După cele arătate în ultimele postări, este cazul unei sinteze cuprinzătoare care să pună punctul pe ”i” în legătură cu următoarea întrebare:
ce este de fapt ”erosul sacru” și cum este erosul practicat în realitate la MISA?
Dacă ar fi să o spunem cinstit, potrivit bunului simț (cel ”comun”, nu cel de la MISA!), în ordine logică și cronologică, treaba cu erosul stă astfel:
➤ I. SEXUALITATEA este o parte ESENȚIALĂ a existenței umane, pe care omul (cu foarte puține excepții) NU O POATE EVITA
1) SEXUALITATEA este SINGURA CALE de PROCREARE, prin care vine omul pe lume
(deși sunt unii care se sforțează să inducă ideea că n-ar fi așa sau măcar să ascundă acest lucru).
2) INSTINCTUL SEXUAL este EXTREM de PUTERNIC și NU POATE FI SUPRIMAT de către imensa majoritate a oamenilor
(tocmai ca ”o măsură de siguranță a naturii”, pentru a se asigura procrearea!)
3) TENTATIVA de A SUPRIMA IMPULSUL SEXUAL poate cauza MARI TULBURĂRI FIZICE și PSIHICE
Psihanaliza susține printre altele că pulsiunea sexuală suprimată sau greșit canalizată stă la originea multor comportamente deviante,
patologice, violente și chiar criminale și conduce de asemenea la apariția multor afecțiuni fiziologice.
Sunt adesea amintite numeroasele cazuri de pedofilie și homosexualitate din rândul clerului catolic, precum și desfrâul și abuzurile
din cadrul unor comunități de călugări în general, categorii în cadrul cărora există cerința de a practica abstinența forțată.
4) ÎNCETAREA FUNCȚIONĂRII GLANDELOR SEXUALE (andropauză/menopauză), cât și EXTIRPAREA glandelor sexuale,
conduc la o continuă și din ce în ce mai accentuată DEGRADARE a CONDIȚIEI FIZIOLOGICE și MENTALE a ființei umane.
Acest lucru este evident și în cazul condiției fiziologice a animalelor, de exemplu în cazul unui taur care, prin castrare, devine bou.
5) Pe de altă parte, EXERCITAREA funcției sexuale prin DESCĂRCAREA secrețiilor glandelor sexuale duce TEMPORAR
la EFECTE ASEMĂNĂTOARE cu încetarea funcționării sau cu extirparea glandelor sexuale.
Exemplu: un dicton latin spune că ”post coitum omne animal triste est”, adică ”după copulație orice animal este trist”, ceea ce descrie
vlăguirea fizică și mentală ce urmează actului sexual cu descărcare.
Actualmente, în sportul de performanță, în cadrul căruia se fac cercetări medicale pentru evaluarea performanțelor, se recomandă
abstinența sexuală pe un interval suficient de lung înaintea și în timpul competițiilor sportive.
Este deja de notorietate faptul că antrenorii echipelor masculine de fotbal de la turneele Mondiale și Europene impun abstinența
în cantonamentele de pregătire de dinaintea începerii turneelor și apoi permit vizitele conjugale doar după depășirea fazei grupelor,
atunci când programul prezintă o pauză mai îndelungată.
Ca o concluzie a acestor prime considerații, PULSIUNEA SEXUALĂ este o ÎNZESTRARE NATURALĂ ce prezintă MARI AVANTAJE,
dar ȘI unele DEZAVANTAJE.
Mai plastic spus, taurul este extrem de viguros și puternic dar, în același timp, este de nestăpânit.
➤ II. Din moment ce sexualitatea prezintă atât avantaje cât și dezavantaje, dar în același timp este practic inevitabilă sau poate fi ocolită
doar cu mari eforturi și riscuri, se pune întrebarea legitimă:
există o cale prin care sexualitatea să fie abordată într-un mod în care să aducă DOAR AVANTAJE (în sensul CONSOLIDĂRII
și ÎMBUNĂTĂȚIRII CONDIȚIEI FIZIOLOGICE și MENTALE, poate chiar și SPIRITUALE)?
6) Psihanaliza susține că însăși CREATIVITATEA ființei umane își are RĂDĂCINA în pulsiunea sexuală SUBLIMATĂ.
De asemenea acesta este și punctul de vedere exprimat de sistemele filozofice și practice orientale TAOISM și TANTRA.
Bivolaru a numit secrețiile sexuale ca ”potențial substanțial creator”.
7) Taoismul și Tantra susțin că așa-numitele SUBSTANȚE sau ESENȚE VITALE (JING/BINDU) nu trebuie pierdute, ci este bine
să fie CONSERVATE și TRANSFORMATE în energie sexuală (CHI/OJAS) care, la rândul ei, trebuie să fie ACUMULATĂ și SUBLIMATĂ
în sensul elevării spirituale și, în acest scop, au elaborat PRACTICI pentru atingerea acestui obiectiv.
