Tuesday, July 9, 2024

La al 8-lea congres, zeul Bacchus reales!

Fuse și se duse cea de a 8-a ediție a Congresului Internațional de Yoga și Terapii Orientale și Occidentale, care s-a desfășurat online
în perioada 19-23 iunie 2024, sub deviza ”Unitate dumnezeiască plină de înțelepciune în diversitate”.
Deviza reală a fost ”Plictiseală omenească plină de nimicuri, în monotonie”, dată fiind platitudinea temelor și a expunerilor
(vezi programul congresului 🔗).

Așa-zisul ”Cuvânt de bun venit la Congresul Internațional de Yoga 2024” al lui Nicolae Catrina a fost de fapt o scurtă expunere
despre yoga, în care acesta nu a făcut nicio referire la congres în timp ce, pe data de 21 iunie, a fost difuzat un 
”Cuvânt de bun venit” al lui Rainer Trubel, membru în Consiliul Federației ATMAN, referitor strict la Ziua Internațională Yoga
și nicidecum la congres! ”Bine ați venit la orice o fi aici!”

Printre teme foarte generale, au apărut și unele lipsite de noimă gen ”Ajutorul imens pe care îl oferă cunoașterea elementelor fundamentale
ale tradiției Kalachakra, dar și ale tradiției yoga, în decriptarea revelațiilor ezoterice din cuprinsul parabolelor lui Iisus Christos” (?!) 
sau ”Formula matematică a evoluției spirituale accelerate cu ajutorul oferit de Dumnezeu prin intermediul Atributelor Dumnezeiești”,
care s-ar fi putut intitula mai potrivit ”Legătura cauzală profundă dintre sulă și prefectură”.
Temele expunerilor lasă impresia că cei care le-au produs au urmărit să umple programul și, cu această ocazie, să se bage în seamă.

Bivolaru, aflat momentan în izolare spirituală, a fost băgat și el cu niște conferințe de arhivă, dintre care cea despre
Unele aspecte de bază referitoare la învățătura yoghină ezoterică ce este pusă la dispoziția aspiranților sinceri, entuziaști
și perseverenți în cadrul acestei școli de yoga ezoterică integrală” este culmea absolută a platitudinii.

Ca de obicei, vedetele au fost temele legate de sexualitate și Tantra, nelipsite la activitățile MISA.
A ieșit în evidență expunerea tantricei Simona Popescu, intitulată Legendarele inițieri tantrice ezoterice – trambuline spirituale
către aprofundarea în ritm foarte accelerat a iubirii erotice care ne conduce la comuniunea cu Dumnezeu”
sau la aprofundarea accelerată a comuniunii cu poliția franceză, după caz. Câteva citate interesante:

citat:
Profesorul de yoga Gregorian Bivolaru, un adevărat ghid spiritual tantric al vremurilor noastre afirma, citez: 
Chiar și atunci când nu ne așteptăm la aceasta, fiecare inițiere spirituală, ce este apoi abordată cu atenție și cu perseverență,
dezvăluie la un moment dat noi orizonturi tainice, vaste, elevate, surprinzătoare și totodată ne oferă o perspectivă lăuntrică uimitoare,
ce dezvăluie pentru noi o originalitate în felul ei unică”.

Adică, în traducere din limbaj inițiatic, pentru profani, ”atât cele care au ajuns la Paris și au refuzat inițierile tantrice la fața locului,
cât și cele care i-au cedat gurului, dar au făcut apoi reclamație la poliție pe motiv că au fost ”inițiate” fără să se fi așteptat la asta,
nu și-au dat seama ce orizonturi tainice, vaste și elevate și ce perspectivă lăuntrică uimitoare au pierdut”...

citat:
Inițierea în tainele iubirii erotice tantrice reprezintă acțiunea de a fi inițiați în mod direct în cunoașterea anumitor mistere și practici
sau metode amoroase, acțiune care atrage după sine o ridicare a frecvenței de vibrație pe un nivel superior a celui sau cele inițiate.
Inițierea este un moment de transformare majoră, o renaștere în adevăr, în care o nouă ființă înflorește și uneori chiar strălucește
foarte vizibil în urma propulsării pe un alt nivel de profunzime.

