MisaTV a difuzat joi (”Ziua Judecății”) expunerea ”în premieră” intitulată ”Despre ce a dezvăluit CODUL SECRET al BIBLIEI referitor
la ceea ce urmează să se petreacă în viitorul apropiat în cazul profesorului de yoga Gregorian Bivolaru” - text redactat de Pistis Zadoff.
De fapt, această expunere a mai fost audiată în cadrul programului taberei de vară 🔗, dar se pare că pentru cei mai mulți este o premieră,
de unde se vede câți au vizionat conferința din vară sau au reținut ceva din ea.
prezentarea din tabără:
În cadrul acestei conferințe, este abordată o cercetare care are o mare importanță pentru toți aceia care îl îndrăgesc pe profesorul de yoga
Gregorian Bivolaru și care îi urmează învățăturile.
Are importanță și pentru cei care nu-l îndrăgesc și nu-l mai urmează, deși cândva l-au urmat până să înțeleagă că au fost mințiți.
prezentarea din tabără:
Desigur că fiecare ne-am întrebat, ne întrebăm, sau ne vom întreba la un moment dat, de ce este necesar ca unii ghizi spirituali să fie nedreptățiți?
Cum este integrat sacrificiul lor în armonia dumnezeiască și în marele plan dumnezeiesc?
Nu ”fiecare” ne-am întrebat astfel. Unii ne-am întrebat cât o să-și mai facă de cap ”ghidul spiritual” al MISA și mai ales când o să se pună
capăt integrării cursantelor în marele ”plan dumnezeiesc” al inițierii lor în tainele tantrismului și al videochat-urilor porno.
prezentarea din tabără:
Analiza pertinentă a Codului secret al Bibliei folosind anumite cuvinte cheie adecvate a scos la iveală câteva scenarii extrem de plauzibile
atât pentru anul în curs, 2024, cât și pentru anul 2025, în ceea ce privește cursul procesului judiciar din Franța.
Mai mult decât atât, Codul secret al Bibliei oferă indicii și despre felul în care se prezintă viitorul mai îndepărtat, ca ansamblu,
atât în ceea ce îl privește pe Grieg, cât și în ceea ce privește misiunea sa spirituală pe această planetă albastră.
Expunerea MisaTV nu vorbește însă de scenarii extrem de plauzibile sau de indicii, ci de certitudini (ce urmează să se petreacă):
Vă prezentăm în continuare ceea ce a dezvăluit Codul secret al Bibliei referitor la ceea ce urmează să se petreacă, în viitorul apropiat,
în cazul profesorului de yoga Gregorian Bivolaru. Vă rugăm să ascultați cu atenție aceste noi dezvăluiri edificatoare, premonitorii.
Autorul Pistis Zadoff:
Prima dată am folosit cuvintele ”Bivolaru” și anul evreiesc următor, 5785, echivalentul anului 2025, care va începe în octombrie 2024.
Pentru că am folosit puține cuvinte, am ales să scriu cuvântul ”Bivolaru” în limba ebraică într-o formă mai lungă și anume o variantă
de 7 litere, în loc de cea cu 5 litere pe care o folosesc de obicei. În limba ebraică, cuvântul ”Bivolaru” poate fi scris în mai multe moduri.
Și în alte limbi ”Bivolaru” poate fi scris în mai multe moduri: Aurollson, Petrov etc. Întrebarea este: scrierea în diferite moduri
nu cumva alterează rezultatele?
Autorul:
În căutările realizate în Codul Biblic, uneori este necesar să se scurteze anumite cuvinte pentru a le găsi în Cod, dacă nu apar în varianta completă.
Prin eliminarea semnelor indicative din cuvânt, deși forma prescurtată nu este neapărat considerată corectă conform normelor actuale,
ea poate fi citită în același mod. Variantele mai scurte au, statistic, o probabilitate mai mare de a apărea în căutare.
Dar căutarea se face într-un text scris, așadar nu se face după cum se citește, ci după cum se scrie!
De exemplu Grieg sau Grig se citesc la fel, dar scrierea diferă, la fel și rezultatele! Citez autorul:
De-a lungul anilor de căutare în Codul Biblic am folosit în principal o variantă cu 5 litere pentru cuvântul ”Bivolaru”.
În această matrice, deoarece au fost căutate doar câteva cuvinte, nivelul de improbabilitate statistică sau, altfel spus, nivelul de sincronicitate
a fost mai scăzut. De aceea am optat pentru o variantă mai extinsă a cuvântului ”Bivolaru”, deoarece aceasta este cea mai completă,
fără unele omisiuni care ar putea facilita găsirea cuvântului în Cod.
Este clar că rezultatele depind de forma cuvintelor, alese într-o manieră ce poate fi chiar arbitrară sau dimpotrivă, părtinitoare
și de fiecare dată iese altceva. De ce nu s-a ”utilizat” numele întreg exact, ”Gregorian Bivolaru”, din moment ce tot erau mai puține
cuvinte ce trebuiau căutate decât de obicei? Este clar că, dacă se pune Grieg - sau poate Grig - în loc de Gregorian, iese alt rezultat.
Așadar, se poate jongla cu termenii căutați, ca să iasă ”ce trebuie”! Următorul pasaj este ”iedificator”:
După câteva tentative nereușite, am descoperit însă o matriță potrivită având cuvintele:
- cuvântul principal ”Bivolaru”, în varianta lungă în limba ebraică alcătuită din 7 litere.
- ”Grieg” - anul evreiesc actual, ”5784”, corespondent anului 2024
- anul evreiesc viitor, ”5785”, corespondent anului 2025
- ”Franța”
- ”proces”
”După câteva tentative nereușite, am descoperit”... Modificăm, până iese ce trebuie! ”Cine caută, găsește!”