8) Practicile se împart în două categorii: ABSTINENȚA ACTIVĂ și CONTINENȚA (orgasmul fără descărcare).
Până aici, învățătura MISA coincide cu cele arătate până aici. Mai departe, MISA - împreună cu curentele recent apărute în Occident
și care sunt reunite sub denumirea generică de NEO-TANTRA - au subliniat ideea că SEXUALITATEA ORIENTATĂ către SPIRITUALITATE
ar fi SACRĂ, promovând conceptul de ”EROS SACRU”.
Dar poate fi erosul sacru? Poate fi conștiința acaparată de instinctul sexual și în același timp să fie îndreptată către Dumnezeu?
Poate fi ”din vârful buzelor”, că nu costă nimic să spui. Dar în faptă?
Manifestarea sau Creația presupune în primul rând exteriorizare sau proiecție către exterior, deci există o diferență între AICI și ACOLO,
între INTERIOR și EXTERIOR. Manifestarea presupune schimbare și mișcare, ceea ce este posibil doar dacă există două extreme sau POLI.
Așadar, manifestarea presupune existența a două principii polare opuse, care în același timp trebuie să se atragă
căci, în caz contrar, polii ar rămâne definitiv separați sau chiar s-ar respinge, ceea ce ar duce la disiparea actului de creație.
De fapt atracția principiilor polare opuse este naturală, căci provin din ACEEAȘI SURSĂ UNICĂ și prin urmare nu au cum să rămână
definitiv separate sau să se îndepărteze unul de celălalt la nesfârșit.
ATRACȚIA dintre cele două principii polare ale Creației se manifestă ca EROS, care este totuși diferit de IUBIREA UNIVERSALĂ,
ce nu depinde de polaritate, fiind dincolo de gen (de exemplu iubirea dintre maestru și discipolii de același gen sau iubirea dintre
două ființe ce au atins plenar starea de ANDROGIN, când nu există polaritate!)
Așadar cei doi poli au tendința de a se uni spre a reface UNITATEA PRIMORDIALĂ și, prin urmare, două ființe care manifestă
predominanțe polare opuse vor simți o stare de atracție și o dorință de a se uni, spre a reface unitatea și starea primordială de androgin.
Până aici, toate bune și frumoase (dumnezeiești), cel puțin în teorie!
În practică însă, oamenii sunt unici - deci diferiți - și mai există și liberul arbitru! Chiar dacă două persoane care vin în contact manifestă
polarități diferite, asta nu înseamnă că automat se atrag, iar atracția nu are aceeași intensitate, ci diferă de la o pereche la alta.
În plus, polaritatea se manifestă pe diferite niveluri: fizic, eteric, astral (emoțional-afectiv) și mental.
Intensitatea și profunzimea atracției depinde atât de GRADUL de polarizare, de NIVELUL pe care polarizarea se manifestă
cât și de modul în care se COMBINĂ aceste aspecte:
⬧Două persoane de genuri opuse care se percep predominant la nivel trupesc vor resimți o atracție carnală, ce se manifestă prin sex animalic.
Practic, ei se vor folosi unul pe altul spre a-și satisface fiecare instinctele, adică spre a resimți plăcere fizică și spre a se descărca.
Între ei nu este vorba de iubire pură, de la suflet la suflet, ci de atracție carnală, deci conștiința este atrasă spre nivelurile inferioare.
La acest nivel, rutina survine rapid (mai ales că sexul fizic e asociat mental cu vlăguirea de după descărcare), iar relația fizică se consumă
rapid, apărând nevoia unei relații cu altă persoană, care să aducă un element de noutate.
Este cazul relațiilor întemeiate pe principiul ”disponibilității partenerului” și nu pe principii spirituale.
Bivolaru numește disprețuitor acest nivel ca ”sex degradant”.
⬧Două persoane de genuri opuse care se percep predominant la nivel eteric (auric) vor fi încântate să petreacă un timp cât mai lung
în prezența celuilalt, să aibă trupurile cât mai apropiate, spre a fuziona cât mai intim la nivelul aurei.
Deoarece corpul eteric este puternic legat de corpul fizic, în cazul oamenilor obișnuiți polarizarea aurică se combină de obicei cu cea fizică.
Aceștia constată doar că se simt foarte bine în prezența celuilalt, dar nu conștientizează DE CE!
Și în acest caz, rutina survine după un anumit timp, fapt demonstrat prin rata mare a divorțurilor din societatea modernă.