”Inițierea” e musai să fie DIRECTĂ, de către Ghidul spiritual însuși, căci altfel nu ți se mai ridică... vibrația.
Și este adevărat că e o renaștere: unele cursante ”inițiate” au renăscut pe un nivel superior în afara cursurilor ATMAN
și s-au reîncarnat direct la poliție, în trupul unor reclamante la adresa Marelui Inițiator Direct.

citat:
În anumite școli inițiatice ale antichității era binecunoscut și apreciat la justa sa valoare un aforism celebru:
”Nimeni să nu îndrăznească să treacă pragul unei inițieri spirituale majore, dacă nu este suficient de pur lăuntric, plin de
o vie aspirație, pregătit să recepteze, așa cum se cuvine, inițierea respectivă, fiind în prealabil însuflețit de un mare entuziasm.

Și atunci de ce mărețul Inițiator Direct a invitat cursante care în mod evident nu se așteptau la ceea ce avea să urmeze la ”inițieri”,
deci nu erau ”pregătite să recepteze cum se cuvine”?

În continuare, ticăloșia atinge punctul de non-retur, demonstrând că acțiunea autorităților franceze și chiar europene
ar trebui extinsă și la nivelul complicilor morali:

citat:
Adeseori, anumite inițieri spirituale ce sunt deosebit de puternice, implică în prealabil trecerea cu succes a anumitor teste spirituale
ce sunt inevitabile. Tradiția înțelepciunii milenare arată că, în astfel de situații, nu toți aspiranții reușesc să treacă aceste probe spirituale
ce sunt inerente și, tocmai de aceea, unii dintre ei eșuează în mod lamentabil, fie înainte de a primi așa cum se cuvine inițierea respectivă,
fie după ce au avut acces din plin la inițierea respectivă și, la scurt timp după aceea, încetează să o mai aprofundeze prin intermediul
unei practici atente, entuziaste, lucide, sistematice și perseverente.

Adică există ”proaste” care fie au refuzat ”inițierea” înainte de ”a o primi așa cum se cuvine” (9-10 ore de sex cu guru),
fie au încetat să o mai ”aprofundeze”, adică au refuzat să mai revină la Paris spre a fi ”inițiate” de mai multe ori,
căci la Bivolaru ”inițierea” nu e un moment unic, de început, ci înseamnă multe momente de mijloc...

Dar în acest caz, se ridică următoarea problemă: conform ”revelațiilor” lui Bivolaru despre consacrare, Dumnezeu ar trebui să
blocheze accesul la inițiere al persoanelor nepregătite, prin lipsa răspunsului afirmativ la consacrarea roadelor fuziunii amoroase.
Dacă cineva ”eșuează în mod lamentabil, înainte de a primi așa cum se cuvine inițierea respectivă”, înseamnă că pur și simplu
nu merită să mai primească inițierea, care nu ar mai trebui să aibă loc! Și atunci de ce totuși ”inițierea” s-a produs?

Chiar tantrica Simona vorbește despre o astfel de situație. La un moment dat, ea își deapănă experiențele erotice debordante 
(peste o sută de bucăți de Maithuna) și relatează cum, atunci când a căutat să inițieze un bărbat despre care intuia că încă
nu era pregătit, acesta a adormit subit, buștean, în miezul zilei, chiar de la consacrare!
Și atunci cum s-a ajuns ca persoane care nu se așteptau la o inițiere sexuală cu Bivolaru sau chiar nu doreau deloc aceasta,
fiind în mod evident nepregătite, să fie totuși ”inițiate” de către Marele Tantric?
Și nu, nu vă gândiți la alte prostii, pentru că Guru a adormit între reprize, nu la consacrare, deci el era pregătit să le-o dea... inițierea!

citat:
E necesar să se înțeleagă foarte bine că inițierea erotică amoroasă nu este un bilet de liberă trecere pentru orgii sălbatice
sau pentru banale experiențe sexuale haotice, dictate de calcule meschine. 