Noroc că a găsit și cuvintele ”Grieg”, ”Franța” și ”proces” în matrice, căci altfel rezultatele erau valabile și pentru Bivolaru Gabriel ”BRD”,
Bivolaru de la FRF sau pentru orice alt Bivolar de pe fața pământului! Sunt mulți Bivolari, dar numai Unul Cel Unic este Grieg, acuzat în Franța!
Autorul:
Această matrice premonitorie a apărut apoi, într-un mod uluitor, în secțiunea din Biblie, Cartea Întâi a Cronicilor, între capitolele
20, versetul 3 și 23, versetul 14. Primul detaliu uluitor, care sare în ochi la o primă analiză a matricei, este faptul că acolo cuvântul ”proces”
apare ca atare în text, fără salturi.
”Matricea premonitorie” a apărut abia DUPĂ ce s-a realizat căutarea ce include anul 5785 (anul 2025 actual).
Însă după ce Bivolaru a fost arestat în 28 noiembrie 2023 și a fost reținut preventiv, era deja evident că va urma un PROCES în 2024.
Întrebare evidentă: de ce n-a realizat Piști ÎN FIECARE AN, după cum ar fi fost firesc, o căutare după anul imediat următor?
Dacă Piști ar face ACUM o căutare ”premonitorie” a cuvintelor ”Bivolaru 2024” (anul care a început în octombrie 2023), ar obține
o matrice care să conțină ceva în genul ”Bivolaru - arestat - Paris”? Asta ar fi fost cu adevărat o premoniție, cu ”pre” de la ”a preveni”!
Autorul:
Primul detaliu uluitor, care sare în ochi la o primă analiză a matricei, este faptul că acolo cuvântul ”proces” apare ca atare în text, fără salturi.
”Atunci află că vei propăși mult dacă vei căuta să împlinești întru totul legile dumnezeiești și poruncile pe care le-a dat, lui Moise,
Domnul Dumnezeu pentru Israel. Întărește-te prin urmare și îmbărbătează-te. Niciodată nu te teme și nu te înspăimânta”.
Este o indicație surprinzător de clară că în acest proces va fi atins și chiar va apare astfel un succes. Deși este greu și aceasta necesită o mare
tărie interioară, dar și o imensă încredere în Dumnezeu, până la urmă va fi totuși obținut succesul de către acest om cu ajutorul lui Dumnezeu.
De fapt Regele David i-a transmis fiului său Solomon mesajul cuprins în versetul 13, din partea lui Dumnezeu, așadar aspectul esențial
este că MESAJUL ESTE PENTRU SOLOMON! Prin corespondență, BIVOLARU = SOLOMON! Iar mesajul este condițional:
”DACĂ vei căuta să împlinești întru totul legile dumnezeiești și poruncile pe care le-a dat Domnul Dumnezeu, vei propăși mult!”
Problema este că Solomon a încălcat poruncile și ”a mers după dumnezei străini”, citez:
1. Regele Solomon, în afară de fata lui Faraon, a iubit şi alte multe femei străine: moabite, amonite, idumeiene, sidoniene, hetite şi amoriene,
2. Adică din acele popoare pentru care Domnul zisese fiilor lui Israel:
"Să nu vă duceri la ele, nici ele să nu vină la voi, ca să nu vă întoarcă inima voastră spre dumnezeii lor". De acestea s-a lipit Solomon cu dragoste.
3. Şi a avut el şapte sute de femei şi trei sute de concubine; şi femeile i-au smintit inima lui.
4. La timpul bătrâneţii lui Solomon, femeile lui i-au întors inima spre alţi dumnezei şi inima lui nu i-a mai fost deloc întreagă
la Domnul Dumnezeul său, ca inima lui David, tatăl său.
5. Şi a început Solomon să slujească Astartei, zeiţa Sidonienilor, şi lui Moloh, idolul Amoniţilor.
6. Astfel a făptuit Solomon lucruri neplăcute înaintea ochilor Domnului şi nu a urmat cu stăruinţă după Domnul, cum urmase David, tatăl lui.
7. Atunci a zidit Solomon templul lui Chemoş, idolul Moabiţilor, pe muntele din faţa Ierusalimului, şi templul lui Moloh, idolul Amoniţilor.
8. Tot aşa a făcut el pentru toate femeile sale străine, care tămâiau şi aduceau jertfe dumnezeilor lor.
9. Atunci S-a mâniat Domnul pe Solomon, pentru că şi-a abătut inima lui de la Domnul Dumnezeul lui Israel, Care de două ori i Se arătase,
10. Şi-i poruncise chiar anume pentru aceasta, ca el să nu umble după alţi dumnezei, ci să păzească şi să facă cele ce i-a poruncit
Domnul Dumnezeu; dar el n-a împlinit cele ce i-a poruncit Domnul Dumnezeu.
11. Şi a zis Domnul lui Solomon: "Pentru că s-au făcut aceste lucruri cu tine şi pentru că tu nu ai ţinut legământul şi rânduielile Mele
pe care ţi le-am poruncit, voi rupe regatul tău din mâna ta şi-l voi da slujitorului tău;
12. Însă nu voi face aceasta în zilele tale, pentru David, tatăl tău, ci din mâna fiului tău îl voi rupe (Cartea a 3-a a Regilor, cap. 11 🔗)
Așadar, conform căutării în Codul Bibliei, Solomon-Bivolaru s-a iubit și s-a lipit cu dragoste de sute de femei străine iar, la timpul bătrâneţii,
inima lui s-a smintit, nu i-a mai fost deloc întreagă la Domnul Dumnezeul său și s-a întors spre dumnezei străini, precum Astartea
(zeița fecundității și a sexului la fenicieni, Mahashakti am putea spune! 🔗) și Moloh (zeu al focului, reprezentat cu trup de om
și cap de taur - sau de bivol ! - în cinstea căruia copiii erau trecuți prin foc sau chiar sacrificați prin foc 🔗).
