fie marginalizați.
Așa că iată-te în situația în care ”este necesar” să fii amabil și să accepți îmbrățișarea, chiar dacă în acel moment nu o dorești,
respingere care poate fi cauzată de diverse motive:
➢ poate ai alte preocupări în acel moment și nu vrei să fii distras sau pur și simplu vrei să fii lăsat/ă în pace
➢ poate nu ai afinități afective cu cel/cea care îți solicită îmbrățișarea și perspectiva unui astfel de contact mai intim
îți cauzează disconfort (celor mai mulți dintre oameni nu le place să fie atinși de către străini, căci adesea acest fapt
poate fi interpretat ca un avans sexual, pe care ei sunt nevoiți să îl refuze și să genereze astfel o situație neplăcută)
➢ poate că, dimpotrivă, ai prea multe afinități afective - și chiar sexuale - cu cel/cea care te solicită și știi că vor apărea
anumite reacții sau reflexe fiziologice necontrolate, care vor fi evidente pentru partener sau pentru ceilalți din exterior, înțelegeți...
Bivolaru a emanat o tehnică și s-au realizat chiar și exemplificări pe o durată determinată, de trei minute. Fix trei minute,
”susținute de la distanță cu o energie ocultă triplă”, cu consacrare la început! Dar în teoria pe care a expus-o, a specificat
că o îmbrățișare trebuie să dureze atâta timp cât se manifestă fluxul energiilor atributelor. Problema e că fiecare apreciază
diferit durata fluxului energetic. De aceea, unul simte că fluxul durează mai mult, celălalt simte că fluxul se estompează
mai repede și încheie mai repede, astfel că este nevoit să aștepte ca celălalt ”să termine”, simțind uneori și disconfort.
Pot fi multe motive de disconfort după cum, dimpotrivă, pot fi situații foarte plăcute. De asta ceea ce nu se înțelege la MISA,
printre multe altele, este ce spunea Ecleziastul: ”există un loc și un timp pentru toate”.
Pentru că într-o îmbrățișare este vorba de doi, ”este necesar” ca AMBII să simtă, ATUNCI și ACOLO, DORINȚA de a o realiza,
adică ceea ce se numește de către oamenii normali spontaneitate, iar de către MISA, ”deschidere”.
Apoi, ceea ce simt doi, unul pentru altul, îi privește doar pe ei, de aceea se numește ”intimitate” și n-ar trebui să aibă loc în public
și, cu atât mai puțin, în mod organizat! Dar pentru că la MISA consimțământul este ”ego” iar ”deschiderea” este ”integrare și salt
spiritual”, liberul arbitru este ”transcens”, adică este ocolit sau chiar încălcat!
Oamenii obișnuiți (”neinițiații”) se întâlnesc, se tatonează pentru a vedea dacă, atunci când unul face un pas către celălalt,
acela răspunde în sensul apropierii. Dar pentru ”inițiații” de la MISA tatonarea înseamnă ego, blocaj, ezitare, închistare.
Inițiativa (”avansul”) este considerată din start o dovadă de ”iubire solară”, iar celălalt ”este necesar” să răspundă la fel căci,
altfel, se opune iubirii și deci este ”egotic” sau chiar ”demonic”. Aceasta este presiunea colectivă.
Când este vorba de doi, este necesar să existe consimțământ de ambele părți, adică unison, rezonanță sau afinitate,
afectivitate sau iubire RECIPROC ÎMPĂRTĂȘITE, atunci și acolo. Numai așa este respectat liberul arbitru.
De aceea, la MISA ar trebui - nu doar ar fi necesar - să fie evitate astfel de situații în care poate să nu existe unison.