⬧Două persoane de genuri opuse care se percep predominant la nivel emoțional-afectiv, vor simți nevoia de a fi împreună și de a interacționa
un timp cât mai îndelungat, chiar pentru tot restul vieții, deoarece relația lor predominant sentimentală îi va împlini prin ea însăși,
adică nu vor simți nevoia să se unească fizic foarte frecvent. Ei se vor uni fizic atunci când acumularea dorinței erotice va deveni foarte mare.
După consumarea uniunii fizice, ei se vor simți bine în continuare, căci efuziunea afectivă îi va face să nu resimtă intens acel gol
produs după descărcarea fizică.
⬧Două persoane de genuri opuse care se percep predominant la nivel mental vor fi încântate în primul rând de ceea ce gândește
și ce reprezintă celălalt la nivel mental. Aceștia vor trăi stări lăuntrice intense chiar și atunci când se află separați, departe de celălalt
și comunică audio-video sau fie și numai în scris. Adeseori, vor simți încântare fie și numai gândindu-se la celălalt.
În cazul lor, relația fizică sau prezența celuilalt nu este necesară în permanență. Uneori, cei doi nici măcar nu se întâlnesc fizic,
așa cum este cazul așa-numitelor ”relații platonice”.
În fazele superioare, apare chiar comuniunea telepatică, iar în cazul comunicării cu o entitate superioară eminamente subtilă,
divină (la nivel supramental), aceasta devine o comuniune pur spirituală, prezența subtilă elevată fiind resimțită instantaneu
și la un nivel foarte profund sufletesc sau spiritual.
Deși erotismul este manifestarea atracției principiilor polare opuse, Ghidul MISA promovează ”amorul între două sau mai multe
femei care se iubesc”, ceea ce nu respectă principiul atracției polarităților opuse.
Bivolaru a încercat să justifice amorul între femei prin aceea că clitorisul femeii se manifestă ca un sui-generis lingam,
dar aceasta reduce și coboară totul până la nivel trupesc. Adăugarea ostentativă a precizării ”femei care se iubesc” - adică, vezi Doamne,
amorul între femeile de la MISA este tot pe baze spirituale - este tot o tentativă ridicolă de justificare, deoarece și doi bărbați
se pot iubi la nivel de suflet, fără ca aceasta să conducă la unirea lor trupească, atât de blamată la MISA.
Inițial, condiția pe care Bivolaru a proclamat-o la MISA ca fiind fundamentală, esențială pentru o relație spirituală tantrică, alături de nelipsita
continență sexuală, a fost ”iubirea profundă, nesfârșită”. Aceasta reprezintă o complementaritate polară deplină la toate nivelurile.
Cum însă rar se petrece ca să-ți găsești IMEDIAT ”sufletul-pereche, iubirea vieții” și pentru ca nu cumva să apară o situație în care
toți așteaptă să apară ”iubitul ideal” și să nu practice Tantra în tot acest timp, a ”îndulcit” ulterior condițiile, decretând ”ATRACȚIA INTENSĂ”
drept condiție de bază a cuplului tantric, fără e explica în mod precis ce înseamnă aceasta.
Însă această ”atracție intensă” poate să fie percepută pe oricare dintre nivelurile enumerate, în funcție de treapta de maturitate spirituală
a fiecăruia, fără a presupune neapărat o trăire înaltă din punct de vedere spiritual.
Astfel fiecare a înțeles ce a vrut și aceasta pare să fi fost și intenția Ghidului spiritual al MISA, mai ales că această ”învățătură” a devenit
la scurtă vreme temelia ”poliamorului” propovăduit la MISA drept ”amorul suprem, detașat, ce transcende limitările și prejudecățile închistatoare”.
Cuplul fidel a devenit la MISA o relație limitată și limitatoare: 🔗
”Totodată, atunci, respectivul cuplu este sudat, fidelitatea între cei doi iubiți se păstrează nealterată, chiar și dacă ei sunt angrenați
și în alte relații amoroase paralele.” 🔗
”... vom ajunge să ne eliberăm gradat de toate lanțurile familiale aberante și închistatoare care ne-au limitat sub forma
prejudecăților prostești în trecutul nostru amoros.” 🔗
Deși propovăduia ”amorul bazat pe cele mai înalte valori ale iubirii și aspirației către Divin”, Ghidul MISA a dat tonul ”amorului liber”,
afișându-se încă din primele săptămâni ale cursurilor de yoga cu multiple ”iubite”, acestea având un comportament care mai de care
mai lasciv (așa este înțeleasă la MISA dezinhibarea erotică, sub înțeleapta lui ghidare...).