Sigur că nu! La MISA nuuu se face sex în grup, iar experiențe sexuale nu sunt haotice, ci sunt programate pe listele de poliamor,
cu parteneri din fiecare zodie, deci nu e vorba de calcule meschine, ci de calcule astrologice!

citat:
Care sunt cele mai potrivite perioade pentru inițierea erotică-amoroasă?

Cele mai potrivite perioade pentru ”inițiere” sunt cele de după un stagiu complet la Viluță și apoi două săptămâni la Paris...

citat:
Inițierea erotică amoroasă reprezintă, în realitate, oferirea totală, frenetică și altruistă, a propriului erotism celuilalt. 

Oferirea frenetică și altruistă: ”apleacă-te de tot că, dacă nu, data viitoare te razi în cap!” 🔗

citat:
Să vedem în ce constă fiecare etapă a inițierii tantrice ezoterice. Prima etapă: Etapa de pregătire pentru inițiere.
În tradiția tantrică, perioada de pregătire a aspirantei sau aspirantului poate să dureze câteva zile, câteva săptămâni
sau uneori chiar și câțiva ani. Aceasta adeseori se realizează sub o directă ghidare și susținere subtilă din partea
ghidului spiritual care va realiza inițierea. 

Acest pasaj ar fi bine să ajungă la cunoștința instanței franceze, împreună cu pasajul care urmează:

citat:
În această direcție, profesorul de yoga Gregorian Bivolaru afirma, citez: 
”Atunci când ființa umană ce aspiră să primească o anumită inițiere spirituală este plină de entuziasm, întru totul pregătită
să o recepteze, ea va fi capabilă să recepteze într-un mod profund inițierea respectivă și va reuși să se identifice din plin
cu modelul spiritual pe care inițiatorul îl transferă în universul ei lăuntric în momentul inițierii.
În felul acesta, altoiul inițierii spirituale este integrat așa cum este necesar și transferat în microcosmosul lăuntric al ființei sale.”

Deci ”inițiatorul” este altoit așa cum este necesar și transferat în microcosmosul inițiatei.
Dar nu ar fi mai bine ca  ”inițiatorul” să fie ”altoit” după cum este necesar și apoi transferat, măcar pentru un deceniu,
în universul lăuntric al vreunui penitenciar francez de securitate maximă - chiar macrocosmică, am putea spune?

alt citat:
Inițierile tantrice autentice se oferă întotdeauna, fără excepții, într-un context de sănătate și armonie cât mai deplină a trupului,
de bine interior, pe un fond de echilibru psihoemoțional, dublate de o orientare eminamente benefică și de o aspirație sinceră
către aspecte sublime, către transformare și comuniunea cu Dumnezeu, a celui sau celei care primește inițierea.
Aceasta este o condiție sine qua non căci, nerespectând aceste cerințe și sădind semințele de aur ale inițierii spirituale tantrice,
plastic vorbind, în mlaștinile puturoase ale egoului unui aspirant impur, nemeritos și insuficient pregătit, copleșit de o viziune
eminamente materialistă, inițiatorul i-ar face o mare defavoare...

... și, în plus, inițiatorul va ajunge chiar în mlaștina puturoasă a toaletelor de la pârnaie, la cheremul ego-ului unui deținut impur!

citat:
Deci inițierea nu are numai rol informativ, ci și formativ. Rolul formativ se transmite în mod direct de la inițiator la inițiat.
Prin inițiere, avem acces la o nouă dimensiune a spiritului care va face diferența între ce este important și ce este neimportant.
Despre această etapă profesorul de yoga Gregorian Bivolaru afirmă, citez: 
”În timpul inițierii spirituale, are loc atât un transfer tainic, cât și o transmisie foarte puternică de energie vitală, psihică,
cognitivă, supramentală, spirituală și, în felul acesta, devine cu putință să se declanșeze în ființa inițiată o stare copleșitoare de extaz.
Atunci când ființa umană inițiată ajunge să trăiască, mai multe zile în șir, o astfel de stare de extaz dumnezeiesc, samadhi,
se poate spune că încă de la început inițierea a fost extraordinar de rodnică.”