Aceasta ar însemna să fie evitate situațiile în care este forțată depășirea limitele individuale, oricum ar fi acestea,
egotice sau nu. Însă această ”depășire a limitelor” este inevitabilă la MISA, deoarece este tehnica de control mental
fundamentală în cadrul organizației, prin care adepții - și mai ales femeile - sunt făcuți/făcute să-și abandoneze voința
individuală ”egotică”, dar nu în fața Voinței Divine, cum ar trebui pe o cale spirituală, ci în fața voinței liderilor, care
pretind că acționează în numele Divinității, punându-se de fapt în locul Acesteia.
În cazul particular al ”îmbrățișărilor erotice”, acestea au fost transformate într-o tehnică în care unul are inițiativa,
iar celălalt se simte silit de presiunea colectivă să accepte, chiar împotriva dorinței sale. O astfel de practică, alături
de altele asemănătoare, au condus de-a lungul anilor la un comportament de acceptare a abuzurilor din partea liderilor
sectei și, de asemenea, la falsitate, deoarece practicanții se forțează să pară ceva ce nu sunt în realitate.
Jurnaliștii și autorii podcast-urilor au întâlnit cu toții, fără excepție, relatări despre această practică a depășirii limitelor
sexuale, peste tot în cadrul filialelor MISA, indiferent de țară. În loc ca această practică să fie predată spre a fi aplicată
și exersată în intimitatea unui cuplu, așa cum ar fi firesc, dezinhibarea erotică este realizată forțat, în grup, în așa-numite
retrageri tantrice, iar cei cărora își depășesc astfel limitele, li se deschid pe neașteptate tot felul de ”perspective”.
Femeile primesc invitații pentru inițiere sexuală la guru, pentru videochat porno, filme porno, dansatoare în baruri
de striptease sau maseuze în ”templele tantrice”, iar bărbații primesc invitații spre a participa la alte retrageri sau ritualuri
sexuale mai aparte, precum și propuneri de a lucra în saloane de masaj erotic. Mai nou, Bivolaru a recomandat în cadrul
unor conferințe constituirea unor grupuri în care să se practice yoga dezbrăcat sau nud. În cadrul retragerilor tantrice
se vorbește despre ”plimbarea îngerilor”, în care participanții trec cu ochii închiși printre ”furcile caudine ale celorlalți”
și se lasă pipăiți/pipăite (link). De asemenea, o practică asemănătoare cu cea a îmbrățișărilor erotice este ”privitul în ochi” (link).
Cei de la MISA spun: câtă vreme participanții sunt doritori să aibă experiențe inedite și care le fac plăcere, care e problema?
Problema este că, pentru a forța depășirea limitelor, precum și pentru a asigura secretul practicilor bizare, participanții nu sunt
dinainte anunțați despre ceea ce urmează, adică despre unele experimente șocante sau care generează disconfort și,
prin urmare, pot avea parte de situații neplăcute ce îi pot tulbura și care le încalcă liberul arbitru.
Dovadă sunt cazurile în care unii părăsesc locul acțiunii, deși au întreprins eforturi pentru a ajunge acolo și a participa.
A te înscrie și a jura că nu vei dezvălui ceva ce nu știi dinainte, asta nu e dovadă de participare consensuală.
Câtă vreme e plăcut, e bine, dar cum rămâne atunci când devine neplăcut?
S-ar putea spune că soluția este ca la aceste activități să participe cupluri deja constituite pe bază de iubire și atracție,
așa cum se procedează la celelalte cursuri și retrageri de Tantra ce nu țin de ATMAN. Însă apare imediat întrebarea:
De ce nu se predau tehnicile și apoi acestea să fie exersate în intimitate? De ce în grup? (link)
Simplu: pentru că în intimitate faci ce vrei tu, nu ești controlat și manevrat. Problema la MISA este activitatea în GRUP!
