Sunday, September 21, 2025

”Adio, dar rămân CA tine!”: Tarcău, Guru din Bacău - Amintiri din Absolut


(continuare din postarea precedentă)

Am arătat anterior că ucenicii lui Bivolaru au avut o contribuție decisivă atât la ridicarea statuii lui Bivolaru,
cât și la extinderea și consolidarea școlii acestuia. Dar, la rândul lor, și ucenicii au fost influențați de școala
la a cărei dezvoltare au contribuit. Unii dintre discipolii pe care i-a avut Bivolaru la începuturi l-au părăsit,
cei mai mulți lepădându-se de el și blamându-l pentru impostură și pentru fapte profund imorale. Cei puțini
care au rămas pe lângă el, fie și de formă, sunt după chipul și asemănarea lui: impostori, depravați și ticăloși,
mințind și manipulând grosolan pentru a profita de ceilalți. Citind documentele și mărturiile lor, cuprinse în
lucrările cercetătorului Gabriel Andreescu - ”Represiunea mișcării yoga în anii 80”(link) și ”MISA - Radiografia
unei represiuni” (link) - te întrebi cum a fost posibil ca niște oameni care au rezistat anchetelor și torturilor,
refuzând să scrie false declarații incriminatoare la adresa celorlalți, au ajuns să mintă și să manipuleze cu
atâta nonșalanță semeni ai lor și, mai grav, să se trădeze și să se atace unii pe alții? A fost posibil sub 
influența nefastă, toxică a celui pe care l-au crezut la un moment dat învățătorul și chiar mântuitorul lor!

Ar fi fost de așteptat ca cei cei care l-au părăsit lepădându-se de el, să fie opusul lui, dar nu este valabil 
pentru toți. Unii dintre ei au rămas niște copii fidele ale pretinsului realizat spiritual și după ce s-au dezis
de el. Atâta timp cât au fost alături de Bivolaru, ei au avut o contribuție decisivă la consolidarea MISA iar,
atunci când au părăsit-o, nu au făcut mai nimic spre a demasca această uriașă înșelătorie și au ales
să tacă, ascunzându-și astfel nu doar rădăcina lor nesănătoasă, ci și propriile lor mizerii, mulțumindu-se 
să-și folosească experiența și notorietatea dobândite spre a-și fonda propriile lor înșelătorii.
”Așchia nu sare departe de trunchi”, spune un alt proverb. Aceasta este povestea așchiilor:

Narcis Tarcău

 ”Paranormalul” Narcis Tarcău - aka Swami Vivekananda Saraswati (foto veche și actuală), ”guru de pe Netflix” -
a fost acuzat de către mai multe cursante de abuz sexual la ashram-ul din Thailanda (articol). Inițial, a dispărut
cu eroism (VIRA) sustrăgându-se cercetărilor iar, atunci când apele s-au mai liniștit, și-a reluat activitatea
ca și când nimic nu s-ar fi petrecut (articol din presa internațională).

”Școala” lui, Agama Yoga, se prezintă (link) ca o ”școală tradițională de yoga integrală, dar într-o formă modernă,
de pe o linie spirituală (care?) verificată 🔗” (de către cine?), care provine atât din India, cât și din Tibet și care
îmbină creștinismul gnostic cu sufismul, Estul cu Vestul (Nordul cu Sudul, capra cu varza) (link) ”concepută
în sistem de universitate” (sursa).

Juri că prezentarea e copiată după cea a MISA/ATMAN, citez:
MISA structurează învățăturile disciplinei milenare yoga pe principiile tradiționale și pe metodele descrise
în textele yoghine antice de marii înțelepți din India. Obiectivul MISA este să îmbrățișeze esența tuturor 
acestor învățături spirituale autentice, într-un spirit de înțelegere și acceptare reciprocă, să le exprime
într-o formă contemporană. [...] Din punct de vedere al tradiției yoga, cursurile de yoga ezoterică integrală
oferite de MISA se înscriu pe linia Gupta Maha Siddha Yoga – tradiția ezoterică a unei înalte desăvârșiri
spirituale și a comuniunii profunde, inefabile cu Dumnezeu. Dincolo de apartenența la această linie 
tradițională, putem afirma că învățăturile Școlii de yoga ezoterică MISA au urmărit să sintetizeze tot
ce este în mod  dumnezeiesc inspirat și fundamental în tradițiile spirituale autentice cunoscute, pentru
a oferi astfel tuturor celor suficient de receptivi și pregătiți, noi sau străvechi modalități directe de 
transformare şi de realizare spirituală, care să fie cât mai accesibile nivelului lor actual. (sursa)
Cursul avansează ca o universitate, oferind o lecție complet nouă în fiecare săptămână, împreună cu
instrumente și practici ce permit integrarea acestor cunoștințe în continuă expansiune în viața de zi cu zi.

comentariu: O căutare după ”Gupta Maha Siddha Yoga” nu dă niciun rezultat. Dintre rezultatele apropiate,
se evidențiază ”Siddha Maha Yoga” (link). Cei de la MISA îndrugau ceva de Muktananda, dar linia acestuia
se numește ”Siddha Yoga” (link). Și cine este maestrul lui Bivolaru de pe pretinsa linie spirituală?  
”Superiorul Necunoscut”? ”Gupta Maha Siddha Yoga” ar însemna în traducere ”calea ascunsă, protejată 
prin secret, a marilor iluminați”, probabil așa se explică faptul că nu s-a mai auzit de ea... Dar atunci, dacă
este prin tradiție și prin denumire ”secretă”, ”ascunsă”, de ce nu a rămas tot astfel și în prezent? Cum de 
i se face acum atâta reclamă pompoasă? Dacă o dai la tot poporul, nu se mai poate numi ”gupta”, ci devine
”supta”, adică ”întins pe spate” (sau poate ”dat pe spate”, ”culcat pe state, cu poalele peste cap”, etc)

