Tuesday, July 22, 2025

Karma Yoga și Voluntariat la MISA - ”revelațiile” lui Grișna


Se apropie tabăra de vară de la Costinești și este nevoie de voluntari pentru diverse activități ale taberei, astfel că
pe canalele de media ale MISA au început să reapară anunțurile care fac apel la cei doritori să se angreneze.
Însă MISA nu limitează doar la a face apeluri către cursanții amatori de voluntariat ci, pentru a fi cât mai siguri
de succesul acestui demers, ”este necesar” ca aceștia să fie atrași, astfel că se pune în mișcare și aparatul de
propagandă, prin care sunt prezentate pe larg minunatele efecte ale voluntariatului asupra celor care se angrenează
într-o asemenea activitate. Așadar, ca un făcut, în această perioadă este reluată seria de șase conferințe despre
voluntariat ale liderului organizației, intitulată ”O inedită și edificatoare paralelă între activitățile de voluntariat
și abordarea atentă, perseverentă, entuziastă și metodică a sistemului milenar Karma Yoga” (arhivă).

Pe vremuri, cei de la MISA nu făceau referire la voluntariat, ci la karma yoga, subliniind că practica de karma yoga
nu este același lucru cu voluntariatul, ci este o activitate net superioară, înalt spirituală, care presupune o atitudine
net diferită. În timp ce voluntariatul este o activitate omenească, karma yoga este dumnezeiască. 
Citez din conferința menționată:

Bivolaru:
Voluntariatul este starea de angrenare voluntară a oricărei persoane care își oferă serviciile, fiind însuflețită de devotament
și care manifestă, în acel context, altruism și detașare. Voluntarul este o persoană ce se oferă să facă un serviciu din proprie
inițiativă și într-un mod detașat, dezinteresat. Voluntarul acționează de bunăvoie manifestând, în felul acesta, bunăvoință. 
Karma Yoga este o formă de yoga a acțiunii detașate, altruiste, ce vizează transcenderea egoului (Ahamkara), prin oferirea
totală, necondiționată, a fructelor acțiunii eminamente benefice lui Dumnezeu. (Krishna - Bhagavad Gita)

Pe site-ul oficial al MISA, în postarea despre despre karma yoga, nici nu se pomenește despre voluntariat.
În prezentările MISA se arată că există o paralelă între aceste două activități și, deși paralelele nu se întâlnesc niciodată,
se spune că există aspecte asemănătoare, ba chiar o anumită analogie. De curând însă, pe paginile MISA se vorbește
doar despre voluntariat, cum ar fi de exemplu o serie de postări recente pe FaceBook (fapt remarcat și de către cititorii
acestui blog - vezi comentariu). Ce s-a întâmplat, de se vorbește doar despre voluntariatul ”obișnuit și omenesc” și nu
despre ”sfânta karma yoga”? S-au întâmplat multe! Liderii MISA au fost trimiși în judecată pentru trafic și exploatare
de persoane, deghizate sub masca de karma yoga, mai întâi în România, apoi recent în Franța. Și dacă în România
au fost achitări pe fond, pentru că cei care s-au constituit în părți vătămate ca victime ale exploatării nu au mai venit
în instanță, iar avocații MISA au lungit-o până la prescriere, în Franța nu mai merge figura!

Justiția franceză are neplăcutul (pentru MISA) obicei de a discuta doar pe baza legilor concrete, precise, scrise clar
pe hârtie, fără echivoc, și nu pe baza interpretărilor vagi rostite cu gura. În plus, mult mai grav pentru cei acuzați,
legea franceză are această prevedere aparte pentru ”deriva sectară”, care nu lasă totul la latitudinea adepților,
pentru motivul că adepții, odată ce au fost îndoctrinați, nu mai gândesc cu mintea lor, pentru ei, ci cu mintea
malformată de către liderii sectei, în interesul acestora din urmă. Altfel spus, adepții sectei sunt tratați precum minorii,
ca persoane fără discernământ, incapabile să-și mai recunoască drepturile și să acționeze pentru a le fi respectate.
Pare ciudat și abuziv dar, dacă te gândești bine, adeptul spălat pe creier de către o sectă nu mai are facultatea de a
discerne între ce e bine și ce e rău, ci viziunea lui este total coruptă de către doctrina ce i-a fost inoculată în sectă
și într-adevăr este asemeni unui copil matur, fără discernământ. Desigur că apar două mari întrebări fundamentale:

cine deține adevărul sau cine hotărăște care este adevărul? (secta și adepții susțin că ei)

este drept ca o terță parte (instanța) să impună o hotărâre, cu titlu de adevăr, în numele celui considerat victimă,
peste capul acestuia, chiar împotriva a ceea ce crede acesta?