Aceste versete prezic faptul că Solomon-Bivolaru a pierdut sprijinul lui Dumnezeu, iar regatul său (”școala spirituală”) va fi pierdut
atunci când va veni succesorul lui.
Chiar dacă versetele menționate anterior din Cartea Regilor nu fac parte din matricea găsită, a include interpretarea acestora în context
nu este o forțare, potrivit chiar expertului Piști, care spune la un moment dat, citez:
”Ofer în continuare un cadru pentru a înțelege cât mai bine următoarele versete. Pentru aceasta este necesar să completăm povestea biblică,
ce continuă și în alte versete, chiar dacă acestea nu conțin litere, din cuvintele căutate. Le menționez pentru a oferi context și adăugiri
secundare, toate acestea fiind foarte relevante din punct de vedere simbolic.”
Piști a descoperit cu adevărat o uluitoare corespondență cu realitatea, doar că interpretarea sa este exact pe dos: în loc să interpreteze
pur și simplu fragmentul biblic rezultat, el a avut de la început în minte ideea victoriei lui Bivolaru în confruntarea lui cu adversarii
și a interpretat un singur verset pe care l-a scos din context, asociindu-l în mod greșit pe Bivolaru cu regele David:
Autorul:
În această matrice, care urmărește într-un mod providențial să descifreze ce se va petrece în continuare cu Grieg, putem face imediat aici
o semnificativă paralelă între Grieg și protagonistul principal al povestirii biblice, și anume regele David.
El este un mare rege care în final îi învinge pe toți inamicii săi. Așa cum l-a învins pe uriașul Goliat în trecut, acum ostașii lui îi înving și ei
pe frații lui Goliat, care sunt la fel de mari. Această parte a textului ne arată, într-un mod uluitor, ce conducător puternic este acela care
învinge în final niște adversari care par a fi atât de mari și de neînvins. Totuși, această descriere va avea și un alt rol mai târziu în matrice.
Această încercare de a demonstra cu orice preț că Bivolaru va câștiga procesul îl face pe Piști să treacă cu vederea și alte detalii
din matricea rezultată în urma căutării. Citez:
A doua literă a cuvântului ”5784” apare în Cartea Întâi a Cronicilor, capitolul 21, versetul 12 🔗, care descrie o situație complicată.
Ca reacție la o greșeală, Dumnezeu îi oferă lui David trei opțiuni de pedeapsă, descrise în detaliu în acest verset:
3 ani de foamete pentru popor, 3 luni de eșecuri în luptă cu inamicii săi sau 3 zile de pedeapsă directă din mâna lui Dumnezeu,
sub formă de ciumă sau altă boală. Această a doua literă se găsește în partea centrală a versetului, unde este prezentată opțiunea
de a fi lovit de un inamic. Astfel putem înțelege cum această lovitură din partea autorităților franceze este de fapt o acțiune permisă
de Dumnezeu pentru a procesa sau, altfel spus, pentru a arde urgent o anumită karmă rezultată din greșeli anterioare.
Toate acestea ne dezvăluie că nu sunt deloc întâmplătoare și această situație este încadrată într-o perioadă limitată și relativ scurtă.
Autorul interpretării omite sau evită să spună a cui a fost greșeala la care face referire și care a fost aceasta. Din același capitol, putem citi:
1. Atunci s-a sculat Satana împotriva lui Israel şi a îndemnat pe David să facă numărătoarea Israeliţilor.
2. Deci a zis David către Ioab şi către căpeteniile poporului:
"Mergeţi şi număraţi pe Israeliţi de la Beer-Şeba până la Dan şi-mi aduceţi răspuns ca să ştiu numărul lor!"
3. Ioab însă a zis: "Să înmulţească Domnul pe poporul Său de o sută de ori mai mult decât este el acum! Au doară nu sunt ei toţi,
o, rege, domnul meu, robii stăpânului meu? Pentru ce dar cere aceasta domnul meu? Oare pentru a se scoate asta ca o vină lui Israel?"
4. Dar cuvântul regesc biruind pe Ioab, s-a dus acesta de a cutreierat tot Israelul şi venind la Ierusalim,
5. A dat Ioab lui David catagrafia înscrierii poporului şi s-au aflat în tot Israelul un milion şi o sută de mii de bărbaţi destoinici de război,
iar în Iuda, patru sute şaptezeci de mii în stare de a lua parte la război.
6. Pe leviţi însă şi pe Veniamineni el nu i-a numărat împreună cu ei, pentru că cuvântul regelui nu plăcuse lui Ioab.
7. Lucrul acesta n-a fost plăcut nici înaintea lui Dumnezeu şi de aceea a lovit El pe Israel.
8. Atunci a zis David către Dumnezeu: "Am greşit mult, făcând aceasta; iartă dar vina robului Tău, că m-am purtat cu totul nepriceput". 🔗
Așadar, a fost greșeala lui David, ispitit de Satana!
Unii consideră că greșeala lui David a fost numărarea bărbaților apți de război, care a urmat unor victorii în războaie,
ceea ce arată că regele David credea că ceste victorii se datorau numărului mare de oșteni și nu ajutorului venit de la Dumnezeu.
De altfel, imediat ce David află numărul mare de oșteni, își dă seama de greșeala pe care a făcut-o și își cere iertare de la Dumnezeu. 🔗
Piști, care îl asociază pe Bivolaru cu regele David, a nimerit-o aici fără să-și dea seama, căci Bivolaru a făcut mereu caz de numărul mare
(fals de mare - peste 30.000) de cursanți, lăudându-se mereu că are cea mai mare școală de yoga din Europa 🔗 și chiar din lume! 🔗
Așadar, în urma greșelii acestuia, Dumnezeu îl pune pe regele David să aleagă dintre trei pedepse:
Autorul:
Următoarea literă care apare este prima din cuvântul principal ”Bivolaru”, litera ebraică Bet, care apare în Cartea Întâi a Cronicilor,
capitolul 21, versetul 17 🔗.
