Friday, October 1, 2021

Un ziarist despre Dacian Cioloș

 Postarea este aici:

https://www.facebook.com/ovidiu.vanghele/posts/10159641083232171

Reproduc postarea (ziaristului Ovidiu Vanghele) cum a aparut pe FB:


Am scris ani de zile despre ce a fost, de fapt MISA. Pe scurt, o secta. O secta care, ca orice secta, a distrus oameni. Vieti. Persoane care au fost spalate pe creier, dupa care luate de langa familii, combinate sa-si vanda casele si sa dea banii la guru. Sau fete care produceau ori prin Japonia, ori, mai nou, pe videochat, tot pentru guru.

Ani de zile, am scris zeci de stiri (in anii la MEDIAFAX). Am cunoscut zeci de oameni care-au fost acolo si-au fugit si au spus ce era acolo.

Sint ani de zile de cand multi oameni imi tot povestesc despre participarea dlui Ciolos la yoga la MISA. Am considerat ca e responsabil sa nu public nimic pana acum pentru ca nu existau probe, doar vorbe. Si nu poti sa bubui un om doar pe vorbe. Cat timp a fost acolo? Ce-a facut acolo? Cat de important era in organizatie? N-a fost nimeni in stare sa-mi spuna, era, practic, imposibil de documentat.

Ei bine, zilele trecute aflam chiar de la dl Ciolos ca a fost “ani de zile” la yoga la MISA. Si ca a participat si la o spirala la Costinesti (la spirale, din ce stiu, cel putin in anii mai din urma, nu au mai fost invitati toti “cursantii”, ci doar aia mai smecheri, mai cu galoane, whateverthefoc that means la yoga, deci in functie de anul la care a fost la spirala putem afla si daca era un cursant normal sau unul mai special, asa).

Eu nu fac yoga, nu ma pricep, dar stiu zeci de oameni care au vrut doar sa faca yoga, au ajuns la MISA, dar au inteles rapid ce orori se intampla acolo si au plecat sa faca yoga in alta parte. 

Dl Ciolos, insa, a fost acolo “cativa ani”, da’ n-a vazut nimic in neregula!

Iar asta mie mi se pare o mare-mare problema, oricum am lua-o. Ori dl Ciolos nu vede corect lucrurile ce i se arata, ori vede da’ nu intelege, ori intelege da’ nu-i pasa. O alta varianta nu poate exista, din moment ce, repet, eu stiu ce a insemnat MISA si inainte, si dupa arestarea acelui nemernic de guru.

Romanii, e cunoscut cazu’, au mintea scurta, nu mai stiu ei ce a fost cu Bivolaru. Io am insa acest defect: tin minte. Si stiu. Si am avut, ani de zile, surse care au fost intre ei, oameni care aflau chiar si dupa ce au plecat ce e acolo.

Azi, dl Ciolos se incoroneaza ca presedinte al usrplus, al reformistilor, cum ar veni. La ceas de sarbatoare, la inscaunare, las si io unul dintre sutele de mesaje primite de-a lungul anilor de la sursele mele, ca poate ar fi buna o discutie despre adecvare, despre conectare la realitate. Despre mindfulness, daca vreti.

Nu inainte sa repet intrebarea: cum a fost, de fapt, n-a vazut, n-a inteles sau nu i-a pasat? Repet: sute de oameni. Sute de vieti!

PS: Cine ma suspecteaza ca scriu asta ca sa il urc in alegeri pe #teambarnea e pur si simplu deficient. Stie, sper, toata lumea ce cred eu despre dl Barna, dar mai ales despre cum face teambarna politica, despre mastermindul C. Ghinea, despre excluderi si incalcari ale regulilor setate tot de ei in partid etc.. Le-am vazut pe toate si m-a durut sa constat ca oamenii noi fac lucrurile la fel, fix la fel ca oamenii vechi. In acelasi timp, nu e problema mea ca astia noi, reformistii, cum ar veni, n-au putut sa aduca in fata un altfel de om. Asta e, atata i-a dus capu’, asa ca spor la alegeri intre doi oameni departe, foarte departe de ceea ce mi-ar da, mie, cel putin, speranta ca avem in fata un partid sanatos. 

N-avem. 😞

Iata si mesajul. Este de la un om pe care-l cunosc de vreo 30 de ani. El spune un fapt: Bivolaru a fost adus in tara din Franta in 22 iulie 2016. Avea de facut sase ani. Facuse ceva in Franta, a iesit din parnaie in Romania in 13 septemebrie 2017. Facts, da?




5 comments:

  1. Demn de mentionat in acest context este acest mesaj privat (banuiesc) postat la comentarii de Ovidiu Vanghele pe 1 octombrie 2021 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159641157327171&set=p.10159641157327171

    “o prietena f buna sta pe strada cu Ciolos si imi zice mereu cand vine Presedinta MISA la sotia lui Ciolos”

    Deci iata, contactul cu MISA inca e strans, daca sunt presedinta MISA face vizita la domiciliu.