caz concret: Poliția franceză a reținut câteva cursante MISA care se aflau în ”Casa de Așteptare” așteptând ca să le vină
rândul la ”inițierea sexuală” cu gurul, dar niciuna dintre acestea nu a depus reclamație împotriva gurului și a organizației,
deși acestora li se promiseseră mari beneficii spirituale dacă ar fi acceptat ”inițierea” și le fuseseră prezentate filmări
cu declarații super-laudative ale unor cursante care fuseseră deja la ”inițiere”. Desigur că cineva din afară poate afirma
că acele cursante au fost mințite sau cel puțin că nu există nicio dovadă sau garanție că ele vor avea vreun beneficiu.
Dar, chiar dacă restul societății ar crede că e o amăgire, acele adepte cred că urmau să primească grația, dovadă că
nu au depus reclamație împotriva gurului sau chiar au refuzat să dea orice fel de declarație, unele considerându-se chiar
victime ale poliției, nicidecum ale gurului. Cine are dreptate? Legislativul francez a înțeles că, dacă decizia este lăsată
în întregime doar la latitudinea adeptului, acesta ar cădea pradă sectei fără a mai putea fi protejat, dar totuși este nevoie
ca să fie dovedit că a existat o presiune sau cel puțin o influență insidioasă din partea sectei, iar în cazul de față, chiar așa 
s-a petrecut, prin intermediul acelor relatări laudative. Dacă adeptele ar fi cerut inițierea, fiind sută la sută convinse 
le așteaptă suprema grație prin actul sexual cu gurul, de ce a mai fost nevoie de acele relatări care, cel puțin până
la ”inițiere” erau punctele de vedere ale altora și (încă) nu ale lor? MISA și susținătorii ONG-iști contestă realitatea
”spălării creierelor”, dar atunci difuzarea către aspirante a relatărilor subiective aparținând altor femei, ce este?

La aceasta se adaugă și constatarea poliției că femeile au fost ADUSE la gurul care se ascundea de poliție și avea o adresă
necunoscută. Important va fi în economia acestui caz cine a plătit transportul și cazarea femeilor? 
Dacă se dovedește că sistemul creat de guru a plătit, atunci ”trafic” și, implicit, ”pușcărie” scrie pe cei acuzați!
Deci iată că totuși nu este vorba despre o acțiune arbitrară a poliției franceze, ci despre fapte INDEPENDENTE de cursante
și, prin urmare, chiar dacă acestea țin partea sectei și a gurului, o decizie împotriva credinței lor și peste capul lor poate fi
pronunțată în mod întemeiat! Sunt destule elemente care să arate că alegerea cursantelor nu a fost în totalitate a lor, ci și
secta a avut un rol, iar sentința să aprecieze partea de responsabilitate a celor din sectă. Fiecăruia, după faptă, și răsplată!

Așadar sunt probe care arată că alegerea acelor cursante nu a fost în totalitate voluntară. Cum rămâne voluntariatul în ceea
ce privește ”karma yoga”, adică activitățile de videochat și din saloanele de masaj? Aici situația ar trebui să fie mult mai
clară deoarece, dacă în ceea ce privește credința adeptelor în grația primită prin ”inițiere”,  realitatea ”grației” poate fi pusă
în discuție, activitățile sexuale sunt cât se poate de concrete, ca și beneficiile. În acest caz, deoarece sunt generate venituri,
cel puțin pentru studio-urile de videochat și saloane, voluntariatul trebuie neapărat să fie consfințit prin contracte înregistrate
legal, altfel este totul este ilegal și este încadrat la trafic și exploatare, fără discuții! Presupun că în cazul saloanelor există
contracte, căci funcționarea acestora este strict reglementată, fiind vorba de locații fizice, clare, precum și de servicii contra
cost, contact efectiv cu clienții. În cazul videochat-urilor din Cehia, nu putem ști cât de în regulă erau acestea, dat fiind
caracterul lor online, mult mai ușor de ascuns. Cel mai probabil, contractele lipsesc în cazul reclamantelor care
l-au acuzat pe guru și acoliții săi că le-au exploatat sexual pe videochat porno. De aceea la MISA, cel puțin oficial,
deocamdată, expresia karma yoga a devenit brusc ocultată (adică nu se mai vorbește de funie în caza Spânzuratului),
ci se vorbește ostentativ doar despre voluntariat, ca și cum preanevinovata organizație n-a mâncat usturoi, nici gura
nu-i miroase și guru nu e vinovat! Toate acestea deși, după cum s-a arătat, Bivolaru a afirmat - și cei de la MISA au repetat
în numeroase rânduri - că voluntariatul și karma yoga nu sunt unul și același lucru și că practicarea karma yoga este net
superioară celei a voluntariatului. Citez din conferința menționată a lui Bivolaru:

Acțiunile de voluntariat, în modalitatea în care sunt realizate actualmente de un număr mare de ființe umane pe întreaga
noastră planetă, nu sunt totuși integrate ca acțiuni specifice sistemului Karma Yoga, deoarece anumite cunoștințe ezoterice
de bază, cum ar fi consacrarea prealabilă a roadelor acelor acțiuni către Dumnezeu Tatăl, nu sunt cunoscute de toți
acești oameni, pentru a putea fi aplicate și integrate. 

Potrivit Bhagavad Gita, revelată de către Krishna, omul nu poate trăi fără să acționeze, fiind determinat de cele trei tendințe
fundamentale (guna): tamas (inerția), rajas (activitatea) și sattva (echilibru, armonie). Deci omul este nevoit să acționeze
iar, potrivit lui Krishna, acțiunea este superioară inacțiunii. Problema este că scopul cu care acționează îl înlănțuie pe om.
Acțiunea nu-i aparține în mod real omului, căci acesta nu poate exista și acționa fără susținerea Creatorului, dar intenția
și scopul acțiunii îi aparțin întru totul, căci are liber arbitru, deci urmările sau roadele acțiunii sunt cele care îl înlănțuie.

Desigur că omul trebuie să acționeze în primul rând pentru a-și asigura existența lui și a familiei sale. Acest gen de acțiune
pentru sine poate genera însă o atitudine egoistă, care conduce la înlănțuire, prin atașament pentru roadele acesteia.
Dar există oameni care, din motive întemeiate, nu pot acționa pentru a-și asigura existența, prin urmare un alt gen de
acțiune necesară este ajutorul dat celor nevoiași și neputincioși. În cazul acțiunii altruiste, pentru binele celor nevoiași,
omul nu acționează pentru sine și deci nu-și însușește roadele acțiunii, prin urmare acest gen de acțiune altruistă și total
dezinteresată nu înlănțuie omul, devenind astfel o cheie a propriei lui eliberări. Se întrevede așadar un mare beneficiu al
voluntariatului: eliberarea omului din lanțurile karmice ale atașamentelor egoiste.

Dar apare o problemă: spiritul voluntariatului este ajutorarea celor care nu se pot ajuta singuri. În acest spirit, cursanții
MISA ar trebui să acționeze mai mult în folosul altora, care nu sunt neapărat cursanți, deci mai puțin în folosul MISA.
Sau ar putea lucra pentru ajutorarea DIRECTĂ a unor cursanți nevoiași, deci iarăși mai puțin pentru organizație. 
Dar acest fapt nu se petrece prea des, ba chiar MISA îi pune la plata cursurilor pe șomeri. Este adevărat că acei cursanți
care sunt lipsiți de venituri și au probleme de sănătate sau cauzate de vârstă, primesc gratuitate la cursul de yoga,
însă pentru tabere primesc gratuitate, prin tragere la sorți, 10 bărbați și 10 femei (înainte erau 7 și 7).
Celor tineri și încă în putere, li se sugerează să vină să locuiască în ashram-uri, dar evident nu degeaba, ci ”integrați”
în anumite activități. Desigur, este firesc faptul ca cei care locuiesc în ashram-uri să lucreze pentru a-și asigura existența,
pentru întreținerea și curățenia spațiilor comune, dar activitatea în folos propriu nu este voluntariat adevărat!
Este în mod voluntar, adică prin voință liberă, dar nu este în spiritul voluntariatului, așa cum îl înțelege omul obișnuit
înzestrat cu bun simț și onest. Însă MISA nu este cunoscută prin generozitate, ci mai degrabă prin zgârcenie și restricții,
deși face des apel la activitate voluntară, citez de pe pagina oficială a mișcării la secțiunea ”despre școala de yoga MISA”:
”Susținem implicarea socială și urmărim să angrenăm voluntari în condițiile legii, pentru desfășurarea activităților și
programelor Asociației”. (arhivă)