Despre Narcis Tarcău se afirmă că este cel care ar fi venit cu ideea denumirii M.I.S.A. (vezi pag.43 aici).
Agama Yoga este o copie fidelă a MISA, inclusiv dezmățul sexual denumit Tantra (link) și chiar urinoterapia
(link 1, link 2), după cum Tarcău (foto: binecuvântare lângă yantra Shambalei - aici) este o copie fidelă a lui
Bivolaru, fapt ce rezultă nu doar din faptele lor, ci și din compararea ”biografiilor” lor, citez:

”biografia” lui Bivolaru:
Când era copil, avea frecvent vise despre el însuşi ca fiind maestru tibetan, cu înalte realizări spirituale.
Ca rezultat al acestor vise, el şi-a reamintit multe tehnici yoga pe care a început să le practice cu rezultate
remarcabile. [...] Astfel, a reuşit să dobândească, în foarte scurt timp, practicând singur, o întreagă serie
de aptitudini care, în general, sunt considerate paranormale. Toate aceste experienţe au culminat la vârsta 
de 19 ani, când el a obţinut rezultatul final şi a atins starea de supremă conştiinţă. (sursa)

”biografia” lui Tarcău:
A studiat pentru prima dată științele spirituale la vârsta de 16 ani cu primul său mentor spiritual (”Moșu”, n/a) și,
până la începerea studiilor universitare trei ani mai târziu, începuse deja o practică intensă de yoga și tantrică
sub îndrumarea primului său guru (Cin' să fie? ”Moș Grig”, n/a). Medaliat cu aur la Olimpiada de Fizică, a fost
acceptat și ca membru al Mensa International. Deși reținut de o modestie care îl împiedică să discute des
despre asta, Swami Vivekananda a atins stări înalte de realizare spirituală și samadhi. Geniul său constă
în a oferi o reprezentare coerentă a spiritualității mondiale într-o formă impecabil de practică. Acest om
excepțional, care și-a dedicat viața îndrumării altora pe această cale spirituală pură și adevărată, este 
considerat de elevii săi un maestru de yoga extrem de realizat, iubit și un profesor talentat.

comentarii: Citind descrierea de pe site-ul Agama și știind din contactul direct cu ”swami” că, pe când era
la MISA, acesta a avut-o mult mai mică (aureola) decât cea a lui Bivolaru, dar acum o are la fel de mare,
apare clar cum a ajuns Bivolaru să o aibă atât de mare la începuturi: la fel ca a lui ”swami”, prin minciuna
umflată și repetată de niște naivi, altor naivi... Iar ”modestia” lui Swami Narcis - la fel ca în cazul mentorului
său de care s-a dezis - nu l-a împiedicat să-i ”lase” pe alții să-i scrie biografia. Cum ar fi putut ajunge să scrie
autorul biografiei că Swami ”a atins samadhi”, fără să fi avut încuviințarea de la gurul lui, care l-ar fi corectat
dacă ar fi fost ceva exagerat?

Deocamdată, e 2-1 pentru Bivolaru: pe de o parte, acesta ”și-a revelat calea și a practicat singur, fără maestru”
(deși pretinde că vine de pe o linie spirituală tradițională!), în timp ce ucenicul (padawan) Tarcău a avut nevoie de
mai mulți maeștri. Apoi când Tarcău își începea studiul, la 16 ani, Bivolaru visa deja de când era copil și, la 19 ani,
pe când Tarcău abia își începea practica (și facultatea), Bivolaru dobândea deja ”starea de supremă conştiinţă”.
De cealaltă parte însă, spre deosebire de ”primul său guru” instalator, Tarcău a făcut studii universitare, afirmă
că a fost olimpic laureat la fizică și a fost admis în MENSA (organizația internațională a oamenilor cu un IQ mult
peste medie), în timp ce Bivolaru este în rândul celor care nu au un IQ definit...

Între cei doi a fost un dans interesant de-a lungul timpului. La începuturi, Tarcău a vorbit elogios despre ”primul său
guru”, așa cum se poate constata din filmul omagial ”Pentru Tine” - partea a 2-a (link):

⬪ Tarcău despre Grieg:
El manifestă față de mine un spirit foarte treaz, câteodată dureros de treaz, în care, cum să spun eu, mă pot
reflecta ca într-o oglindă și pot să-mi văd acele puncte forte și acele puncte slabe asupra cărora trebuie 
să acționez. Deci el este oglinda mea, este o manifestare foarte clară a conștiinței universală. (secvența)

Încrederea mea în el se bazează pe rezultatele concrete obținute. Deci, faptul că nu iese fum fără foc și automat
orice efect provine dintr-o cauză bine definită. Deci, din moment ce eu știu că el a putut să facă aceste lucruri,
din moment ce eu știu că el a putut să genereze aceste cauze, este automat clar că la nivelul faptelor și nu al
vorbelor sau doar al opiniilor, el deține această eficiență spirituală care îi permite să fie ceea ce el susține
că este. Și atunci chiar dacă mai controversat sau mai puțin controversat, el totuși rămâne capabil să facă
ceea ce spune că face. Și atunci mie  mi-este suficient acest lucru, din punctul de vedere al încrederii. (secvența)
M-a surprins și neplăcut în anumite situații, dar în general am atribuit aceasta ignoranței mele. (secvența)

comentariu: Se constată și la marele inițiat Tarcău aceeași tendință, creată prin îndoctrinare, de a considera că
guru Bivolaru nu greșește niciodată și că aparentele greșeli aparțin cursanților sau sunt jocuri ale ”maestrului”,
special concepute ca teste spiritule pentru aceștia. Monete a dus această tendință pe cele mai înalte culmi ale
lingușirii și slugărniciei, într-o scrisoare deschisă ”corectată” și aprobată tacit de către Bivolaru (link).