Din nou este subliniată ”necesitatea transmiterii directe”, adică de asta trebuia să aibă loc contactul sexual cu gurul.
Însă dacă inițiata nu trăiește starea de extaz ce i-a fost promisă atât la grupurile de shakti cât și de către instructorii penali
care o trimit la Paris dar, în schimb, trăiește zile în șir o stare de dezgust și oripilare, înseamnă că inițierea nu a fost rodnică,
iar rolurile se vor inversa: inițiatorul va fi cel care va trebui să fie re-format, ca urmare a reclamației celei inițiate...
Adesea, singurul transfer care are loc în astfel de cazuri este cel de... BTS-uri!

citat:
Profesorul de yoga Gregorian Bivolaru afirma, citez:
”O inițiere spirituală nu se sfârșește decât atunci când ființa umană inițiată a atins deja cele mai înalte culmi spirituale.
Numai astfel de realizări de vârf ne permit să afirmăm că inițierea noastră se apropie cu pași repezi de sfârșit.”

Acum, se înțelege de ce cursantele, neatingând extazul în timpul ”inițierii”, erau invitate ”din nou și din nou”, să o repete.

Și în fine, un ultim citat din Bivolaru:
Atunci când o inițiere spirituală majoră nu este aprofundată, după cum este necesar, spre a deveni rodnică, ea se încheie
într-un mod lamentabil, iar într-o astfel de situație ființa umană respectivă nu va putea beneficia de pe urma transformărilor
profund benefice, specifice, pe care respectiva inițiere le face în mod evident să devină posibile în cazul celorlalte ființe umane
ce sunt pline de aspirație și care o pun în practică.

”Proastele demonice” care nu au fost ”aprofundate” cum trebuie, nu vor putea beneficia precum cele care au relatat
trăiri minunate, ce au fost imortalizate video întru slava lui guru și gloria justiției franceze.


FILMELE ”SPECIALE”

Seara târziu, când restul oamenilor - împreună cu autoritățile - dorm adânc, inițiații cei treji au putut viziona filmul în 3 părți intitulat
"Revelații fundamentale, iluminatoare, referitoare la starea de nuditate minunată și semnificațiile complexe ale acesteia".

La începutul acestor filme, a putut fi vizionat următorul avertisment 🔗:

ATENȚIONARE +18
Următorul program se adresează în exclusivitate adulților și se admite să fie vizionat numai de către persoanele care deja
au împlinit vârsta de 18 ani!
Vă rugăm să aveți în vedere că vă este strict interzis ca pe un interval de 17 ore - fie în timpul, fie după finalizarea acestor vizionări
ce se adresează doar adulților - să vă atingeți zona genitală cu intenția unei excitări sau a unei masturbări personale.
Este însă necesar să fiți conștienți (conștiente) că nu vom promova niciodată masturbarea în cadrul acestei școli spirituale ezoterice
și este de datoria noastră să vă facem să înțelegeți că masturbarea însoțită de ejaculare la bărbat, de descărcare la femeie
dezlănțuie efecte dezastruoase în etajele lăuntrice ale universului ființei umane.

Este strict interzis să vă atingeți zona genitală cu intenția unei masturbări personale”, dar se subînțelege că
puteți să atingeți zona genitală a unei alte ființe de sex opus cu intenția unei masturbări altruiste”, căci:
- 1. ceea ce nu este interzis explicit, este permis
- 2. urmează chiar o recomandare:
”Vă rugăm însă, să înlocuiți masturbarea cu integrarea unor jocuri erotice amoroase bazate în exclusivitate pe continență erotică
deplină, în cadrul cărora cei doi iubiți se dezmiardă, se mângăie, se sărută.”

Aici se vede ticăloșia supremă a conducerii MISA: propriilor cursanți li se interzice să se atingă în zonele sensibile atât pe durata
vizionării filmelor porno pe care ”școala” le pune spre vizionare, câ și încă multe ore după aceea, în schimb nu au niciun fel de problemă
atunci când clienții videochatistelor MISA se masturbează și își descarcă de zor atât glandele cât și conturile, chiar în timpul vizionării
prestațiilor ”minunatelor”!
Nu vom promova niciodată masturbarea în cadrul acestei școli spirituale ezoterice”, decât noaptea târziu pe videochat-uri,
în afara programului...

