Saturday, August 21, 2021

Bivolaru despre proști (3) - Forme de prostie

„Unele repere referitoare la tipologia ființelor umane proaste”  partea a 3-a

Filistinul este un om excesiv mulțumit de sine, mărginit și fățarnic, incult și refractar la tot ceea ce este nou și benefic.
Cei din această categorie sunt îngâmfați, înfumurați, aroganți, încrezuți, cu o concepție dogmatică despre lume și viață.

Filistinul este refractar la tot ceea ce este nou.
"Tot ce este tehnologie nouă, este creat de Ocultă exclusiv pentru a ne ucide sau a ne controla. Doar tehnologia veche este mai de încredere!"
Gândire de Amish: motorul cu aburi e bun (că exista când a fost înființată secta), dar motorul pe benzină și electricitatea sunt de la diavol,
(că au apărut după fondarea sectei).
Dumnezeu este doar cu noi, cu noi începe lumea și cu noi se sfârșește! Ce era când am apărut noi e bun, după noi - e rău!
Sau precum spuneau romanii în antichitate: religiile vechi - de până la crearea Imperiului - sunt bune (că vin din vechime, de la zei),
dar ce e nou (creștinismul) e sigur invenție omenească.


Ființele dogmatice resping verificarea. Dogmatismul lor se manifestă prin aceea că ceea ce afirmă nu poate fi supus criticii.

"Ce verificări? Eu sunt Adevărul Absolut! N-are rost să mai verificați, e așa cum v-am zis eu!
Sunt proști, sceptici și plini de îndoieli demoniace cei care nu vor crede!
Cei ce verifică se îndoiesc de ceea ce am revelat NOI, iar cine se îndoiește de NOI, e demonic!
Ce, m-au verificat și am zis greșit de Papă? De mai multe ori? Dau dezmințire, dar tot niște proști îngâmfați sunt!"


Dogma este ceva acceptat fără dovezi și într-un mod total, ce nu implică niciodată critica.
Dogmaticul operează cu teze acceptate la modul absolut și necritic.
La acest fel de oameni, ego-ul este foarte puternic și dominator, ei sunt preocupați doar de interesele lor proprii și nesocotesc interesele altora.

"Criticii sunt de la diavol! Și ce dacă am zis că termoscanații au fost marcați, dar n-a fost găsit nimeni marcat?
Asta nu schimbă nimic, termoscanarea e malefică și așa rămâne, cum am zis NOI!
Dau remediile numai la cei înscriși (sau reînscriși!), că plătesc cursul! Ce-mi pasă mie de ceilalți?"


Egocentrismul evident la aceste persoane se manifestă ca tendință de a raporta totul la propria persoană
și la propriile lor interese.
La ele se observă apariția egolatriei. Egolatria atrage după sine supraestimarea valorii personale și conduce la adorare de sine.

"Cel ce se îndoiește de NOI e demonic, deci NOI suntem aleșii lui Dumnezeu, care de fapt NE-am ales singuri!"
Glosar: egolatrie = egou care latră



Egolatria este o atitudine individualistă, cauzată de adorare de sine și atrage un evident cult al Eu-lui.
Astfel de ființe au tendința să se comporte ca niște stăpâni și sunt în mod excesiv autoritare."

"Dacă nu vrei să te "inițiez", atunci la ce ai mai venit, vacă proastă și demonică?"


Unele ființe ce fac parte din această categorie sun șovine. Șovinismul se exprimă printr-un patriotism fanatic și agresiv,
prin afirmarea superiorității unei națiuni sau grup etnic asupra altora.
Ele îngroașă rândurile alegătorilor partidelor populiste.

"Poporul român este cel ales, aici va fi Noul Ierusalim, focarul spiritual al omenirii, dar peste vreo 300 de ani (oricum, atunci noi vom fi departe de aici!).
Data trecută am pierdut cu Veorica - proasta României dar, la următoarele, votați Șoșoacă și AUR!"


Persoanele din această categorie sunt încăpățânate, obtuze, sunt reduse, lipsite de înțelegere.
Argumentele raționale - chiar foarte clare - nu au șanse să fie acceptate deloc.
Gândirea lor este de tipul, „Așa am spus, așa vreau și gata!”

"Și ce dacă revelațiile mele se bat cap în cap? NOI nu putem greși de la nivelul supramental la care NE aflăm!
Așa am spus, așa va rămâne!
Dă-i încolo de cârcotași, cu tot cu argumentele lor! Niște proști, care se complac doar la nivelul inferior al rațiunii!”


În concluzie: proști nu sunt idioții, ci cei care pleacă de la MISA; cei care rămân la MISA sunt aleși, că s-au ales singuri;
prostia nu e o lipsă intelectuală ci o lipsă de "ienergii supramentale" pe fond de exces de Tamas; prostia trece cu "plante de leac adecvate";
dacă n-ai minte dar ai supramental, e bine; proști sunt ceilalți, nu noi!

Oare GB s-a recunoscut măcar o clipă în descrierile pe care le-a înșirat? "Înclinăm să credem că nu"! 




No comments:

Post a Comment

tag form to add a photo:

[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]

do not go beyond a width of 400