⬪ Care este principala lui calitate?
Claritatea. Deci el are un geniu spiritual, care i-a permis să clarifice în termeni occidentali și raționali, anumite
probleme foarte absconse și abstruse ale spiritualității care se bucurau, până la formularea pe care a dat-o el,
doar de răspunsuri ambigue sau de răspunsuri misterioase, misterioase mai mult din lipsa unei explicații efective.
El are acest merit de a fi conceput spiritualitatea într-un mod, hai să zicem occidental, aproape cartezian,
fără a-i răpi în același timp misterul și deschiderea autentică. (secvența)

 ”Care este cel mai mare defect al lui?
Lipsa de claritate. Deci poate părea paradoxal, pentru că am spus că cea mai mare calitate este claritatea
și cel mai mare defect e tocmai lipsa de claritate. Poate că aici interferează și ceva din caracteristica lui zodiacală
de Pește, anumite influențe de tip artistic, poetic, abisal care există, dar în anumite situații sunt sigur că nu poate
clarifica anumite impulsuri ale lui și ale celorlalți și anumite necesități de natură cosmică sau existențială,
prin faptul că ele nu pot fi puse în cuvinte, la modul de ecuație matematică. Și atunci, la fel cum unii maeștri
au recurs la poezie sau la metaforă sau la parabole sau la dans sau la alte manifestări de tip intuitiv, inițiatic,
magic, misterios, și în cazul lui, de multe ori apare această lăsare a unor probleme în suspensie pentru că,
cum să spun, ele de fapt nu pot fi clarificate ca atare.

comentariu: Bivolaru a ”clarificat probleme absconse” ale spiritualității furând de la alții (de ex. a furat conceptul
de ”rezonanța ocultă” de la Ștefan Odobleja (link), fiind dat de gol involuntar de Costică Lampă-Mică (link).
Și pentru că a furat aceste concepte, n-a fost în stare să le explice clar, de aici și lipsa de claritate invocată
de Tarcău, dar ascunsă șmecherește sub ideea de ”inefabil”.

Minciuna?
Da, minciuna a existat între noi în ambele sensuri, dar cred că adevărul e o sabie cu două tăișuri,
ce trebuie manipulată cu mult discernământ. Deci câteodată minciuna e un aspect ce ține de frică
și înșelătorie, iar câteodată minciuna este ceea ce englezul numește ”white lie”, minciuna albă sau 
minciuna cu o scuză spirituală, care protejează o anumită ființă de ea însăși, în momentul în care
nu este capabilă să confrunte adevărul gol-goluț despre sine însăși sau despre o anumită realitate. 

comentariu: O altă tentativă jalnică de a căuta justificări pentru comportamentul manipulator al lui Bivolaru:
”minciuna albă = minciuna pentru binele celui mințit!” Unde este invocata minciuna albă în invitații gen
dansând la bară în Japonia, îți vei arde karma” sau ”te cheamă Ghidul spiritual la Paris, va fi o experiență
deosebită” sau ”în Grădina Miracolelor la Praga, îți vei amplifica feminitatea”? Ori în ”învățături spirituale”
gen  ”fără tehnici speciale precum jocurile amoroase cu elixirul auriu sau poliamorul, veți rămâne ageamii
(articol) după ce, ani de-a rândul, același ”Ghid” a afirmat că ”fie și numai cu tehnicile din primul an de curs,
puteți atinge eliberarea cu ușurință”? Pe de altă parte, este minciuna prin tăcere sau prin omisiune: 
atunci când adepți înfocați delirează despre  ”îndumnezeirea Ghidului”, acesta tace mâlc, ”spre ”binele lor”!

⬪ Crezi că are puteri paranormale?
Da, cred că are puteri paranormale și că acestea se manifestă în situații excepționale. (secvență video)

comentariu: După ce anterior, a declarat că încrederea lui în guru se bazează pe ”rezultatele concrete obținute”
și pe ”efectele generate de cauze bine definite”, așa cum îi stă bine unui fizician laureat olimpic, acum răspunde
”cred că are puteri paranormale”, când ar fi fost necesar să răspundă ”constat că are”. Asta arată că nu a constatat
astfel de puteri, care erau doar în mintea lui. 