Mărețele filme inițiatice au inclus și ședințe demonstrative de yoga nud - noua fantezie a Ghidului - realizate de tinere femei
despre care se vede că nu sunt cursante ale școlii de renume planetar, căci nu manifestă ”vitalitatea debordantă” specifică școlii...

Trebuie spus că yoga nud se practica pe plajele lăturalnice de la Costinești în primii ani ai activității MISA dar, în urma scandalurilor
din presa satanică, yoga nud a fost interzisă chiar de către Ghidul Însuși, fiind permis doar nudismul simplu, fără posturi yoga,
sub ochii vigilenți ai celor de la grupa de ordine.

Acum, după de 35 ani, yoga nud revine la MISA pe ușa din dos și numai în izolare sau în privat, putând fi realizată mixt
- atât bărbați cât și femei la un loc - deși, timp de tot 35 de ani, guru a interzis prezența la ședințele de sex în grup
a mai mult de un bărbat, pentru a se evita ”trezirea unor tendințe homosexuale latente”.
Iată că tabu-ul a fost ridicat de către șeful de trib, semn că acesta are o fantezie neîmplinită...


Un alt moment intens din cadrul acestor filme este exemplificarea unor ”atribute dumnezeiești” prin intermediul ”atribucilor” unor june
dezgolite (vezi gif 🔗), probabil tot o fantezie restantă din vremea filmelor porno filmate prin biserici (vezi video 🔗 și articol 🔗).

Bivolaru e cel care a afirmat că ”atributele dumnezeiești” conferă o stare de ”plăcere elevată” (adică trăită cu eleve),
idee pe care a exprimat-o atât în cele trei conferințe din seria ”Unele aspecte de bază referitoare la învățătura yoghină ezoterică
ce este pusă la dispoziția aspiranților sinceri, entuziaști și perseverenți în cadrul acestei școli de yoga ezoterică integrală ” 🔗
(ce a putut fi reaudiată chiar în cadrul congresului din acest an), cât și în conferințele sale despre gâdilare 🔗.


De asemeni, în seria de filme despre nuditate difuzată anul acesta la congres, apare o secvență ce a făcut parte dintr-un film asemănător 
difuzat anul trecut cu prilejul zilei yoga (video 🔗), în care se spune, citez:

Pentru a înțelege - la început într-un mod intuitiv - această teribilă taină, ne putem raporta la dezvăluirea fermecătoare
a unei superbe femei ce este reprezentată într o pictură murală din așa-numita ”Cameră a Inițierii” din Vila Misterelor de la Pompeii,
ca participantă la un ritual sacru. Dacă este privită cu multă atenție pe un fond de transfigurare și bucurie estetică,
această scenă ne ajută totodată să descoperim că este extraordinar de încărcată cu anumite simboluri.

Dacă este privită cu multă atenție - pe un fond de uluire și stupefacție - întreaga frescă din cameră 🔗, se poate vedea că
scena prezentată nu este întreagă, căci este pictată într-un colț al camerei, ci mai cuprinde o ființă înaripată ce o flagelează
pe femeia îngenuncheată ce apare de asemenea în scena descrisă (vezi foto 🔗). Descrierea scenei este aceasta:

Vila misterelor: Flagelata și Bacanta - Fresce din Vila Misterelor - Pompei
Într-o friză lungă și continuă, scenele de inițiere dionisiacă își comunică ritualul complicat de ispășire (purificator),
până la comunicarea deplină cu zeul Dionysos. Scena pe care o reprezintă este punctul culminant al ritualului.
În stânga este o siluetă cu aripi negre care biciuiește victima îngenuncheată. Pedeapsa fizică este menită să o purifice
înainte de a intra într-o căsătorie mistică cu Dionysos. Epuizarea femeii este evidentă (vezi detaliul 2), părul ei îmbibat de sudoare
subliniază atât de multă consternare. În timp ce un simplu spectator urmărește, bacanta (dansatoarea) își sună chimvalele
la punctul culminant al tensiunii erotice.