În cadrul acestui verset, David vorbește cu Dumnezeu și atunci el îl roagă să nu pedepsească deloc poporul său, ci să aplice pedeapsa
aceea doar asupra lui personal și asupra acelora ce sunt lângă el. Acest aspect reflectă faptul că, deși karma cea mare, care este procesată
cu această ocazie, este a școlii sau chiar a planetei, acela care este supus acum la mari încercări și opresiuni, este Grieg.
El, cu cei câțiva de-ai lui, este acum acela care este învinuit pe nedrept, este judecat și pedepsit prin rămânerea sa acum în închisoare.
Minciuni sfruntate! Aici Pistis Zadoff îți arată pe deplin ticăloșia manipulatoare. Greșești o dată, dar când greșeala devine sistematică,
e vorba de rea credință. Vorba lui Bivolaru: ”A greși e omenesc, dar a persevera în greșeală este diavolesc!”
Acesta nu este Codul Bibliei, ci este Codul lui Piști! În realitate, Biblia prezintă următoarele:
⬧Mai întâi, însuși regele David recunoaște că a greșit. Așadar karma nu este a planetei sau a școlii, ci a lui Bivolaru!
Atunci a zis David către Dumnezeu: "Am greşit mult, făcând aceasta; iartă dar vina robului Tău, că m-am purtat cu totul nepriceput. 🔗
⬧Apoi, David alege pedeapsa a treia, ceea ce face ca 70.000 de oameni să fie uciși de molimă, prin pedeapsă divină:
13. Şi a răspuns David lui Gad: "Sunt într-o mare nelinişte! Să cad mai bine în mâinile Domnului, căci îndurările Lui sunt foarte multe,
dar să nu cad în mâinile oamenilor".
14. Atunci a trimis Domnul molimă asupra lui Israel şi au murit şaptezeci de mii de Israeliţi.
15. Şi a trimis Dumnezeu îngerul la Ierusalim ca să-l piardă. Şi când a început el să pustiiască, a văzut Domnul şi I s-a făcut milă
pentru această nenorocire şi a zis către îngerul pierzător: "Destul! De acum lasă-ţi mâinile în jos!" 🔗
Piști spune că ”este prezentată opțiunea de a fi lovit de un inamic (îngerul cu sabia, n.n.). Astfel putem înțelege cum această lovitură
din partea autorităților franceze este de fapt o acțiune permisă de Dumnezeu pentru a procesa sau, altfel spus, pentru a arde urgent
o anumită karmă rezultată din greșeli anterioare.
Tot minciună sfruntată! David-Bivolaru respinge pedeapsa a doua care să-l afecteze direct pe el (”trei luni să fii tu urmărit de vrăjmaşii tăi
şi sabia duşmanilor să ajungă până la tine” 🔗) și în schimb alege să fie loviți alții în locul lui (”dar să nu cad în mâinile oamenilor”!
Analog, Bivolaru nu-și asumă vreo greșeală și zice că e persecutat pe nedrept, iar acțiunea autorităților franceze a avut loc ca urmare
a fărădelegilor lui Bivolaru, însă neasumate de acesta!
Observație: Cei 70.000 de oameni uciși de molimă în țara lui David, Israel, să fie analogul celor aproape 70.000 de oameni uciși de Covid
în țara lui Bivolaru, România? Desigur că pare o interpretare forțată și că nu Bivolaru poartă vina morților din România, dar să nu uităm
că Bivolaru a contestat realitatea pandemiei și a respins măsurile de prevenție, îndemnând TOȚI OAMENII în conferințele sale
să nu poarte mască, să nu se izoleze, să nu evite aglomerația, ci să ”ingurgiteze” rețetele lui profilactice miraculoase!
El poartă răspunderea pentru cei care i-au urmat sfaturile, cel puțin pentru cursanții săi care l-au urmat orbește și pentru oamenii
care au fost eventual îmbolnăviți de cursanții ce nu au respectat regulile de bun simț!
⬧ Abia după ce 70.000 de oameni au murit și Ierusalimul a fost supus nenorocirii ca pedeapsă cauzată de greșeala sa, regele David cere
ca pedeapsa să-i fie aplicată doar lui:
16. Atunci ridicându-și David ochii săi, a văzut pe îngerul Domnului stând între pământ şi cer cu sabia goală în mâna sa, întinsă asupra
Ierusalimului; şi a căzut David şi bătrânii cu fetele la pământ, îmbrăcaţi în sac.
17. Şi a zis David către Dumnezeu: "Oare nu eu am poruncit să se numere poporul? Eu am greşit, eu am făcut rău; dar aceste oi ce au făcut?
Doamne Dumnezeul meu, să vină mâna Ta asupra mea, asupra casei tatălui meu, iar nu asupra poporului Tău, ca să-l piardă pe el!" 🔗
Piști prezintă deformat cronologia evenimentelor, astfel încât să ascundă vinovăția regelui David și evitarea pedepsei care îl viza personal:
Ofer în continuare un cadru pentru a înțelege cât mai bine următoarele versete. Pentru aceasta este necesar să completăm povestea biblică,
ce continuă și în alte versete, chiar dacă acestea nu conțin litere, din cuvintele căutate. Le menționez pentru a oferi context și adăugiri secundare,
toate acestea fiind foarte relevante din punct de vedere simbolic. Din cele trei opțiuni ce au fost oferite de Dumnezeu lui David, acesta a ales-o
pe cea de a treia, și anume pedeapsa directă asupra sa a lui Dumnezeu. El a vrut astfel să fie în mâna lui Dumnezeu și nu în mâna altcuiva.