De fapt, cursurile de yoga și saloanele de wellness în general nu sunt recunoscute ca generoase ci, dimpotrivă, practică
niște prețuri cosmice, iar MISA nu face deloc excepție, dacă ne uităm la clinicile naturiste ce au legătură cu organizația.
Despre generozitatea și altruismul celor de la MISA, inclusiv față de proprii cursanți, a dezvăluit ”egoistul” Bernhard
într-o ”Scrisoare deschisă: Bernhard către dr. Cătălin Luca - Scandal în Ananda Clinic, Snagov, București” (link).
Cei de la MISA invocă voluntariatul și altruismul, dar numai în folosul lor! Asta-i problema cu voluntariatul la MISA:
proprii cursanți nu sunt îndemnați la acțiuni altruiste în favoarea celor din afara MISA, ci numai în favoarea organizației!
”Voluntariatul” la MISA e în favoarea celor care fac apel și îndeamnă la voluntariat. Felul în care este înțeles la MISA
conceptul de voluntariat este demonstrat din plin de următorul anunț:

Tabăra internaţională pentru bărbați ”Vira Mahavira Ananda”, Costinești (arhivă):
Atenție! Pentru a participa la aceste inițieri se va realiza programul de voluntariat necesar (de 30 de ore/ inițiere).
Toți bărbații înscriși în tabără vor putea participa la integrările spirituale extraordinare realizate la unison.
Participarea la programul zilnic de voluntariat este necesară pentru toți participanții!
Organizatorii taberei recomandă participanților care, din motive obiective, nu pot să fie prezenți de la începutul taberei,
să ajungă până cel târziu în seara zilei de duminică 29 iunie, pentru a realiza programul de voluntariat necesar
(30 de ore pentru participarea la inițieri. Bărbaţii integraţi cu activităţi de voluntariat în cadrul școlii noastre îşi vor
putea echivala aceste activităţi cu acţiunile de voluntariat realizate în cadrul taberei.

traducere din misana ezoterică integrală: 
”Voluntariatul în școala noastră este liber consimțit, dar totuși necesar, adică dacă nu îl realizezi, nu ai acces și,
astfel, pierzi definitiv încă o șansă de evoluție spirituală, deci iadul te înghite!”
Reținem așadar un nou concept ezoteric în premieră planetară, marcă înregistrată a MISA, contradictoriu în sine
(pe lângă cel de ”remedii profilactice”), anume ”voluntariatul necesar”! Șmecherul macrocosmic Bivolaru a înlocuit,
în vocabularul de la MISA, cuvântul ”trebuie” (care sună prea imperativ, obligatoriu, forțat) cu expresia ”este necesar”,
adică ceva care nu este obligatoriu, dar fără de care nu se poate și care, dacă nu este realizat, te lasă pe dinafară!

Poate că acțiunile voluntare pentru care se face apel la cursanți sunt în favoarea celor nevoiași din ashram-uri?
Bivolaru a fost prins la razia din Paris cu peste două sute de mii de euro, jumătate din încasările obținute din  taxele
de curs de la cei circa 1.500 de cursanți declarați oficial de MISA și fundațiile aferente! (detalii)
                                    1.500 cursanți declarați x 25 euro/lună x 11 luni = 412.500 euro
Banii găsiți la Bivolaru erau doar cash, dar câți bani se cheltuiesc cu întreținerea apartamentului lui Bivolaru din Paris
și cu ”Casa de Așteptare” unde fetele își așteaptă rândul la  ”inițiere”, plus transportul, cazarea și cadourile pentru ele?
Ah, era să uit, unele fete sunt puse să-și plătească deplasările și cazarea, făcând videochat porno, unde își ”donează”,
 - în mod voluntar, desigur - veniturile, pentru a-și plăti amenzile pe care le acumulează involuntar ca... ”voluntare”!
Bivolaru ia jumătate din banii încasați oficial din taxe la cursurile MISA în timp ce în ashram-uri se ține ”post de voie”!