⬪ Dacă ai putea să-i pui o întrebare, ce ai fi curios să afli despre el?
Cum să faci să păstrezi această stare de comuniune cu Conștiința Supremă, cât mai activă, cât mai trează
în timpul celor mai obișnuite activități ale zilei? (secvență video)

⬪ Cum ai fi fost tu acum, dacă nu ai fi descoperit yoga?
Probabil că aș fi mort acum, pentru că aveam un sistem dezastruos de viață și de alimentație,
o sănătate care deja începea să se șubrezească. Eram foarte neînțelept în ceea ce privește
anumite deprinderi și stil de viață și, sincer, cred că nu aș fi supraviețuit până la vârsta asta.
Aș vrea să-i transmit o înflorire plenară și împlinirea tuturor dorințelor sale care sunt, evident, 
spirituale. Deci, eu nu am ce să-i doresc pe realizare interioară, pentru că asta el o are, ci doar
ca să reușească să exteriorizeze în mod frumos această realizare interioară și să o împlinească
în fapte manifestate, în fapte concrete. (secvența video)

comentariu: ”Dorințele sale sunt evident spirituale” și el a reușit ”să le exteriorizeze frumos”, sub forma
unui sistem care i-a furnizat la Paris, pe bandă rulantă, sute de tinere cursante, spre ”inițiere sexuală”, 
după ce acestea au fost îndoctrinate în prealabil să accepte depășirea limitelor sexuale și să practice 
”orgasmul urinar” și alte fantezii bolnave ale ”creatorului de frumos” Bivolaru... Și nu doar Bivolaru
a reușit în dorințele lui frumoase, ci și așchia care a sărit alături de trunchi, de s-a dus vestea pe Netflix!

Swami Tarcău-Guru de Bacău a susținut o conferință cu ”dezvăluiri uimitoare” despre mărețul Ghid:

Tarcău:
Pe vremea când l-am cunoscut pe Grieg prima datã, am avut uluitoarea şansã de a putea vedea în mare detaliu
ceea ce am putea numi faţa iniţiaticã sau faţa divinã a lui Grieg, într-o mare măsurã. Deci, la vremea respectivã,
comportamentul, modul de a se prezenta al lui Grieg era extrem de mult diferit din anumite puncte de vedere,
exterioare evident, comparativ cu ziua de azi şi acest lucru avea un efect extraordinar, neobişnuit, asupra celor
care venea în contact cu Grieg. [...] Aveam un prieten care s-a dus la Grieg, era prin 20 decembrie şi se simţea
febra pregãtirilor intense pentru meditaţia de Anul Nou. El l-a întrebat ceva [...] la care rãspunsul lui Grieg,
invariabil în aceastã perioadã, era: “Îmi pare rãu, eu mã pregãtesc pentru meditaţia de Anul Nou, frecvenţa mea
e extrem de ridicatã în aurã şi pur şi simplu nu pot şi nu doresc sã mã proiectez pe un astfel de nivel jos pentru cã
îmi pãstrez o frecvenţã extrem de ridicatã în aurã şi deci, întreabã-mã acest lucru dupã Anul Nou, dupã ce trece
meditaţia, am sã revin în sferele mai de jos şi am sã-ţi dau rãspuns şi la aceastã întrebare. Dar acum sunt practic
într-o perioadã în care sunt scufundat exclusiv în sferele cele mai înalte pentru a face aceastã meditaţie posibilã
la cel mai înalt nivel”. În noaptea de Anul Nou, de exemplu, îmi aduc aminte cã Grieg era precum o gaurã neagrã
în camera respectivã în sensul cã, datoritã meditaţiei lui foarte intense, datoritã resorbţiei lui în Sahashrara
se întîmpla exact fenomenul pe care unii şi azi l-au mai remarcat şi anume cã, într-o camerã cu 30-40 de oameni,
Grieg era prezent, toatã lumea vorbea, râdea, comunica, dar în mod paradoxal era ca si cum Grieg ar fi fost pe
jumãtate invizibil, ca şi cum nimeni nu L-ar fi vãzut. [...] Apare o fatã pe care El o cunoştea şi care avea aceastã
frumoasã cochetãrie femininã jucãuşã şi care îl întreabã pe Grieg cu drãgãlãşenie: “Grieg, ţi-a fost dor de mine?”
El s-a uitat într-un fel în care poate unii dintre dvs îl cunoaşteţi, deci s-a uitat cu acei ochi care te pãtrund
şi te cutremurã adînc şi cu o voce care amintea oarecum de Luceafãrul eminescian i-a spus fetei respective:
“Mie îmi este dor numai de repaos.” Deci vã spun toate aceste lucruri ca sã înţelegeţi cã la vremea respectivã
orice discuţie cu Grieg era automat întoarsã la modul cutremurãtor, era întoarsã la modul cel mai sacral şi mai
sobru cu putinţã cãtre ideile divine şi asta avea un anumit efect asupra fiinţelor care veneau în contact cu El.
Impresia era atît de puternicã încât oamenii aproape cã trãiau un fel de stare de sugestie colectivã.

comentariu: Acest fragment este edificator pentru felul în care s-a creat aura de mister în jurul lui Bivolaru:
o combinație de teatru penibil, plin de emfază, din partea ”maestrului”, pe fondul naivității unor ucenici lipsiți
de maturitate și experiență spirituală, foarte sugestionabili, trăind într-o societate materialistă, ce excludea
cu totul orice ideea despre spiritualitate. Un maestru autentic s-ar fi manifestat în exterior ca un exemplu
de înaltă moralitate și spiritualitate, lăsându-i pe discipoli să ajungă să simtă singuri natura spirituală a celui
pe care ei îl urmează:
Şi le-a zis: Dar voi cine ziceţi că sunt? Răspunzând Simon Petru a zis: Tu eşti Hristosul, Fiul lui Dumnezeu
Celui viu. Iar Iisus, răspunzând, i-a zis: Fericit eşti Simone, că nu trup şi sânge ţi-au descoperit ţie aceasta,
ci Tatăl Meu, Cel din ceruri.” Atunci a poruncit ucenicilor Lui să nu spună nimănui că El este Hristosul.
(Luca 16:15-20)