Apoi au apărut ”posturile sexuale pe centri”, în care ”Ghidul” a inițiat mii de cursante (una dintre victime relatează despre un email
despre care afirmă că provine de la Bivolaru, semnat ”The Selfsame”, în care acesta pretinde că are peste 3.000 de mărturii video
ale unor cursante care relatează ce stări extraordinare au trăit în timpul inițierii sexuale și după aceea)..
De asemenea, la MISA erosul implică și consumul de fluide corporale - urină, secreții de lubrefiere și sânge menstrual - care, alături de
amorul între femei și de practica gâdilării, coboară totul la nivelul cel mai grosier, preponderent fizic. Toate acestea conduc către ideea
că erosul la MISA este o problemă de contact fizic sexual și de consum de fluide trupești, după fanteziile ”Ghidului”.
Atunci când ”iubirea necondiționată” este condiționată de existența unor parteneri din fiecare zodie, nu mai este iubire, ci o relație produsă
pe baza disponibilității partenerilor.
Potrivit ”ghidului spiritual” al MISA, ”erosul sacru presupune realizarea fuziunilor amoroase cu consacrarea roadelor fuziunii
amoroase către Dumnezeu, cu transfigurare, cu iubire și aspirație către Dumnezeu, cu realizarea simultană a unor tehnici yoga adecvate,
ceea ce produce mai întâi o TRANSMUTARE spontană a potențialului sexual substanțial în energie sexuală nediferențiată globală OJAS,
ceea ce conduce la orgasme multiple fără descărcare, adică la continența sexuală menținută pe durata multor ore”.
Apoi pe fundalul unei stări de iubire intense și pe menținerea conștiinței centrată în Sinele Suprem, în Dumnezeu, survine sublimarea spontană
a uriașei energii OJAS în etajele superioare ale ființei.
Așadar, erosul devine sacru pentru că practicantul își menține simultan conștiința focalizată asupra celor două aspecte opuse,
respectiv impulsul sexual și Dumnezeu, ceea ce ar conduce la canalizarea energiilor sexuale către sacralitate.
Această pretenție cuprinsă în învățătura MISA este falsă, fapt demonstrat de alte prevederi ale aceleiași învățături. Astfel:
⬧Amorul tantric este descris ca ”mersul pe tăișul briciului”, care poate bascula din neatenție către sexul animalic cu descărcare.
Se recunoaște astfel că pulsiunea sexuală și aspirația spirituală orientează conștiința umană în direcții opuse și se dovedește că
însăși învățătura MISA este contradictorie când afirmă că practicantul ”este necesar” să îți mențină atenția orientată asupra excitației sexuale
și în ACELAȘI TIMP orientată către Dumnezeu. Conceptul de ”eros sacru” este contradictoriu în sine și deci este un nonsens.
⬧Atunci când simte că se apropie de punctul non-retur dincolo de care survine descărcarea, practicantul de la MISA este sfătuit
să oprească mișcările ce produc excitație sexuală și să realizeze diferite tehnici de retenție seminală. Aceasta arată că de fapt
conștiința practicantului este îndreptată asupra divinității doar de formă, căci o conexiune reală cu sacrul ar atrage atenția
de la excitația și plăcerea sexuală, starea de beatitudine divină fiind mult mai intensă și profundă decât orice instinct trupesc (”patimă trupească”).
Apoi, atunci când excitația sexuală și implicit erecția se reduc, practicantul este sfătuit să reia mișcările lascive.
Dacă atunci conștiința practicantului ar fi cu adevărat îndreptată către aspectele superioare, de ce acesta nu este sfătuit să-și continue
tendința ascendentă și, în schimb, este sfătuit să revină la nivelul sexual?
Pentru că ”erosul sacru” este de fapt o justificare cu iz de sacralitate pentru destrăbălare!
În loc să recunoască sincer: ”nu putem să ne abținem de la experiența sexuală și atunci, dacă tot tot nu o putem evita,
să o practicăm astfel încât să extragem beneficiile”, ei își justifică neputința de a se abține prin aceea că oricum sexualitatea este sacră!
Nu doar că sexul este inevitabil, dar e chiar obligatoriu, pentru că este singura cale reală de evoluție!
Spre deosebire de vulpea care nu poate ajunge la struguri și de aceea spune că sunt acri, yoghinul de la MISA nu poate evita strugurii
pentru că sunt atât de dulci și spune că oricum sunt Sacri!
Ca să fie menținuți în această condiție de participanți la orgii și destrăbălare fără să-și pună probleme morale, cursanților MISA
li se repetă mereu, până la saturație, că sexul este sacru! Până și învățăturile lui Iisus au fost infestate cu elemente sexuale,
sub pretextul manifestării ”atributului dumnezeiesc al erosului pur dumnezeiesc”!