De asemenea, David a considerat că Dumnezeu este mereu milostiv și a crezut că, dacă va fi pedepsit direct de el, va putea apoi să apeleze
la grația dumnezeiască pentru iertare și chiar pentru oprirea pedepsei.
Ulterior, Dumnezeu trimite un înger pedepsitor care lovește poporul ucigând șaptezeci de mii de oameni.
Când vede că îngerul respectiv se apropie cu sabia sa imensă, pedepsitoare, de Ierusalim, David se roagă la Dumnezeu implorând compasiunea Sa.
Atunci, la porunca lui Dumnezeu, îngerul se oprește pe loc cu sabia încă în mână. Deși în această parte a povestirii nu apar litere din cuvintele căutate,
ea ne revelează totuși ceva important despre situația respectivă: abandonul total în fața Voii dumnezeiești și recunoașterea umilă
și înțeleaptă a faptului că orice pedeapsă, în acest caz, vine direct de la Dumnezeu.
Bivolaru și MISA susțin că acțiunile autorităților franceze și acuzațiile aduse lor de acestea sunt nedrepte, deci nu le acceptă
ca pe o pedeapsă justă, dumnezeiască, iar așa-zisul abandon este neputința de a se opune evenimentelor.
Autorul insistă în interpretările deformate și părtinitoare:
Îngerul se oprește între cer și pământ, cu sabia lui cea mare în mână, deasupra capului unui om. David îi cere atunci omului respectiv să cumpere
de la el pământul ce este necesar pentru a construi acolo un altar pe care să se facă jertfe, implorând totodată iertarea dumnezeiască și rugând
compasiunea lui Dumnezeu. Aceasta este modalitatea prin care se caută oprirea ciumei, după sfatul cel inspirator al Îngerului.
Omul respectiv este imediat dispus să ofere pământul necesar, lemne de foc și toate animalele lui către David gratis dar, cu toate acestea,
David insistă să le plătească.
Aici constatăm, descoperim, asumarea totală a responsabilității din partea lui David, care știe chiar foarte bine cum că el este acela care
trebuie să plătească prețul cel întreg pentru această implorare umilă a grației dumnezeiești, tot la fel precum este și Grieg acela care acum
plătește prețul în totalitate pentru această ardere de karmă colectivă.
”Asumarea totală” după ce o mare parte din pedeapsă a fost aplicată altora! În realitate, Bivolaru n-a recunoscut nimic din acuzații,
ci practic a aruncat răspunderea în seama lui Dumnezeu:
Bivolaru, aflat în arest, a negat acuzațiile la adresa sa, dar a spus că a fost ”înzestrat cu daruri extraordinare” și că este un ”lider spiritual”,
a spus o sursă din poliție. După ce au trecut de stadiul de „consacrare”, femeile l-au „iubit” la el acasă, a povestit sursa lui.
Bivolaru a susținut că este ”victima unui complot politic”, a adăugat sursa. 🔗
Autorul:
Cea de a treia literă din cuvântul ”Bivolaru”, litera ebraică Beit, apare în același verset împreună cu a treia literă din cuvântul ”5784”,
litera ebraică Shin, în Cartea Întâi a Cronicilor, capitolul 21, versetul 26.
Litera ebraică Beit, din numele ”Bivolaru”, apare exact în centrul matricei, desemnând astfel un fel de punct-focar de transformare în poveste.
În acest verset David construiește un altar, pe care face apoi un sacrificiu. Focul cel supranatural al lui Dumnezeu coboară din ceruri
pentru a arde și pentru a consuma acea ofrandă, acesta fiind un semn miraculos că Dumnezeu a primit implorarea și rugăciunea lui David. 🔗.
Acest verset ne indică într-un mod clar cum că jertfa vădită a lui Grieg în oferirea de sine către Dumnezeu este primită de Dumnezeu.
Văzând însă că Dumnezeu a primit ofranda și că îngerul a întors sabia și a pus-o-n teacă, a decis să continue cu ofrandele chiar acolo.
Din acest moment, povestea în respectiva matrice își schimbă direcția. După ce ofranda aceea a fost primită, Dumnezeu indică faptul că,
acolo, trebuie să fie construit templul cel stabil și permanent, în locul celui temporar care este în Gibbon (Ghibeon n.n.) 🔗 și care
nu a avut însă un loc stabil încă din timpurile în care poporul se afla în deșert. Acel deal pe care se află câmpul respectiv este de fapt
muntele Moria, pe care apoi chiar a fost construit Templul.
Așadar Biblia arată că ofranda nu a fost făcută în locul unde aceasta era realizată de obicei, în mod tradițional, ci acolo unde se afla David
și acolo avea să rămână definitiv. Dacă, potrivit rezultatelor căutării lui Piști, considerăm în mod analog că Bivolaru = David, atunci
noul Templu ar trebui să fie și să rămână acolo unde se află în momentul pedepsei, adică la Paris și nu acolo unde era centrul până acum.
Rezultă că Noul Ierusalim este la Paris și nu la București! Splendid autogol marcat de echipa lui Bivo, care a urlat până acum despre cum
”În viitor, puterea papală va dispare treptat şi va lua naştere o nouă conducere sinodală a cărei reşedinţă va fi întâi la Roma, provizoriu,
şi apoi la Bucureşti în Noul Ierusalim, pentru totdeauna.” Forever and ever!
Noul Ierusalim e acolo unde spune ”Domnul”, problema este că ”Domnul” e foarte nehotărât...
Autorul:
David începe să pregătească muncitorii și toate materialele pentru construire, dar Dumnezeu îi zice chiar acolo că nu el va construi Templul.