Este clar că spiritul voluntariatului - ca ajutor dezinteresat dat celor nevoiași de pe urma cărora nu ai niciun profit - 
nu este potrivit spre a fi insuflat propriilor cursanți de către MISA, mai ales că aceștia nu ar fi atât de generoși cu asociația,
care-i taxează pentru cursuri și îi jupoaie în tabere unde, chiar și pentru participarea online se plătește cât se plătea înainte
pentru participarea la fața locului, care acum este taxată suplimentar! Era evident nevoie de stimulente!
Și atunci, voluntariatul spontan a fost înlocuit  cu practica numită ”karma yoga”, care aduce mari beneficii (doar de natură
spirituală) și pentru cel care o practică, nu doar pentru cel care primește ajutorul. Prezentată în acest mod, ca o formă
de yoga net superioară și chiar indispensabilă, cursanții se simt de-a dreptul datori să o abordeze și au impresia că,
dacă nu se angrenează, vor pierde șansa evoluției spirituale. Dacă evită voluntariatul, nu pierd nimic, dar dacă evită
karma yoga, atunci și grația divină îi evită pe ei... Citez:
Swami Ramadas ajunge chiar să spună, pe drept cuvânt, că: ”Fără karma yoga, jnana yoga şi bhakti yoga, de fapt
hatha yoga, tantra yoga şi laya yoga nu sunt decât un exacerbat egoism spiritual glorificat” (Scrisori). (sursa)

În inima și mintea unor ființe bune, sincere și oneste, litera karmei yoga este una cu spiritul acesteia și e foarte limpede:
înseamnă ajutorul dat semenilor din milă și compasiune, fără vreun interes personal, ci doar de dragul lui Dumnezeu,
nici măcar cu gândul a vreo răsplată cerească. Însă pentru ticăloșii perverși și profitori, litera karmei yoga este opusă
spiritului acesteia, fiind interpretată după răul lor plac și numai în folosul lor propriu.

În locul voluntariatului, care înseamnă ajutorarea dezinteresată a celor nevoiași, pornită din inimă, din compasiune
și iubire, gurul MISA a pus propria variantă a sistemului karma yoga, prezentat ca o practică în interesul organizației,
realizată în mod mecanic, nu din iubire și dăruire, ci din dorința de beneficiu personal, fie el și spiritual, nu din inimă,
ci dintr-un pretins răspuns la un ritual mecanic numit consacrare, în care se rostește o formulă fixă și se așteaptă
răspunsul sub forma unei senzații subtile subiective. Iar această pretinsă senzație este influențată de prejudecata că,
din moment ce gurul ”îndumnezeit” a făcut apel la ajutorul cursanților, înseamnă că respectiva acțiune e din start
benefică și ”dumnezeu” nu are cum să nu răspundă afirmativ, deși e vorba despre videochat porno sau masaj erotic,
despre care gurul însuși a spus cândva că reprezintă prostituție (audio).

Guru Bivolaru îi amăgește pe adepți că adevărata karma yoga înseamnă a lucra în folosul MISA, deoarece ar fi
un ajutor dat misiunii spirituale ”dumnezeiești” a organizației, citez:
”Swami Vivekananda afirmă în lucrarea sa Karma Yoga: ”Cunoaşterea spirituală veritabilă este singura formă
de ajutor care poate să anihileze pentru totdeauna, toate nenorocirile noastre. Doar cu ajutorul cunoaşterii veritabile
a Spiritului se nimicesc definitiv cauzele care generează şi fac cu putinţă toate lipsurile. De aceea, totdeauna,
ajutorul spiritual acordat omului constituie cel mai mare sprijin dumnezeiesc ce i s-ar putea oferi vreodată.
Cel care oferă oamenilor adevărata Cunoaştere Spirituală este cel mai mare binefăcător al omenirii. Şi noi vedem
că totdeauna oamenii cei mai puternici şi cei mai apreciaţi au fost aceia care au ajutat umanitatea în nevoile sale
spirituale, deoarece Spiritul singur stă la baza activităţii întregii Creaţii.” (sursa)