La un moment dat, într-o astfel conferință, Bivolaru a dat ca exemplu ”cuplurile sfinte” din primele decenii ale creștinismului,
în care tinerelor femei le era totuși respectată virginitatea 🔗, ceea ce nu îl împiedică să propovăduiască ”amorul nesfârșit”!
Cursanților de la MISA le este prezentată mereu pornografie ordinară pretinzând-se că ar fi vorba de sexualitate elevată (botezată pompos ”eros”)
și sunt certați de ”ghidul spiritual” că nu o apreciază. 🔗
De asemenea, într-o conferință, Bivolaru i-a certat pe adepții săi pentru că ”au o viața sexuală mai redusă decât a călugărițelor”! 🔗
La MISA, sexualitatea nu este doar mijloc, ci a devenit scop în sine! Un scop care scuză mijloacele!
⬧Potrivit unei recomandări ferme făcută de Bivolaru către practicanții MISA, imediat după încheierea actului amoros ”este necesară”
realizarea de tehnici puternice de sublimare a energiei sexuale și nu oricum: pentru o oră de amor tantric sunt necesare 7 ore
de practică a unor tehnici de sublimare! Aceasta este o recunoaștere la cel mai înalt nivel al MISA că practicanții nu își mențin conștiința
fixată asupra lui Dumnezeu, căci în acest caz energia sexuală ar sublima spontan la nivelul ”etajelor superioare ale ființei”
(dar în acest caz excitația sexuală ar dispărea, ceea ce la MISA e o mare dramă!)
Bivolaru a declarat că din cauza sublimării haotice a energiei sexuale, în ființa practicanților de la MISA se petrec adevărate ravagii
iar aceștia sunt niște ”ageamii mediocri”. 🔗
În acest caz se pune întrebarea: dacă practicanții MISA sunt mediocri, de ce au fost sfătuiți să abordeze practica tantrică pe care
era clar că nu o pot stăpâni? Este ca și cum ai comanda obiecte din sticlă unui muncitor care nu știe să lucreze cu sticla: cioburi!
⬧După trei decenii de practici sexuale la MISA, ”ghidul” a introdus conceptul de MODULARE, adică transformarea intenționată
a frecvenței de vibrație a energiei nediferențiate OJAS, prin manifestarea anumitor INTENȚII CLARE și FERME dinainte stabilite,
fapt ce ar conduce la mari transformări spirituale. Mai precis, practicantul spiritual își propune dinainte anumite scopuri, pe care
le menține în minte de formă și sub formă de IDEI-FORȚĂ, iar energia OJAS capătă spontan, ca prin miracol, aspectul urmărit,
fapt ce trezește, dinamizează și amplifică respectivul aspect superior ce este vizat, ceea ce orientează conștiința către acel aspect.
Această practică de la MISA amintește de relatarea baronului Münchhausen, care cică ar fi ieșit dintr-o mlaștină trăgându-se de păr în sus...
O întrebare totuși persistă: ce fel de practică tantrică au realizat cursanții MISA în aceste decenii, neștiind că energia OJAS rezultată
în urma fuziunii amoroase ”este obligatoriu necesar să fie modulată”?
Și o altă întrebare: în ce direcții și-au orientat cursanții MISA energia OJAS în aceste trei decenii, din moment ce a fost necesar
să li se atragă atenția asupra acestui fapt?
⬧În final dar nu în ultimul rând, Marele Tantric a comis fals și uz de fals pentru a-și justifica și a introduce pe ușa din dos la MISA
unele învățături perverse și aberante izvorâte din mintea lui dereglată.
Este cazul unei întregi cărți falsificate - ”Doamna Miracolului”, obținută din extragerea unor capitole din lucrarea ”World of Tantra”
ce există în realitate, în care Bivolaru a inclus trei capitole inventate despre ”virtuțile spirituale” ale consumului reciproc al urinei
în cadrul ”jocurilor amoroase tantrice” de la MISA (detalii aici 🔗). Apoi, pentru a promova sexul în grup (un bărbat cu mai multe femei),
a ”utilizat” un fals al unor autori occidentali, care au deformat un text tradițional (detalii aici 🔗).
De asemenea, Bivolaru a pretins că în învățăturile lui Iisus ar exista ”învățături ezoterice despre Atributul Dumnezeiesc al Erosului Pur
(detalii aici 🔗) și a afirmat că unei cursante de la MISA i-ar fi fost transmis un mesaj de la ”duhul sfânt Mahashakti”, prin care
”duhul îndeamnă” la consumarea ”elixirului auriu”, adică a urinei (detalii aici 🔗).
Rezultă o concluzie caragialescă: ”erosul sacru” de la MISA este sublim, dar lipsește cu desăvârșire!