Dimpotrivă, Bivolaru avea grijă să ”întoarcă la modul cutremurător orice discuție” și să le sublinieze tuturor 
- ”invariabil” - ce nemaipomenit și divin este el, fornăind pe nas și dându-și ochii (și poalele) peste cap:
”Băi, nu vedeți că eu sunt acum în sfere foarte înalte? După ce trece meditația de anul Nou, mă voi pogorî
din Ceruri din nou la voi și abia atunci să mă frecați la cap cu prostiile voastre de creaturi neînsemnate!”
După care fraierii care picau în plasă povesteau altora și, tot așa, până s-a umflat gogoașa cu realizatul divin.
De remarcat inocularea ideii că momentul culminat al ”spiritualizării” este Anul Nou (care n-are semnificație
spirituală, ci doar socială, fiind începutul calendaristic al unui nou an laic), și nu cel de Crăciun, arătând că
Bivolaru evita momentul sărbătorii Nașterii Domnului, când Iisus Hristos este centrul atenției, și îndrepta
atenția elevilor asupra momentului Anului Nou, când doar el singur putea să fie ”vedeta”! (video)

Tarcău:
[...] Cei care mai ştiu din vremea respectivã, ştiu de exemplu că, în unul din anii de studiu, Grieg a fãcut
un experiment colosal. La începutul celui de-al doilea an de studiu, Grieg i-a luat pe toţi elevii din grupã
şi erau vreo 50 în acea grupã şi pe muzicã, cîteva minute cu fiecare, a indus fiecãruia dintre aceşti elevi 
o stare de conştiinţã cosmicã drept exemplu. Deci fiecare dintre aceşti elevi a beneficiat de un exemplu 
din partea lui Grieg cu ce înseamnã sã percepi o stare de conştiinţã cosmicã. Aspectul dramatic al problemei
e cã fiecare dintre dvs poate sã spunã, acum: “Ei, dacã aş avea un model, mi s-ar mai întãri şi mie credinţa.”
Dvs spuneţi aşa, dar vã pot spune şi eu cu tristeţe cã, din grupa la care s-a fãcut aceastã demonstraţie de
50 de oameni şi despre care dvs aţi putea sã spuneţi cã aceia au vãzut Adevãrul spiritual, la ora actualã
nu mai existã nici unul, deci zero elevi din acea grupã sunt la ora actualã elevii lui Grieg sau se ocupã de
practica yoghinã. Deci, tristul adevãr este cã aceşti oameni pur şi simplu au uitat. Deci e exact ca şi cum
ai avut un vis frumos. 

comentarii: Acest mit a fost creat și răspândit de către Bivolaru însuși și nu de către vreunul dintre subiecții
acelui experiment. Cum se face că l-au părăsit chiar TOȚI(!?), de n-a mai rămas măcar unul după asemenea
stare? Cum poate fi numită asta ”iluminare”? De câți practicanți s-au mai auzit care să o ia razna după ce
s-au iluminat? Iar marele maestru Bivolaru nu și-a dat seama că toți urmau să-l părăsească și deci nu meritau
respectiva ”exemplificare”? A realizat consacrarea în prealabil, a primit răspuns afirmativ în cazul tuturor?
Sau pe atunci consacrarea încă nu i se ”revelase”! Cum ar fi putut Dumnezeu să susțină o exemplificare 
de un asemenea nivel - o stare efectivă, nu o inițiere formală - dar care să se dovedească nu doar inutilă, 
ci de-a dreptul contraproductivă, făcându-i pe absolut toți să renunțe la calea spirituală?

Întrebare: din moment ce toți l-au părăsit pe Bivolaru, de unde putea ”afla” swami despre acest ”miracol”?
De unde putea să știe că au plecat toți și că niciunul nu mai practică yoga?
Le-a venit spontan iluminaților plecați să se confeseze celor rămași: ”Bă, ce stare ne-a dat Grieg, și după aia
noi am plecat ca fraierii! Acum ne dăm cu toții seama ce greșeală am făcut, știm că dacă ne-am întoarce,
ne-am elibera cu așa maestru, dar acum nu se mai poate face nimic! Știm că dacă am reveni, ne-am elibera!
Noi am dori să revenim, el ne-ar primi înapoi, dar noi nu putem suporta rușinea, preferăm să ne păstrăm
atitudinea egotică decât să adoptăm o stare de umilință! Ce norocoși sunteți voi, că o să vă eliberați sigur!”

La MISA, nu auzi pe nimeni spunând: ”Am realizat o practică spirituală pe cont propriu și am avut o stare
mai ceva decât la exemplificări!”; dar nici nu s-ar publica așa ceva! În acest caz, chiar că ar trebui să plece,
ce rost ar mai avea să rămână? Sunt doar relatări de genul ”vai ce stare de samadhi am avut la exemplificare,
autentificată chiar de către Grieg!” dar, cu toate astea, de ce nu mai pleacă nimeni după aceea?

De fapt, la MISA nu mai sunt realizări spirituale pentru că nu le mai oferă Bivolaru samadhi, ca să nu plece!
Câtă vreme nu sunt realizări spirituale de vârf, nu mai pleacă nimeni (și reciproca e adevărată: câtă vreme
vor rămâne la MISA, nimeni nu va avea  realizări spirituale de vârf!) 