El este un rege al luptei, ce are deja mult sânge pe mâini, cum de altfel a fost descris la început. Cel care va construi Templul va fi însă Solomon.
Corect! Cel care va construi Templul de la Noul Ierusalim va fi... Sorin Turc! 🔗
Autorul:
El explică faptul că numele lui vine de la aceeași rădăcină ca și cuvântul ”pace” dumnezeiască în ebraică: Shalom - pace și Shlomo - Solomon.
Aceasta arată, în realitate, pentru noi toți, o evidentă pregătire pentru a trece la o nouă eră. Din vremurile de luptă cu inamicii,
aici se trece în mod evident la epoca de înaltă spiritualitate și înțelepciune dumnezeiască. 🔗
Putem să anticipăm cum că aici este desăvârșit procesul cel lung de transformare al poporului, primirea legilor dumnezeiești, dezvăluirea
de către Bunul Dumnezeu a tainei formidabile a Atributelor Dumnezeiești și înființarea unei religii noi.
Fiindcă în această providențială căutare am introdus perioada anului prezent, 2024, dar și anul viitor, 2025, utilizând corespondențele
din calendarul ebraic, am putea interpreta, prin inspirație dumnezeiască, că prima perioadă a regelui luptător este legată chiar de anul prezent
în care au loc bătălii din plin. Aceasta înseamnă că, în realitate, anul viitor corespunde cu cea de a doua perioadă de pace dumnezeiască
și în altă spiritualitate, chiar cu un început de culme de realizare a acestei școli spirituale ezoterice și a misiunii lui Grieg în această lume.
Vrăjeala asta a mai fost aruncată acum douăzeci de ani, după obținerea de către Bivolaru a azilului în Suedia 🔗, apoi după rugile colective
începute în 2010 🔗. Mereu aceeași poveste: este bătălia supremă și, după ce victoria va fi obținută, Raiul se va coborî pe pământ.
Dar acum țineți-vă bine!
Autorul:
În versetul în care apare litera a patra din cuvântul ”Bivolaru” - litera ebraică Vav - se indică pregătirile materialelor de construcție,
respectiv ale unor stânci, și a tuturor muncitorilor pentru acea construcție dumnezeiască. Foarte interesant este faptul că muncitorii
ce sunt adunați sunt clar specificați ca fiind niște străini, care atunci sunt în țară.
În contextul nostru, aceasta ar putea indica faptul că cei care acum nu sunt din România, cei numiți de obicei în cadrul școlii ”străini”,
sunt cei care vor juca un rol foarte important, ba chiar decisiv, în această construire a Templului, în dezvoltarea misiunii ce este
cert corelată cu dezvăluirea feluritelor Atribute Dumnezeiești.
citez din Biblie: Şi a poruncit David să aducă pe străinii din pământul lui Israel şi i-a pus cioplitori de piatră ca să cioplească pietre pentru
zidirea templului Domnului. 🔗
Dacă Piști ar fi fost consecvent și ar fi respectat ideea din pasajul biblic rezultat, cum că ”Templul se va construi acolo unde se găsește David”,
atunci Templul e la Paris și MISA e la Nisa! Aceasta se potrivește cu relatările unora dintre victimele raziilor din 28 noiembrie 2023
și anume muncitorii români care este aflau acolo și care prin urmare erau străini în Franța, Citez:
Au fost percheziționate trei case din aceeași curte din suburbiile orașului Nisa, unde erau cazați 12 muncitori români din domeniul construcțiilor.
Acești muncitori erau oaspeții lui Sorin Turc, muzicianul deja menționat, care e instructor de yoga la una dintre școlile afiliate Federației Atman.
Violonistul era proprietarul celor trei case învecinate din Nisa și le oferise cazare gratuită, în fiecare casă fiind cazați câte patru bărbați. 🔗
O altă interpretare ar putea fi că ”muncitorii străini” sunt cei din ONG-urile internaționale care sar în apărarea lui Bivolaru și a MISA,
dintre care unii nu sunt în MISA (dar se comportă ca și cum ar fi!)
Mai adaug că ”meșterii pietrari străini” ce au lucrat la Templul lui Solomon s-au dovedit a fi... masonii! 🔗
Autorul:
Următoarele trei litere ale cuvântului principal ”Bivolaru” descriu clar continuitatea ce apare în aceste direcții. Mai întâi David îi indică
lui Solomon această dumnezeiască misiune de a construi Templul acela, iar apoi Dumnezeu garantează că îl va ghida și proteja mereu
pe Solomon ca pe un fiu al său.
După cum am mai arătat la început, acesta este momentul în care regele David îi transmite lui Solomon mesajul de încurajare,
pe care Piști îl consideră a fi mesajul de succes în procesul ce va urma, venit din partea lui Dumnezeu:
”atunci vei fi cu spor, de te vei sili să împlineşti aşezămintele şi legile pe care le-a dat Domnul lui Moise pentru Israel.
Fii tare şi curajos, nu te teme şi nu te deznădăjdui.” 🔗
Dacă, așa cum consideră Piști, Bivolaru e cel care primește mesajul de încurajare, atunci prin corespondență Bivolaru = Solomon,
iar Solomon a construit templul, dar a încălcat legile lui Dumnezeu, iar în cele din urmă Templul a fost distrus de Imperiul Roman,
puterea lumească de atunci, ce corespunde UE din zilele noastre!
Prin urmare, apare ca fiind forțată și incorectă interpretarea dată de Piști, citez:
Între versetele în care se găsesc ultimele două litere ale cuvântului ”Bivolaru”, apare de asemenea și acel verset în care cuvântul ”proces”
este menționat clar, cu penultima literă din cuvântul ebraic ce desemnează anul 5784 ce este inclusă în el, în care David chiar îi promite
lui Solomon succesul deplin și susținerea imensă, totală, dumnezeiască. În acest verset se poate lesne înțelege că nu doar procesul este important,
ci și demararea și împlinirea marelui proiect ce urmează. În acel context, David promite că va face, cu timpul care a mai rămas pentru el
ca și rege, toate pregătirile ce sunt posibile pentru construirea Templului de către Solomon.