Link alternativ:
ReplyDelete”Erosul sacru” la MISA: justificare pentru destrăbălare!
Linkuri alternative articole
ExMISA channel
Altul cu ”eros sacru”: Karnataka: Un profesor de yoga a fost arestat sub acuzația de agresiune sexuală, a susținut că a fost ”dragoste divină”.
ReplyDeletehttps://www.thenewsminute.com/karnataka/karnataka-yoga-teacher-arrested-on-sexual-assault-charge-claimed-it-was-divine-love
"modulare"
ReplyDeleteNici-o modulare! Bivolaru e un paduche ingrasat, roziu de curva intretinuta ce e.
”Sacru” înseamnă ”desăvârșit, complet, unit plenar cu Dumnezeu”, iar erosul presupune ”doi, dualitate”. Nu poate fi pus semnul egalității între ”eros” și ”sacru”, cel mult erosul poate fi o etapă pe calea către sacru.
ReplyDeleteTradiția spirituală afirmă că abia după ce practicantul a atins desăvârșirea spirituală și s-a stabilit ferm cu conștiința în Dumnezeu, poate să existe în manifestare fără a mai fi distras de către aceasta, întocmai ca un om care, după ce a parcurs o experiență până la capăt, o poate repeta având mereu perspectiva completă asupra ei.
În particular, se pune întrebarea: de ce ar continua să experimenteze erotismul cel care a atins desăvârșirea și implicit starea de androgin? Poate atracția și plăcerea erotică să fie mai puternică și mai tentantă decât experiența fuziunii cu Dumnezeu? Există un singur răspuns acceptabil: pentru ca cel care a atins desăvârșirea să-i inițieze și să-i conducă pe alții pe calea erotismului ce duce către sacru.
Acesta este ceea ce se gândește la MISA: Bivolaru, ca un mare realizat spiritual ce este, nu mai are deloc nevoie să practice erotismul, de fapt cea mai mare dorință a lui este să stea în permanență topit în Dumnezeu, dar se sacrifică pentru a le arăta discipolilor calea erosului.
Dar atunci de ce se ”sacrifică” și pentru femeile care nu i-au cerut inițierea sau nu doresc asta? Pentru că în realitate foarte puține o cer sau o doresc, dat fiind halul în care arată și modul în care se comportă și atunci nu are decât alternativa de a le chema la el pe cele care nu știu ce le așteaptă și care i-ar putea ceda.
Deci nu doar că Bivolaru nu se sacrifică pe altarul erosului sacru, ci le sacrifică pe cursantele care de fapt nici măcar nu doresc asta. Rezultă că Bivolaru nu este realizat spiritual, ci un obsedat și un abuzator sexual.
Fix la aceeași concluzie, dar din cu totul alte motive, a ajuns și instanța franceză care îl ține de aproape un an în pușcărie pe marele inculpat realizat, care a declarat exact ce s-a arătat mai înainte, cum că "este înzestrat cu daruri extraordinare, un maestru spiritual pe care, după o etapă numită de consacrare, femeile l-au iubit la el acasă”.
"manifestarea presupune existența a două principii polare opuse, care în același timp trebuie să se atragă"
ReplyDeleteAdica politeism cum scrie in Geneza.
Fără să aducă nici o dovadă???..........Atunci de ce e GRG la răcoare??:.......
ReplyDeletehttps://misa.yoga/drept-la-replica-transmis-publicatiei-franceze-nice-matin/
Motivele pentru care Bivolaru nu ar fi scris cele 3 capitole controversate din cartea Doamna Miracolului.
ReplyDelete* Mihai Rapcea a fost avocatul lui Bivolaru, se poate in aceasta calitate sa mistifice mistificata sau se poate sa nu. Dar el a afirmat ca i s-a aratat coperta cartii de catre Bivolaru, a cartii invocata ca fiind produsa de Madesh Books.
* Bivolaru colectioneaza de-a valma carti. Se poate sa fi intrat in posesia cartii in editie limitata.
* Si Damar Tantra isi are originea in India, de ce sa-si aiba originea in Tartasesti?
* Brajamadhava Bhatthacharya este autor indian, este imposibil sa nu cunoasca si aspecte ce tin de Bhakti, adorarea lui Shakti, mai mult decat ar cunoaste din carti Gregorian Bivolaru. Mereu noi spunem ca ia din carti. Sa spunem cu certitudine ca cei care au primit mostenire templul din Karnataka sa nu cunoasca nimic din aceasta arta amoroasa dusa la sacralitate? Cand observi ritual cu persoane credincioase ca iau din pudra rosie care simbolizeaza sangele menstrual al lui Kali si isi ung fruntea, bindu, cum mai poti infirma credinta omului?