Detaliul 1 face parte dintr-o serie de fresce care au decorat Vila Misterelor de lângă Pompeii și reprezintă un ritual antic datând
din mileniul I î.Hr. Nu se știe dacă aceste rituri au fost celebrate în camera în care au fost găsite frescele, dar apropierea camerelor
sugerează că această scenă erotică sadomasochistă ar fi putut foarte bine să fie pictată ca un stimul erotic.
Acest ritual îl venera pe zeul grec Dionysos, zeul fertilității naturale, cunoscut și sub numele roman de Bacchus, zeitatea vinului
(sursa 🔗). Aceeași descriere este confirmată din multe surse, de exemplu aici 🔗, citez:

A cincea pictură murală prezintă o femeie ținând un toiag și purtând o pălărie, obiecte adesea prezentate după finalizarea cu succes
a unei inițieri. O femeie îngenunchează în fața unei preotese și pare biciuită de o siluetă feminină înaripată.
Alături de ea se află o figură care dansează (o Menada sau Tiada) și un personaj ce poartă un tirs (un simbol de inițiere al lui Bacchus)
făcute din tulpini lungi de fenicul înfășurat, acoperite cu un con de pin.

Aceasta este realitatea în ce privește ”autenticitatea” percepțiilor practicanților yoga de la MISA: în loc să caute să simtă
cât mai obiectiv vibrația reală a energiilor din lumea înconjurătoare, într-o stare de receptivitate profundă și de neimplicare,
ei își creează mai întâi o impresie superficială bazată pe tot felul de prejudecăți și de interpretări de ordin mental sau pur și simplu
pe imaginație, apoi mențin și amplifică aceste impresii, luându-le în final drept ”percepții sau trăiri spirituale autentice”. 
Ca să-l parafrazez pe marele Ghid, ”se autoamăgesc singuri”!

Dar tot pomenitul Ghid este cauza acestei stări de fapt, prin ”autentificarea” automată a tot felul de păsărele și gărgăuni ce mișună
prin mintea adepților săi, pentru a crea impresia de ”școală spirituală valoroasă”.
Când cineva solicită dovezi despre valoarea școlii MISA, aceștia trântesc ”mii de mărturii ce atestă valoarea școlii noastre”,
din care vor produce zeci de volume din ”Enciclopedia Realizărilor Spirituale”, ce vor alimenta la rândul lor imaginația
altor și altor practicanți, într-un cerc vicios ce pare că nu se mai sfârșește.

Dar atunci când mărturiile vin în contradicție cu realitatea pe care ei o privesc superficial, impostura iese la iveală.
Iată ce prezintă MISA drept ”ritualul sacru din Camera Inițierii”: un ritual orgiastic al unui cult antic dionisiac sau bahic (bacanale),
ce făcea parte din așa-numitele ”MICILE MISTERE”!
Ceea ce este de altfel firesc: MISA este o sectă orgiastică precum cele din antichitate, care promovează micile mistere ale destrăbălării
și ale desfrâului drept ”mari mistere ale spiritualității universale”.

Acum se înțelege de ce Satirul le pedepsește cu urlete și cu rasul în cap pe femeile care nu îi îndeplinesc dorințele și nu se apleacă
pe cât de mult își dorește Bacchus! Este ”ritualul purificării prin suferință”, înainte de a intra în contact intim cu ”sfântul tirs”,
spre a dobândi astfel o stare de tîrșă!
Precum satirul înfățișat cu tirs-ul ”dinamizat” pe pereții de la Pompeii 🔗 , tot astfel se prezintă și Satirul Tantric, mereu gata să dea la Pompe !
Iar într-o altă frescă 🔗 se vede, băgat prin ușa întredeschisă (în stânga sus), chipul uimit al unui letargic obtuz și sceptic,
șocat de orgia la care asistă, fiind plin de prejudecăți închistatoare și de îndoieli dionisiace.