Putem constata aici că acest an, 2024, care este în mod evident asociat cu lupta în justiție și conflictele existente, are rolul de a pregăti
toate cele care sunt necesare pentru următorul an, 2025, care va anunța și următoarea etapă ce începe, etapa lui Solomon.
Aceste două ere, ce sunt distinte, ale regatului, regele care luptă și regele care conduce în vreme de pace, pot fi de asemenea,
în mod evident, corelate cu trecerea de la Kali Yuga la Satya Yuga, care se află deja într-un proces cert de demarare.
Apoi continuă:
Ultima literă din cuvântul care reprezintă anul 5784 apare în ultimul verset din matrice, exact în aceeași zonă a matricei unde apare și anul 5785.
În aceste versete sunt descrise deja liniile și familiile de preoți care vor oficia în Templul ce urmează a fi construit. Prin urmare, se prevede
că anul viitor este marcat de acest nou început, prevestind aducerea religiei indicate de Dumnezeu în deșert, la casa Sa.
Astfel, în anul 2025, procesul ajunge la finalizarea sa.
Acest moment din matrice descrie exact începutul templului respectiv, o ardere masivă de karmă realizată prin mâna lui Dumnezeu.
Aceasta este o revelație care stabilește locul și integrarea dumnezeiască, oferind totodată indicații despre tranziția de la un rege la altul,
implicând trecerea de la o eră de luptă la o altă eră de pace și spiritualitate înălțătoare către Dumnezeu.
”Familiile de preoți care vor oficia în Templul ce urmează a fi construit”? Probabil familia Stoian nu se va număra printre acestea,
având în vedere că MISA a reacționat foarte slab la arestarea acestora și nu i-a inclus pe lista de binecuvântări pentru cei arestați,
listă care a început să se reducă, semn că unii nu mai sunt demni de a primi binecuvântările MISA.
”Tranziția de la un rege la altul”? Adică ”Regele a murit, trăiască Regele”? Nu se poate, căci Unul e Ghidul și nimeni altul decât EL
nu poate să ducă la capăt misiunea, EL care a dus la capăt misiunea lui Iisus! Departe de noi gândul acesta!
De aceea Piști simte nevoia să precizeze:
În încheiere, intenționez să vă ofer și o altă interpretare, care a venit în ființa mea printr-o inspirație dumnezeiască.
Nu pot să ignor faptul că acest gând uimitor a trecut prin conștiința mea atunci când am lucrat la această matrice.
Este însă o interpretare mai amplă ce va opera în timp și care este mai îndrăzneață și totodată mai profetică.
Tocmai de aceea o tratez cu mult respect și cu grijă, dar îndrăznesc să o împărtășesc tuturora.
Această complexă metaforă din povestea biblică poate fi înțeleasă și că regele David, cel care luptă cu răul, cu dușmanii, îi învinge
și apoi în final își dedică, așa cum este necesar, întreaga viață pentru pregătirea, dar și pentru construirea Templului, pe care
apoi îl finalizează în totalitate cu ajutorul imens ce îi vine de la Dumnezeu. Acesta este, analogic vorbind, chiar Grieg.
Într-o altă ipostază, tot el este și Solomon, un rege sau, altfel spus, un maestru, al vremurilor de pace, care tot el va săvârși cu ajutor
neîncetat de la Dumnezeu această uriașă operă spirituală. Toți cei care vor urma apoi, cu o exemplară înțelepciune dumnezeiască,
vectorul spiritual al maeștrilor veritabili, ce a fost deja deschis de Grieg, vor putea prelua apoi ștafeta după modelul său umil și blând.
Grieg e David, Grieg e și Solomon, nihil sine Grieg (nimic fără Grieg), ce mai, Grieg e Dumnezeu, ca să terminăm odată cu discuțiile!
Însă dincolo de acestea, prin afirmația că ”Grieg e în tot și în toate”, Piști confirmă ceea ce neagă vehement cu toții de la ATMAN,
și anume că tot ce mișcă la Federație e hotărât de ”Regele” Grieg, deci tot el e responsabil și pentru fărădelegile de acolo!
Apoi, mai este o problemă: după ce Solomon-Bivolaru ”a mers pe calea altor dumnezei”, regatul său a fost rupt!
9. Atunci S-a mâniat Domnul pe Solomon, pentru că şi-a abătut inima lui de la Domnul Dumnezeul lui Israel, Care de două ori i Se arătase,
10. Şi-i poruncise chiar anume pentru aceasta, ca el să nu umble după alţi dumnezei, ci să păzească şi să facă cele ce i-a poruncit
Domnul Dumnezeu; dar el n-a împlinit cele ce i-a poruncit Domnul Dumnezeu.
11. Şi a zis Domnul lui Solomon: "Pentru că s-au făcut aceste lucruri cu tine şi pentru că tu nu ai ţinut legământul şi rânduielile Mele
pe care ţi le-am poruncit, voi rupe regatul tău din mâna ta şi-l voi da slujitorului tău;
12. Însă nu voi face aceasta în zilele tale, pentru David, tatăl tău, ci din mâna fiului tău îl voi rupe (Cartea a 3-a a Regilor, cap. 11 🔗)
Acest pasaj nu face parte din matricea rezultată în urma căutării după cuvintele ”Bivolaru 5785” dar, dacă Bivolaru este și Solomon,
ar trebui mers până la capăt cu interpretarea, așa cum spune și Piști, citez din nou:
”Este necesar să completăm povestea biblică, ce continuă și în alte versete, chiar dacă acestea nu conțin litere, din cuvintele căutate.