Iar acest ajutor nu ar trebui dat ocazional, ci pe o durată cât mai lungă, devenind practic un fel de robie, citez:
”Swami Vivekananda, Karma Yoga: ”A-i ajuta complet detaşat pe ceilalţi din punct de vedere fizic, satisfăcându-le
doar nevoile fizice, este o faptă cu adevărat măreaţă; căci ajutorul detaşat este cu atât mai valoros, cu cât este
mai mare nevoia de a-l obţine, dar este bine să ştiţi că ajutorul cel mai valoros este acela care este acordat
o perioadă extraordinar de lungă de timp. Dacă nevoile pe o lună ale unui om sunt rezolvate prin ajutorul
dezinteresat oferit de noi într-o oră – acesta este cu adevărat un ajutor; dar dacă acesta este pentru un an întreg,
atunci ajutorul acordat este şi mai important; numai dacă omul poate fi ajutat pentru totdeauna, în eternitate,
doar acesta va fi desigur cel mai mare ajutor dumnezeiesc ce i se poate acorda vreodată omului.” (sursa)

De asemenea, îi amăgește că practica karma yoga înseamnă a rosti formula de consacrare și a-și imagina un pretins
răspuns pozitiv ”dumnezeiesc” la consacrarea videochat-ului porno contra cost și a altor scârboșenii de acest fel, 
și astfel vor dobândi cu certitudine Raiul, în timp ce tot el spune, pe de altă parte, că atitudinea corectă pentru karma yoga
este dificil de atins chiar și pentru înțelepți (cu o singură excepție, cea a lui Bivolaru, desigur!):

Krishna spune în Bhagavad-Gita: ”Asupra a ceea ce este de fapt acţiunea detaşată şi asupra a ceea ce este de fapt
inacţiunea, chiar şi înţelepţii sunt uneori nedumeriţi şi unii chiar se înşeală. (sursa)
Învăţăturile lui Ramakrishna: ”Acţiunea total dezinteresată este de altfel foarte dificilă, mai ales în timpurile noastre.
A acţiona complet detaşat, fără nici un fel de ataşament egoist, este extrem de dificil.” (sursa)

Așadar, conducerea MISA îi îndeamnă pe proprii cursanți la realizarea unei practici greu de realizat în mod corect chiar
și de către cei înțelepți, ceea ce înseamnă că este foarte puțin probabil ca aceștia să beneficieze de această practică,
ba chiar ei devin și mai legați, căci foarte probabil nu o realizează cu atitudinea corectă, accesibilă doar iluminaților!
În schimb, organizația beneficiază din plin de pe urma activităților voluntare la care ei îi îndeamnă pe proprii cursanți.

alt citat:
Swami Vivekananda constată, nu fără o anumită dezamăgire, că: ”Cel care poate acţiona complet detaşat cinci zile
sau măcar cinci minute, fără niciun mobil egoist, indiferent care ar fi acela, fără să se gândească deloc la viitor,
la ceruri, la recompense, la pedepse sau la orice final de acelaşi fel, va deveni fulgerător un puternic gigant din
punct de vedere dumnezeiesc, intelectual şi moral.” (Yoga integrală practică) (sursa)

Cum giganții spirituali la MISA sunt la fel de mulți ca stejarii în Sahara, se poate deduce cum și cât se practică
adevărata karma yoga în măreața școală spirituală... Nici măcar banalul voluntariat, precum ”profanii”! 

8 comments:

  1. Ce tristă decădere. Idealul era să găsești Sat Chit Ananda — ființă, conștiință, beatitudine. Astăzi, ni se spune că spiritualitatea înseamnă să devii superbărbatul fericit — Mahavira Ananda.

    ReplyDelete
  2. Din link-ul catre scrisoarea doctorului Bernhard: "Ei nu au la inimă interesele voastre. Ei vă golesc. Energetic și financiar."

    ReplyDelete
  3. Cum ar fi un voluntariat la Costinesti cu mici pliante cu cateva vorbe despre blogul exmisa? Sau cu un banner cu exmisa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idee grozava! Lumea ar avea despre ce vorbi, ar lua atitudine daca autoritatile sunt atat de repede gata a vinde romanii produselor din India.
      Ar fi frumos sa apara adevarul: sprijiniti produsele “complementare”, sprijiniti trafic persoane in dauna valorilor si obiceiurilor romanesti. Si cu asta poate regreseaza in barlogul lui dezordonat miorlaiala ridicola din centrul spiralei.