Cică falusurile sculptate pe pereții și la colțurile de stradă din Pompeii 🔗 aveau menirea de a aduce noroc și de a alunga răul!
Ce s-a ales de cei care dădeau la pompe în Pompeii în astfel de ”ritualuri sacre” de inițiere în  tainele ”erosului pur dumnezeiesc”?
Au fost înghițiți - împreună cu întreg orașul - de cenușa incandescentă a unui vulcan ce a erupt pe neașteptate. Ghinion!
La fel ca Sodoma și Gomora.  Aceasta arată cât se poate de clar ce fel de ”integrare divină” au astfel de de destrăbălări orgiastice, 
mascate sub denumirea pompoasă de ”cult al fertilității” sau ”eros sacru”.

5 comments:

  1. O vedere de ansamblu asupra ”evoluției” MISA de-a lungul timpului se poate constata din programele fostelor congrese:
    2005
    https://web.archive.org/web/20070929094419/http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=3925
    2008
    https://web.archive.org/web/20080608231251/http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5272
    2010 (vezi programele pe zile)
    https://web.archive.org/web/20101014195238/http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=6413
    2012
    https://web.archive.org/web/20121225023041/http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7301
    2014
    https://web.archive.org/web/20150131223627/http://www.internationalyogacongress.net/ro/program/
    2016
    https://web.archive.org/web/20161125140336/http://www.internationalyogacongress.net/program/

    ReplyDelete
  2. Imaginează-ți cum ai lega o vită de un țăruș, astfel încât să o poți controla, să nu fugă. La fel cum șarpele Ka îl hipnotiza pe Mowgli în “Cartea Junglei”, sau cum toreadorul din arenă atrage continuu atenția animalului către o eșarfă roșie. Așa și expunerea teoriilor MISA prin congrese și conferințe se desfășoară ca o avalanșă. Și nu doar teoriile vechi ale MISA, ci și cele noi. La final, ca în “Brave New World” al lui Huxley, membrii MISA primesc bucuroși pastila minune care le aduce fericirea – în acest caz, filmele erotice. Dar nu se rostește niciun cuvânt despre Ramana Maharshi, despre adevărata învățătură a dr. Raymond Bernard privind asceza sexuală sau despre necesitatea suplimentării cu vitamina B12 în regimul vegan. Astfel membrii MISA ajung ca niște insecte care gravitează în jurul luminii strălucitoare a unui bec…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vorbea Bivolaru de oua. Ouale de cioara nu crapa la ger.
      Na: 🌹, 🎓 adica ai graduat in urmatorul an de exmisa.
      Luati-va B12, crema de protectie solara, slipul cu voi si urmati-ma in vacanta de vara!
      N-auzi romaneste? Nici un Longchenpa, nici un Kagyu! 🕶, 🥤, ⛱️!

      Delete
  3. Replies
    1. Iata editarea de catre AI a unui text introdus destinat colegilor:

      "Cererea ta pare să reflecte un sentiment profund de luptă și sentimentul de a fi copleșit de forțele degenerării și haosului. Imaginile de pe terenurile funerare și ale rugului funerar adaugă un strat puternic acestei narațiuni.

      Întrebările pe care le puneți despre scopul transmiterii și rolul zeității într-un astfel de context sunt profunde. Ele ating dilema existențială de a căuta îndrumare și transformare într-o lume care pare rezistentă la schimbare. Metafora de a intra în învățături ca o gâscă în apă, doar pentru a ieși neschimbată, *uscata* evidențiază provocarea de a interioriza cu adevărat și a fi transformat prin cunoașterea spirituală.

      Se pare că te confrunți cu ideea dacă este utilă căutarea transmiterii spirituale dacă simți că înfrângerea este inevitabilă. Aceasta este o întrebare profund personală și filozofică și ar putea fi util să explorezi ce aspecte ale practicii sau credinței spirituale rezonează cel mai mult cu tine și cum pot fi integrate în viața ta într-un mod semnificativ.

      Atunci ce părere aveți despre găsirea puterii și a scopului în fața unor astfel de provocări?"

      Huh?

      Raspuns: Scopul este de a merge mai departe cu transmisiile, practica și cu un angajament reînnoit, împreună cu credința că atingerea destinației este posibilă, că voi ajunge acolo unde trebuie.

      Da, răspunsul tău este foarte bine formulat! Cum te pot ajuta mai departe?

      - 🙇‍♀

      Delete

tag form to add a photo:

[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]

do not go beyond a width of 400