* Principalul motiv pentru care BB nu cuprinde aceste 3 capitole in World of Tantra ar fi ca pregateste si asambleaza cartea pe gustul Occidentului pudic si atunci curata prezentarea de acele aspecte la care publicul pudibond ar putea sa strambe din nas tocmai ca sa nu-si ia bobarnace. Cele 3 capitole desi sunt detalii de tehnica, nu sunt semnificative sau tocmai de aceea, ca sa nu plezneasca de atata orgasme si tortura partenera autorul scoate ceea ce ar putea sa apara si sa-i pateze numele si onoarea. Chiar in India exista antecedentul cu Eliade.
* Bivolaru nu este o persoana care sa fie atenta la femei in timpul actului sexual si capabil de adorarea lor. N-are potential de adorare pe care sa nu il fi pus in conferinte pentru a stoarce banii de la altii. Evident ca e vina femeilor ca nu sunt adorate. Ele sunt precum ofranda oferita lui, iar el este mai degraba brutal si atent la propria sa persoana. Bivolaru se afla mai degraba in cazul africanilor care mai indraznesc sau nu sa mutileze fetele in Africa. Chiar daca vorbeste cat e ziua de lunga despre orgasm, chiar daca aduce filme pornografice in cufar sau forteaza femeile si fetele sa le vizioneze, chiar daca tipa la toti ca nu au indeajuns de mult sex, el este in cazul nefericit in care crede ca prin cantitate penetreaza publicul mai bine si mai repede decat prin calitate.
* Scumpi ii spunem noi si nu pentru ca ar avea inclinatie catre adorarea femeii. Pe toate le manevreaza cu ate, cu vraji, fotografii, si pe toate le ajunge prin interpusi. El este cele care le admonesteaza, trimite la videochat, la curatenie, le baga in spital, in mormant, le da sfaturi si le intimideaza cu ura lui in forma de tripla energie. Si Kali si-a luat portia de dispret.
* Faptul ca n-a adaugat date despre originalul tradus nu indica decat spre cat de aiurea face el o documentare incat il da de gol pe autorul a "World of Tantra" ca ar stii mai multe decat pune in carte. Cat de grijuliu din partea maestrului galactic!
Concluzie: Desi altii i-au tradus cartea lui Bivolaru, T.Rex e cel care a scris versurile.
https://www.youtube.com/watch?v=T7XCzOdUoVk - crăciunița
Motive pentru care se poate afirma că Bivolaru a scris sau a ”supervizat” cele trei capitole din ”Doamna Miracolului”:
Delete1) cei de la MISA au publicat două variante DIFERITE ale capitolelor din pretinsa carte originală în engleză: una în format electronic, care e de fapt traducerea fidelă a cărții în română ”Doamna Miracolului”, ce poate fi vizualizată la adresa următoare:
https://web.archive.org/web/20230201182147/https://yogaesoteric.net/en/the-mystic-lady-testimonies-of-a-man-filled-with-aspiration-who-was-initiated-by-a-tantric-mistress/
și altă variantă, reprezentând fotografii false ale paginilor din pretinsa carte (care nu sunt fotografii ale unei cărți reale, ce ar avea paginile ușor ondulate, ci e vorba de rânduri perfect rectilinii suprapuse electronic pe fundalul alb al paginilor unei cărți. Chiar și în zonele unde paginile par a fi ondulate, prezentând zone de umbră, rândurile textului sunt drepte!)
https://web.archive.org/web/20111202211844/http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=6884
Cele două variante puse în paralel spre comparație pot fi vizualizate aici: https://drive.google.com/file/d/1eOvLk86-v08UIj-Pj4Nelefs0OIzxkfC/view
2) expresii ce trădează limbajul de lemn al lui Bivolaru, ce se găsesc frecvent în textul pretinselor capitole fotografiate: ”sexual continence, erotic transfiguration, erotic game, erotically play, state of state of androgynous consciousness, in order for the spiritual paranormal fruit of this secret process to occur, aims to awaken and amplify, overwhelming cosmic orgasm, hermetic androgyny, urinary games, urinary potential, unison”, etc.
De altfel, cuvintele englezești ”continence, transfiguration, androgynous și androgyny, orgasm(!), sensual, unison, hermetic, paranormal, climax, ejaculation”, de care sunt pline cele 3 pretinse capitole fotografiate, nu se găsesc DELOC în textul cărții reale World of Tantra, așa cum se poate constata folosind comanda CTRL+F (find) în textul cărții originale de la adresa următoare:
https://gurudevsivananda.org/The-World-of-Tantra.pdf
3) cartea ”The Mystic Lady” nu există nicăieri pe internet, ci este titlul unui capitol din ”World of Tantra”, ce se găsește peste tot
4) cartea ”The World of Tantra” a lui Brajamadhava Bhattacharya a fost publicată în 1988 la editura reală Munshiram Manoharlal în timp ce, conform falselor fotografii ale coperților pretinsei cărți ”The Mystic Lady”, aceasta ar fost fost publicată anterior, în anul 1981, la editura Madesh Books din Mughal Sarai, Uttar Pradesh, care nu există!