      Delete
  4. S-a uitat cineva cu atenție la prefața cărții Taina menstruației? Am citit-o mai atent și am rămas uimită: „profesorii” de yoga și ayurveda confundă histerectomia cu ligatura trompelor!
    Se afirmă acolo că histerectomia se face, printre altele, pentru eliminarea neplăcerilor cauzate de menstruație și menopauză, și mai ales că ar fi o metodă anticoncepțională definitivă și perfect garantată.
    Iar concluzia? Ei propun continența sexuală, pentru că — fiind o metodă „naturală” de contracepție — este de mii de ori mai sănătoasă și mai plăcută decât histerectomia! 👌

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru ca ei inteleg bine anatomia si fiziologia umana si chiar au cerintele minime de chimie, creatie literara, calcul matematic, biologie& microbiologie indeplinite pentru a putea vorbi in cunostinta de cauza atunci cand incep pregatirea lor medicala.
      Sanchi, au sarit peste acestea!
      Nu m-as mira ca “Domnul” Gamulea sa nici nu fi participat la vreo sedinta de formare a sa ayurvedica ci sa pretinda magareste ca se trage direct din linia lui Atreya asa cum l-a laudat ayurvedistul indian invitat de Bivolaru in Romania.
      Desigur el are alte credinte ca magaria sa, Gamulea pe care acesta le si dispretuieste, in sensul ca tehnicienii au convingeri personale inferioare noua, celor de la MiSA.
      Acum ce importanta are ca uterul este culcusul. cuptorul, vasul de cultura al viitorului fat, ei, Bivolaru, stiu bine ca a scoate uterul este un sacrilegiu adus actului sexual, nu femeii in sine. Viziunea la MISA este aceeasi: femeia este o monobicicleta cu o roata umflata pe care o iei pentru o plimbare sau chiar o imprumuti prietenilor pentru a avea si ei o runda.
      Asa e cand e harmalaie si lumina e stinsa! Chiar se invalmasesc toti in spirala minune ca sa nu evoc imaginile sordide a ceea ce s-a gasit la sf. celui de-al doilea razboi mondial urmare a experimentelor umane atunci cand crucea incarligata era simbol arian.
      Menopauza acum: ce sens are sa te bati cu simptomele ce apar atunci cand organismul in fata stresului si a varstei spune stop, mi-a ajuns cata activitate productiva am avut si isi doreste o viata linistita fara valuri de dorinte carnale, de sluj fara sfarsit chiar si al lui Dumnezeu?
      Ii dai voie cainelui care te-a urmat de/a lungul existentei tale sa se odihneasca? Ii dai voie spiritului sa-ti dea linistea si pacea ca ai cautat indeajuns sa fii placut in fata lui Dumnezeu/lumii sau inca mai ai refulari si dubii in ceea ce priveste carnalul vs. spiritual?
      Cand vei impartasi cu mai tinerele generatii ceea ce ai acumulat daca tu te intinezi sa fii egalul lor inca?
      Este asa o divergenta intre gandirea de tip misan si cea pamanteasca… incat si un betiv ordinar pune degetul pe rana mai bine decat orice misan/ca, instructor/e .
      Sensul vietii este de a trai si a invata fiecare pe pielea sa. Nu in grup, nu la dicteu, nu constrans.
      Aici este libertatea adevarata, nu in textele ca Matusalem si Noe si altii … Sunt prezentati de asa natura incar sa uimeasca intelepciunea lor si cititorul sa ia aminte si sa realizeze ca intelepciunea este mai de dorit decat inteligenta. De aceea sunt aceste referinte incluse in Biblie, nu de florile marului.
      Daca le iei ad verbatim, vei fi dezamagit de propria ta interpretare.
      Am extrapolat pana nu mai e nimic de extrapolat si urmeaza sa intru la lucru. O zi buna!

      Delete
  5. Cum e să mergi la preot la spovedanie și el să te ia la rost că ești demoniac. Apoi să te pună la gazeta de perete să știe toată lumea ce faci. Următorii enoriași nu vor mai îndrăzni niciodată să destăinuie ce au pe suflet

    ReplyDelete

tag form to add a photo:

[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]

do not go beyond a width of 400