Oricine își poate găsi un cuplu în cadrul căruia să se simtă bine și confortabil, să simtă iubire și să se simtă iubit, dar a găsi
un astfel de grup este mult mai dificil, deoarece sunt mult mai multe individualități care trebuiesc armonizate, mai multe
condiții care să fie îndeplinite simultan. Se poate vedea astfel că problema nu o reprezintă eventualele ”limitări egotice și
blocaje închistatoare”, ci faptul că ceva care este intim, este forțat să se petreacă în grup. Dar liderii MISA insistă că
o singură relație, un singur cuplu, sunt ”limitatoare” și, prin urmare, promovează relațiile multiple. Se forțează astfel
depășirea limitelor, cu scopurile ce au fost expuse anterior. Iar forțarea limitelor de confort individual reprezintă sursa
problemelor juridice de la MISA. Bivolaru și acoliții nu sunt judecați pentru sex în grup și consum de urină, ci pentru
încălcarea limitelor și a voinței liber consimțite a unora dintre cursante.
Video: secvențe de la ritualurile în grup de la NATHA Suedia
(pentru a putea audia coloana sonoră a clipului SpyNews, păstrați cursorul în fereastra playerului)
Traducerea mesajului text din videoclip:
Peste 22 de ani de experiență în predarea Yoga și Tantra în Scandinavia. Școala noastră de yoga și activitățile sale
sunt caracterizate de o dezvoltare personală și spirituală continuă. Suntem un centru de yoga viu, cu o gamă largă
de cursuri, cursuri de weekend, prelegeri, festivaluri și tabere. Toate activitățile didactice sunt conduse de profesori
care au absolvit o formare de profesori de yoga de doi ani și care au fost studenți timp de cel puțin 3 ani.
Mentorul școlii, Grieg, a îndrumat predarea și activitățile Natha timp de peste 40 de ani și a îndrumat mii de aspiranți
spirituali. Astăzi, principiile lui Grieg sunt predate în școlile de yoga din întreaga lume și, cu cei 45.000 de membri
ai săi, este una dintre cele mai mari școli de yoga din Europa.
Se remarcă faptul că poza lui Bivolaru, în prezența căreia se desfășoară cursurile sau ritualurile, îl prezintă pe acesta
din perioada în care era ”mai verde” (foto) și nu în starea de mumie în descompunere, cum este în prezent (foto),
ceea ce explică șocul unora dintre cursante atunci când îl întâlnesc personal. De asemenea, se recunoaște textual
că Bivolaru ”a îndrumat activitățile Natha timp de peste 40 de ani”, contrar declarațiilor oficiale ale NATHA și ATMAN
că el ar fi doar autorul cursurilor.
Link alternativ:
ReplyDeleteDespre ”îmbrățișările” și ”activitățile în grup” de la MISA
Linkuri alternative articole
ExMISA channel
"Deși îmbrățișarea, ca formă de manifestare umană a iubirii, nu depinde de vârstă sau gen, Bivolaru a derivat din aceasta
ReplyDelete”îmbrățișarea erotică amoroasă”"
Intr-adevar! Cei doi sau poate grupul intreg pot fi rude despartite care nu s-au mai vazut de ani de zile, decenii poate. E normal ca dorul si dorinta de a simti material pe celalalt, de a crede in realitatea victoriei, de a crede ca reuniunea are lor, sa fie prezente. Revederea este o bucurie in sine. Expresia este puritatea, deschiderea - cuprinzi la pieptul tau pe altul drag. Traiesti fericirea care hraneste.
Dar MISA comunista nu are nimic drag. Nu are din ce se hrani. Bivolaru cere taxe, nimeni nu i-a facut introducerea tinerilor care il viziteaza, toate gesturile copiate afisate pe langa curs sunt lascivitati care nu isi au sensul in context. - Love bombing, fake orgasm.