Le menționez pentru a oferi context și adăugiri secundare, toate acestea fiind foarte relevante din punct de vedere simbolic.”
Simbolic, rezultă că se prevestește ruperea MISA după ce ”Regele” nu va mai fi, ceea ce se poate anticipa și fără atâtea căutări
în Codul Bibliei.
În concluzie, așa se face la MISA profeție cu ajutorul Codului Bibliei: se ajustează cuvintele căutate până iese ”ce este necesar”,
apoi se interpretează ”cum este necesar” și se trece sub tăcere ”ceea ce nu este necesar”! Codul lui Piști!
Iar în final, lăsând gluma la o parte, toată agitația asta cu Codul Bibliei este penibilă din următorul punct de vedere:
Chiar și dacă se caută după ”Dorel”, ”Ghiță” sau oricare alt nume, rezultă pasaje gen ”Domnul a zis” sau ”Domnul a făcut”,
căci toată Biblia se presupune că este cuvântul Domnului, dar asta nu înseamnă că de acum toți sunt eroi biblici sau că faptele
se vor petrece ca în Biblie!
Legat de acest subiect, despre isprăvile din trecut ale lui Piști profetul se pot viziona câteva filme MisaTV:
și
comentat pe blog
Link alternativ:
ReplyDeleteCodul lui Piști despre procesul lui Bivolaru
Linkuri alternative articole
ExMISA channel
In mare parte o alta facatura pentru cursanti. As vrea o alta abordare in privinta tantra ezoteric, ca tot au inceput cursuri noi. Poate cineva infatisa in presa online faptul ca acel curs e direct legat de arestatii Gb si cei doi stoieni? Ca asa am impresia ca acel curs isi vede nestingherit de treaba cu noi adepti si adepte si sunt destui naivi dornici sa se inscrie fara a cunoaste liderii.
ReplyDeleteDa, este o practica marsava ca (la nivel local) ascund numele MISA si GB cand fac anunturile pentru inceputul anului inatai de yoga. Ba mai mult, (ani la rand) instructorii au fost rugati sa nu-i spuna cursantilor de anul 1-2 ca sunt in scoala lui GB. La modul general, abia de la anul 3 sa inceapa "indoctrinarea" incepand cu leactia: Relatia maestru-discipol in functie de cat de "sensibili" sunt cursantii cand aud numele lui GB.
DeleteAdica si conducerea scolii stie ca nu suna bine cuvintele MISA si GB cand incep racolarea adeptilor naivi. Cunosc cursanti care sunt in anul 4 si nu stiu ca sunt in MISA (care este sub conducerea lui GB).
E un mod ticalos de a actiona, dar la MISA ascunderea adevarului este deja traditie.
Despre analogia dintre MISA și Templul construit de Solomon, se mai pot menționa cele spuse de Iisus:
ReplyDelete"Casa Mea, casă de rugăciune se va chema, iar voi o faceţi peşteră de tâlhari!"
”Şi ieşind Iisus din templu, S-a dus şi s-au apropiat de el ucenicii Lui, ca să-i arate clădirile templului. Iar El, răspunzând, le-a zis: Vedeţi toate acestea? Adevărat grăiesc vouă: Nu va rămâne aici piatră pe piatră, care să nu se risipească.”
Codul asta biblic merge si pentru ca in limba ebraica folosesti doar consoane. Bivolaru se poate scrie BVLR. Ce a facut Psts a fost sa adauge si literele Iod is Aleph, scriind deci BJVLAR. Anul e si el din patru litere. Franta e tot din patru litere - TzRFT. Process e tot din patru -MChPhT. Sunt sanse mari sa gasesti literele astea intersectate pe undeva printr-un text care are sute de mii de litere. Si apoi sa alegi din intersectii un pasaj care iti suna tie bine.
ReplyDeleteDar eu cred ca interpretarea mai aproape de realitate e ca in anul urmator ebraic, BJVLR o sa fie judecat si pentru folosirea de muncitori fara plata.
Predicțiile astea de acum cu Codul Bibliei sunt un pariu foarte riscant pentru cei de la MISA. Până acum, erau pe termen lung: ”MISA aduce zorii Noii Ere care va răsări abia peste 300 de ani”. Dar acum au dat un termen precis: ”victorie la proces în 2025”.
ReplyDeleteDacă nu va fi victorie, cei de la MISA vor fi într-o mare mocirlă, ca să nu mai vorbim de imaginea internațională de perverși și abuzatori sexuali.
Dar mai e o problemă de care Piști a uitat: ar fi trebuit să dea căutare și după cuvintele ”Bivolaru 2025 Finlanda”...
În precedenta predicție, prilejuită de apariția ”inimii albastre” în apartamentul lui Bivolaru, Piști ”a utilizat” cuvinte mai multe și, din acest motiv, probabil a trebuit să scrie numele ”Bivolaru” cu mai puține litere.
ReplyDeletehttps://exmisa.blogspot.com/2024/04/vestea-cea-buna-de-inima-albastra.html
El declară că a căutat cuvintele ”Bivolaru, inimă albastră, locuință, ascensiune”. Ordinea logică era ”Bivolaru, locuință, inimă albastră, ascensiune”, dar în acest rezultatul este altul, deoarece ordinea cuvintelor este schimbată.
A mai căutat ”Bivolaru, Franța, Paris, arestare, Poliție”, în care cuvintele ”Franța” și ”poliție” sunt inutile, deoarece dacă spui ”Paris” spui automat ”Franța”, iar dacă spui ”arestare” spui automat ”poliție”, că doar nu l-au arestat civilii. Dar și în acest caz iese alt rezultat decât cel convenabil. Prin urmare, ceea ce face acest Piști este să manevreze cuvintele căutate ca să iasă ”ce trebuie”.