Tarcău:
Îmi aduc aminte cã au existat chiar situații în care, de exemplu Grieg, în mijlocul unui tramvai, intra într-o stare
de meditație atât de transfiguratoare şi divină, încât începea să miroasă a tămâie în tot tramvaiul… deci în jurul
lui Grieg pur şi simplu începea să miroasă a tămâie, aşa din senin, sau chiar la el în apartament şi toată lumea
era uimită, că spunea că Grieg a dat cu tămâie, dar Grieg nu dădea niciodată cu tămâie pe nicăieri, deci pur şi
simplu iradia, datorita meditației lui, în ambianţa înconjurătoare, aceasta atmosferă… tămâia este prin excelenţă
considerată o ofrandă către divin, un miros de factură divină, purificatoare…deci vă daţi seama ce înseamnă
ca o persoană să mediteze şi, în timp ce meditează, să emane miros de tămâie… deci asta vă poate spune mult
cu privire la modul cum Grieg se lasă văzut…că în fond puteţi să spuneţi: “Bine, asta e aşa un cabotinism,
de ce să te dai în spectacol? Sigur că Grieg ar fi putut să facă întotdeauna meditațiile astea numai când era
la el, singur dar, dincolo de asta, era un act deliberat prin care oamenii vedeau că se poate, deci cu ochii lor
erau în prezența unui miracol viu, vedeau că într-adevăr acolo era ceva transcendent. După aceea, datorită
motivelor pe care vi le-am expus şi altora care-i aparțin, Grieg a considerat că de multe ori oamenii nu merită
să fie puşi deodată în faţa unor astfel de demonstraţii de forţă de divinitate şi, pur şi simplu, a mascat, a ocultat
aceste aspecte. Mulți nu sesizează faptul că Grieg poartă o platoşă prin care el se maschează şi acest lucru
vă poate face să pierdeţi integrarea de discipol autentic, vă poate face să pierdeţi această conştiinţă a aspectului
transcendent al maestrului, pe care-l aveţi… şi eu deci, ca un elev care a văzut aceste lucruri cu ochii lui,
am ţinut să vă aduc mărturie despre aceste lucruri, ca dvs. să știţi că ele există, sunt cu putinţă, sunt şi alţii
care le-au văzut şi au fost martori la ele şi să vă adresez îndemnul de a pătrunde prin această cuirasă, deci
de a nu vă lăsa păcăliţi de aspectele exterioare, pentru că de multe ori acesta este chiar un test pentru dvs.

comentariu: ”Cuirasa” avea să se transforme peste ani într-un halat mov, iar mirosul de tămâie avea să devină
mirosul de sex ce impregna apartamentul din Paris, plus mirosul lui de deodorant, că n-avea timp și chef să facă
duș între reprizele de sex! ”El a renunțat să facă minuni vizibile în fața discipolilor”, dar le-a chemat pe fete la
un contact intim cu el, să le dea stări de conștiință cosmică și niște ”agheasmă personală”, ca un elixir auriu...
Uu, nu vă lăsați păcăliți de aspectele exterioare”, dar puneți botul la povești spuse de discipoli naivi care,
de adevărate ce au fost, i-au făcut să-l părăsească pe marele făcător de minuni și izvorâtor de tămâie!

TarcăuO să încerc să răspund la întrebările din biletele acestea: Cineva întreabă aici: “Dacă ne poţi puncta
momentul când Grieg a atins starea de eliberare”. În genere, să ştiti că Grieg vorbeşte destul de puţin despre
sine însuşi şi totuşi, din ceea ce el însuşi a mărturisit, vă pot spune un moment capital în evolutia sa, 
în rememorarea stării de eliberare pentru că, după propria sa mărturie, Grieg în actuala existenţă nu este
eliberat pentru prima dată, ci este venit de sus ca eliberat deja, ca fiinţă divină cu o anumită misiun şi trebuie
să ştiţi că încă din tinereţea sa, deci începând de după vârsta de 17 ani, Grieg a practicat cu o intensitate
uluitoare yoga. Această intensitate, cumulată cu faptul că Grieg deja avea anumite talente excepţionale şi
că la el era vorba doar de o rememorare, deci aceste elemente au făcut că rezultatele au fost foarte rapide.
Grieg, mi-aduc aminte că ne spunea că viaţa lui în acea perioadă consta doar în lucru, în sensul că el 7 ore
pe zi se ocupa numai de practică, iar când nu se ocupa de practică, se ducea la Biblioteca Centrală de Stat
din Bucureşti sau la alte asemenea instituţii, căuta cărţi, conspecta, studia, selecta noi idei din puţinele 
cărţi care se puteau găsi la vremea respectivă la noi, după aceea experimenta, se ducea acasă şi aplica 
ceea ce citise acolo şi deci toată existenţa lui era un cerc neîncetat în care el practica, căpăta noi informaţii,
aplica, experimenta şi sigur că aceasta a condus la anumite stări de realizare spirituală, culminând cu 
reamintirea stării ultime. 

comentariu: ”În genere, Grieg vorbeşte destul de puţin despre sine însuşi”, dar și când o face, se pune 
pe povestit cum s-a eliberat el (nu doar o singură dată) și are grijă să facă în așa fel încât poveștile să
se răspândească și să ajungă la cât mai mulți naivi... Iar pe măsură ce se rostogolesc, precum bulgării
de zăpadă, zvonurile se umflă și se înmulțesc, purtate ”de telefonul fără fir”:

Tarcău:
Nu ştiu dacă el a spus-o în acest sens, îmi aduc aminte totuşi că el a punctat ca un moment foarte frumos
în rememorarea sa spirituală, o clipă specifică când, în anul 1979, la vârsta de 27 de ani, el era într-o situaţie
în care, pe lângă practica sa spirituală, era pus în situaţia să se ducă la tribunal pentru că fusese acuzat
de procuratura din Bucureşti, pentru nişte motive ridicole, pentru faptul că scrisese nişte scrisori la nişte
prieteni din străinătate şi se ajunsese la concluzia că ăsta este un delict miliţienesc contra securităţii statului.
Deci îşi strângea lucrurile din cameră şi se pregătea să plece, când spontan, deci absolut din senin (vedeţi
aici elementul divin functionând când vrea şi cum vrea, deci nu în momentul unei meditaţii, nu în momentul
unei practici, ci când îşi facea geanta ca să plece la tribunal) i s-a activat deodată Sahasrara în modul divin şi
a căzut în starea de samadhi completă, din senin, ca un ecou al practicii sale de ani de zile, la un moment dat
l-a pocnit şi a rămas în starea de samadhi şi când şi-a revenit din această stare, deja trecuse demult şi timpul
pentru proces, deci stătuse pentru o lungă vreme în stare de samadhi…şi în conformitate cu mărturia sa de la
acea vreme, acesta a fost un moment capital, un moment al deschiderii divinului faţă de Grieg, al rememorării
de către el a condiţiei sale divine. Deci vedeţi că, chiar şi în cazul lui, Divinul şi-a manifestat Graţia Supremă
în acest mod. 

comentariu: Nu numai Grația Divină se manifestă, dar și dizgrația diavolească! Căci potrivit lui Tarcău,
mărețul eliberat din alte vieți și-ar fi reamintit originea lui divină în 1979, la vârsta de 27 de ani, clar specificat
(Bivolaru s-a născut, pardon, a revenit în această lume în anul 1952). Dar alte ”surse” spun cu totul altceva:

Când era copil, avea frecvent vise despre el însuşi ca fiind maestru tibetan, cu înalte realizări spirituale.
Ca rezultat al acestor vise, el şi-a reamintit multe tehnici yoga pe care a început să le practice cu rezultate
remarcabile. Astfel, a reuşit să dobândească, în foarte scurt timp, practicând singur, o întreagă serie de aptitudini
care, în general, sunt considerate paranormale. Toate aceste experienţe au culminat la vârsta de 19 ani,
(1971 - cum sugerează și acest filmcând el a obţinut rezultatul final şi a atins starea de supremă conştiinţă.
Înfiinţarea şcolii de yoga s-a bazat pe propria sa experienţă practică a metodelor străvechi de autorealizare.
El a început să predea yoga practică în Bucureşti în anul 1978 (YE Biografie arhivă).

Depinde pe cine întrebi! Platoșa după care se ascunde Bivolaru este vălul de minciuni pe care el l-a țesut și
pe care ucenicii lui l-au aruncat asupra cursanților lor! Mai mult, la MISA nu funcționează doar programarea
mentală din exterior, ci și autoprogramarea mentală:

Tarcău:
Altcineva spune:”Fiind departe de Grieg, eu cel puţin simt că am mare nevoie de prezenţa lui, de privirea lui,
uneori simt că, doar spunându-i din problemele mele, le-aș putea rezolva. Cum crezi că aş putea clipă-de-clipă
să acopăr această depărtare fizică?” Sigur aici este o problemă, pentru că de multe ori anumiţi oameni ajung la
un asemenea grad de comunicare fizică cu Grieg, încât ei chiar simt că, dacă nu-l văd pentru o perioadă de timp,
e aşa ca şi cum s-ar dărâma cerul şi pământul…în acelaşi timp trebuie sa fiţi conştienţi că prezenţa lui Grieg
se manifestă pe toate planurile, însă este neputinţa noastră omenească care ne limitează recepţia. O soluţie
foarte bună sau cel puţin temporară la problema care ne-o expune persoana care ne-a pus această întrebare,
este să încercaţi să vorbiţi în gând cu Grieg cât mai des. Deci, să vă imaginaţi că sunteţi în cameră cu Grieg
şi că vorbiţi cu El în gând, la fel cum atunci când sunteţi supăraţi pe cineva vă certaţi cu el în gând jumătate
de zi, la fel în această situaţie, încercaţi să vă imaginaţi că sunteţi cu Grieg şi că îi expuneţi problema, că vorbiţi
cu el, că el va răspunde, vă dă sfaturile şi o să vedeţi că acest sistem care vi se poate pare doar imaginaţie
sau doar isterie la prima vedere, dat fiind protecţia, dat fiind influxul divin care vine de la Grieg, de multe ori
funcționează, sau întotdeauna de fapt, funcţionează într-un mod absolut surprinzător. Deci, această formă
de invocare, deşi pare doar imaginaţie la început, să ştiţi că prin puterea sugestiei şi prin puterea vizualizării
creatoare, vă poate soluţiona o parte din problemă, iar în rest, dacă se poate, să-l vedeţi pe Grieg cât de des
cu putinţă, dacă simţiţi această nevoie, pentru că la mulţi factorul fizic este foarte intens, nu au suficientă
receptivitate interioară şi atunci pentru ei e necesar un contact fizic…şi dacă sunteţi încă la acest nivel, 
atunci DA, trebuie sa staţi cât mai mult în preajma lui Grieg, în măsura posibilului, evident.

comentariu: Asta e la MISA soluția ieșirii din iluzie: și mai multă iluzie! Tu îți pui întrebări și tot tu îți dai
răspunsurile, dar cu gura lui ”Grieg”! Dar când Guriță se află la Paris și primește întrebări de la o jună 
cursantă ”cu potențial”, atunci nu mai este bine să răspundă fantasma vorbitoare din mintea ei, atunci 
este musai să stea de vorbă cu musiu în carne și oase și cu fantasmele lui! Căci ea nu este destul de 
receptivă interior, prin urmare trebuie s-o primească din exterior...
 