https://img.freepik.com/premium-photo/kiss-judas-dramatic-portrayal-captures-biblical-betrayal-tension-conflict-as-judas-iscariot-betrays-jesus-with-kiss-symbolizing-spiritual-depth-iconic-christian-symbolism_771426-47281.jpg?w=740
Pentru ca urmeaza acest aspect: https://en.wikipedia.org/wiki/Holy_kiss#Eastern_Orthodoxy
Sau acesta tantric, https://straymonds.org/wp-content/uploads/Mary-Magdalene-washes-Jesus-feet-scaled-e1649342753480.jpg
Sau in sens degenerat, https://img.freepik.com/premium-photo/kiss-judas-dramatic-portrayal-captures-biblical-betrayal-tension-conflict-as-judas-iscariot-betrays-jesus-with-kiss-symbolizing-spiritual-depth-iconic-christian-symbolism_771426-47281.jpg
In mai toate expresiile MISA se regaseste sarutul lui Iuda. Gesturile sunt goale de simtire autentica, personaje isi gasesc prada. Priviri dezbracate de sinceritate cuprind marfa, o invaluie in negativismul din care nu poate scapa.
Apoi urmeaza ceea ce se stie ca s-a intamplat si cu Iisus.
Ce simti cand dupa ce ti s-a furat o poza nud, ti se refuza returnarea ei ...?
Simti ca esti captiv tiganilor, ca cineva vrea puteri vrajitoresti asupra ta. Vrea libertatea ta, iar din poza ta cap de acuzare impotriva reputatiei si onoarei tale. Daca te vede murdarit si umplut de mizerie, in sinea sa te pedepseste ca nu i-ai raspuns corespunzator iubirii si inocentei sale, furiei sale majestice, pentru ca sa admitem ca sclipirea nebuneasca are si un pic de furie si revolta. Tocmai asta o face nebuneasca - constiinta de sine de a se gasi in stare negativa.
Tot mecanismul de razbunare este atunci un infantilism. Singur ti-l divulga in speranta ca jertfa ta ii va ajuta creierul sa se balanseze. Casa sa ancestrala cu toata puterea sociala avuta odata se prabuseste daca nu e tinuta in picioare cu sange proaspat de victima, al tau.
Daca treci la o confruntare psihologica, fiara se ascunde in chipul uman cu care iti zambeste, dar necesitatea de a iesi pentru a se hrani nu va inceta.
Acestia sunt demonii acelei case, mai degraba decat poza ta din exterior.
Am scris analiza din proprie experienta. Am fost ajutata sa ies din acea stare negativa si necrestina totodata.
Despre ce fel de eliberare sa vorbim la MISA atat timp cat astfel de pretioase subiecte se afla la curs!
Bucurati-va atunci de un Craciun in iulie! Din micile victorii se pune samanta de samadhi.
Din samadhi neconditionat poate veni eliberarea.
Voi pe cine aveti de partea voastra?
"Oricine își poate găsi un cuplu în cadrul căruia să se simtă bine și confortabil, să simtă iubire și să se simtă iubit,"
ReplyDeleteai vrut sa zici sa isi gaseasca un partener cu care sa formeze un cuplu?
"➢ poate nu ai afinități afective cu cel/cea care îți solicită îmbrățișarea și perspectiva unui astfel de contact mai intim
îți cauzează disconfort (celor mai mulți dintre oameni nu le place să fie atinși de către străini, căci adesea acest fapt
poate fi interpretat ca un avans sexual, pe care ei sunt nevoiți să îl refuze și să genereze astfel o situație neplăcută)"
la misa nu sunt sfintii, toti sunt niste inchipuiti (se cred evoluati schirtual cand de fapt sunt spalati pe creiere intr-o secta)
nefiind sfinti au tot felul de antipatii, se cred superiori unii altora pe diverse criterii si ca in cazul fabulei: "noi vrem egalitate, dar nu pentru cei mici", deci unul/una mai superior/superioara nu vrea sa se imbratiseze cu unul mai inferior, care nu e din bisericuta lui mai superioara.
"În cazul particular al ”îmbrățișărilor erotice”, acestea au fost transformate într-o tehnică în care unul are inițiativa,
iar celălalt se simte silit de presiunea colectivă să accepte, chiar împotriva dorinței sale"
haha ce naspa