    ReplyDelete
  2. Nu stiu daca ea adevarat sau nu, dar postez aici si chestia asta, ca sa ramana pentru eternitate.
    https://inpolitics.ro/dezvaluire-bomba-bivolaru-arestat-in-franta-pentru-a-proteja-imaginea-lui-ciolos_18435750.html

    Citez:
    "Fostul șef din SRI Daniel Dragomir afirmă, într-o postare pe Facebook, că guru ar fi fost săltat de francezi în urma unui aranjament cu serviciile noastre, care preconiza protejarea imaginii lui Cioloș de eventuale dezvăluiri ale unui Bivolaru aflat în libertate.
    ”Incet, incet, incep sa se devoaleze „marile adevaruri” pe care multi le stiam, secte si combinatii, adevarate grupuri organizate care au capusat acest stat in ultimii 12 ani,
    Conivente intre politic-justitie-afaceri-ong. De aceea avem un stat capturat,
    Sistemul nu este purtator doar de uniforme si grade,
    Sistemul poarta si costume chic, se preumbla prin cancelarii occidentale si papa stridii pe la conferinte simandicoase…
    De ce imi repugna sistemul asta?
    Simplu, mergeti in afara Bucurestiului, vedeti cati copii saraci sunt pe drum si batrani neajutorati, cate „gospodarii” avem cu toaleta in curte…
    Si apoi vedeti cum se rrriesc monstrii acestia ipocriti si corupti, strigand tot ei: „DNA sa vina sa te ia”…
    De aia…
    PS. Poate acum intelegem cum a fost arestat Guru asa netam nisam in Franta, el avand pasaport de azilant suedez. Fratia serviciilor bate spirala” afirmă fostul sereist. (B.I.)"

    Am incheiat citatul. ;.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inpolitics + Daniel Dragomir = mult fake si scandal.
      Dragomir e un infractor / puscarias fara credibilitate, anti DNA, anti bun simt, pro Dragnea, pro orice retrograd.

      Delete
  3. Se știa de câteva luni deja că Cioloș va pleca din USR. Și toți ne întrebam ce îl mai reține să o facă.
    Ei bine, astăzi am aflat. A așteptat să își dea demisia din USR exact când a reușit să pună bazele noului său partid, REPER. Ca un concurent de la Insula Iubirii, care așteaptă întâi să-și găsească pe altcineva înainte să-i dea papucii iubitei actuale. Mă rog, așa am auzit că se întâmplă pe acolo... 😆
    Deci de astăzi avem un nou reper, un nou partid.
    Un om precum Cioloș a făcut un partid care are ca motto: "Pentru că nu mai putem face lucrurile cu jumătăți de măsură și compromisuri nerezonabile".
    Același Cioloș care recunoștea că e amic cu Dragnea, dar se lupta cu Ciuma Roșie.
    Omul care ne-a rugat să donăm pentru Cumințenia Pământului, dar nu știe nimeni unde s-au dus banii.
    Același Cioloș care s-a dus ca propunere de premier la Iohannis după ce USR a pus o mie de condiții PNL-ului pentru refacerea alianței.
    Același Cioloș care a recunoscut că sora sa lucrează într-un serviciu de informații.
    Același Cioloș care a trebuit să recunoască relația de rudenie pe care o are cu fostul șef al serviciului secret din MAI.
    Același Cioloș despre care am aflat de curând că îi plac spiralele aurii. Cioloș, cel care a dat legea pe când era prim-ministru ca plagiatorii să poată renunța liniștiți la doctoratele lor fără probleme.
    Același Cioloș care vota în Parlamentul European pentru dreptul bărbatului de a naște. Bine, cică nu am înțeles noi bine atunci.
    Același Cioloș care nu are copii, dar se luptă din răsputeri pentru a ni-i educa sexual pe ai noștri.
    Același Cioloș care nu a infirmat faptul că un fost securist s-a aflat printre fondatorii celuilalt fost partid al său, PLUS.
    Același Cioloș care se luptă cu pensiile speciale în timp ce încasează două din posturile de fost comisar european si europarlamentar.
    Astea așa, la o recapitulare rapidă. Sper să nu fi reținut eu greșit ceva.
    Dar ați înțeles, da? Fără compromisuri! Vorba aia, acum avem cu cine 😆 Oameni noi în politică.

    ReplyDelete
  4. Cum l-a lucrat Ciolos pe un ziarist incomod

    "Pe site-ul exmisa .org (acum disparut), creat de cei care au părăsit mișcarea lui Bivolaru, un jurnalist povestește prin ce a trecut în urmă cu doi ani. Lucra pe atunci la o televiziune. „Aveam informații ca Dacian Cioloș a fost văzut în Belgia alături de Gregorian Bivolaru. Informații dintr-o sursă de mare încredere. Ȋnainte de a publica materialul, am zis să fiu deontolog și să-i iau și lui o opinie. I-am trimis un mesaj lui Cioloș pe pagina sa de facebook. N-am primit niciun răspuns, deși, după mai puțin de două ore, mesajul meu avea sub el bifa de „citit”. A doua zi, am fost chemat până la birou, m-au băgat în ședință și m-au călcat în picioare. E-mail-ul mi-a fost blocat și am fost concediat după 48 de ore, că sâmbătă și duminică HR-ul nu lucra”, povestește jurnalistul.

    ReplyDelete

tag form to add a photo:

[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]

do not go beyond a width of 400