Tarcău: În perioada aceea să ştiţi că Grieg avea un grad de seriozitate al practicii individuale, extraordinare.
Îmi aduc aminte că, de exemplu, când Grieg a fost întrebat: “Cum s-a apucat el de Tantra?” şi Grieg a spus
în felul următor: “Eu am citit despre Tantra, am aflat că există, am reuşit să pun cap la cap anumite elemente,
şi după ce am aflat că există, m-am hotărât să practic această cale pentru că mi s-a părut potrivit pentru
anumite lucruri care le aveam de împlinit”. Însă modul lui de a practica n-a fost că pur şi simplu şi-a zis că
“de mâine mă apuc de Tantra şi ia s-o mai bălmăjim, s-o mai încercăm şi noi aşa puţin”, ci Grieg a luat-o:
”ştiu că pentru asta din yoga trebuie să practic antrenamentul cu yoni mudra, de exemplu”. Zis şi făcut.
Atunci Grieg s-a apucat şi timp de 6 luni, timp de 6-7 ore zilnic, a practicat yoni mudra. Când s-a simțit 
perfect stăpân pe energia creatoare, pe potenţialul creator, în momentul respectiv a spus: “Gata. Acum 
am atins starea de măiestrie, de mâine mă apuc şi fac Tantra. A contactat o persoană, o femeie care avea
oarece instrucţie în Tantra şi s-a lansat pe această linie. Deci, fără aproximări, fără tatonări penibile, pur şi
simplu la modul cel mai iniţiatic şi serios. 

comentariu: Pasajul îl descrie exact pe Bivolaru cel adevărat și învățătura lui și îi explică acțiunile ulterioare,
precum și halul în care a ajuns. Deși a mormăit în permanență că la baza fuziunii amoroase tantrice stă doar
iubirea  și numai ea, Bivolaru s-a apucat de Tantra pentru că ”i s-a părut potrivit pentru anumite lucruri pe care
le avea de împlinit”, adică de ”inițiat” sexual mii de femei, și nu oriunde, ci la Paris, iar cu această ocazie,
mai avea de ”împlinit” fantasmele și obsesiile sexuale cu urină, sânge menstrual, gâdilat și alte expresii ale
iubirii pure... El nu s-a apucat de Tantra pentru că la asta aspira, ci s-a apucat pentru că ”așa era necesar”.
El n-ar fi vrut, lui i-ar fi plăcut să propovăduiască abstinența, căci așa se eliberase (după cum declară aici),
dar viitoarele cursante zvăpăiate își doreau Tantra, așa încât el s-a sacrificat. Culmea este că el sugerează
că a prevăzut că Tantra îi va fi necesară pe viitor, dar n-a văzut (cu harul lui profetic dovedit de atâtea ori)
unde o să-l ducă Tantra!

Întrebare: dacă el, ditamai eliberatul prin mijloace tradiționale, printre care și Hatha Yoga, a simțit nevoia
unei asemenea pregătiri asidue, de ce, la numai câteva săptămâni de la începerea cursurilor de yoga la MISA,
s-a apucat să promoveze Tantra, răspândită pe copii xerox sau de la gură la ureche, unor cursanți care nu știau
decât exercițiile de încălzire și vreo două asane??? 

Tarcău:
Cineva doar mulţumeşte: ”Multumesc Divinului că am putut auzi toate acestea acum, aici, ca şi cum răspunsul
la toate întrebările mele - ca şi cele pe care nu mi le-am pus încă - a fost dat. A însemnat mult pentru mine.”
Asta ne-am gândit şi noi, să nu fiţi privaţi de anumite informaţii de o mare bogăţie spirituală, pe care dacă noi
am avut fericirea şi graţia să le ştim, iată să le ştiţi şi dvs. ca să ştiti un pic mai bine cine vă este maestrul
şi încotro să căutaţi revelarea naturii sale divine.’

comentariu: Swami ne-a oferit și nouă ”fericirea și grația să cunoaștem aceste informații” (transcrierea 
conferinței poate fi citită aici), însă ulterior a oferit informații cu totul opuse! Dar a fost puțin cam târziu!
”Informațiile divine”contribuiseră deja la ascensiunea MISA, care a tulburat atât de serios viețile unor 
oameni ce au avut doar vina că aspirau către cunoaștere spirituală. Iar vreo treizeci dintre cursantele lui 
din Thailanda cu siguranță n-au fost deloc fericite să-l întâlnească, ghinionul lor fiind că în acea țară 
(bordelul turistic al planetei), termenul de prescripție al infracțiunilor sexuale este la fel de scurt pe cât 
de scurte sunt picioarele minciunii născute din MISA. Însă justiția divină nu are termen de prescripție.

(va urma)

1 comment:

tag form to add a photo:

[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]

do not go beyond a width of 400