Mai mult, pretinsa carte ”The Mystic Lady” conține multe capitole identice (copy-paste!) din ”The World of Tantra” care ar fi astfel un auto-plagiat, ceea ce încalcă legea copyright-ului, căci legea obligă la citarea lucrării anterioare!
Ai aici 1 rating pentru "Saivism and the Phallic World" (2 Volumes) Hardcover – January 1, 1975
Deleteby B. Bhattacharya (Author):
Brilliant fascinating comprehensive history of Saivism for scholars and students
(Reviewed in the United States on March 26, 2013)
I read 'Saivism and the Phallic World' intensively years ago and somehow lost my copies of this two volume set, so I have just re-ordered from amazon - thank you for carrying this. B. Bhattacharya wrote many books - a great one on Bhakti Yoga - and he is an excellent writer and communicator, a joy to read. B. Bhattacharya was born in 1910 in Varanasi, and received his first education in Sanskrit and a M.A. in English from Allahabad University. He spent the best period of his life teaching in Guyana and Trinidad, West Indies (according to Exotic India, another seller at amazon). When I first read him, I was beginning to really immerse myself in Kashmir Saivism, and this detailed history of Saivism was not only useful, but also fascinating. I highly recommend these books to anyone sincerely interested in finding out what Shiva represents in Indian tradition - and any of his other books, one on Tantra.
Two online excerpts from the 2 volume set:
From the preface to the second edition: "Saivism and the Phallic World is a formidable treatise by any standard. Many have favoured the tome as the only standard work on the treatment of Saivik thoughts. Readers and students have welcomed the book particularly because of the broad canvas on which it has been laid, opening up vistas of comparative religious trends in history of mankind, specially drawing attention to the Siva and Tantra trends, in all types of human society, ancient and modern.
"But for the public appreciation it has received a heavy and ponderous book like Saivism and the Phallic World would not have entered into a second edition. In fact the publishers have done the reading public a service by venturing into this project, after the book had disappeared from popular book-shops for over three years.
- 1 -
- continuare rating:
DeleteFrom the date it had been first published (1975) to date certain aspects dealt within the text called for some special BRUSH UPS. These have been included as additional notes. A typeset book of this size, inevitably, erred over certain print and other slips. The author as well as the publishers have taken great care in eliminating these errors, and redressing certain phraseologies for the sake of clarity and form. To this extent the present edition has become far more reliable.
"The index of the first edition had never been to an expected standard. This major deficiency has now been removed by adding a completely remodelled index, on which the author himself has worked very hard. Dr. V.N. Chibbar deserves thanks for going through this part of the work very thoroughly, and arranging the index with scientific and intellectual precision."
From the jacket: "The present work deals exclusively with an area of profound mystic enquiry of perpetual interest. The secrets of the sacred east which had so far succeeded in drawing only limited interest among interested scholars appears to have, of late, exploded a popular interest. Naturally, a study of the actual bases of Saivism involves a close study of man's preoccupations with the subject of sex on the one hand, and of divine inspiration on the other. Religions of east and west of the ancients and moderns which have left us absorbing and interesting records of man's dive into the ocean of divine mystery and which have never been found missing in claiming the supreme intellectual and spiritual application of the human mind, have been placed under a scholarly scrutiny, which makes this work a remarkable contribution to the library of comparative religion. In fact to deal with Saivism is to deal with Hinduism in all its aspects; and to deal with the vexed subject of the worship of sex-organs is to enter into the very complex arena of primitive religions, and their traditional cultural forms. This popular misconception of equating Saivism with Phallicism compels us to make a thorough study of the subject on the basis of comparative religion."
This set should be republished and is great for any library!"
Nu stiu cine pe cine invata, dar B. Bhattacharya nu are nevoie de Bivolaru.
Capitalizarea pt. "brush ups" imi aprtine. Asa s-a procedat si in cazul 'World of Tantra'. S-au facut modificari. S-au scos capitole. Si am sa mai caut evidenta. (Cauta si vei gasi! Crede si nu cerceta! Aici tu esti necredinciosul pentru ca nu cercetezi.)
- 2 -
Cartea lui Bhattacharya are mai degraba de a face cu textele budiste timpurii, cu limbile fiice ale sanscritei decat cu limbajul de lemn al lui Bivolaru.
DeleteCine crede ca cele 3 capitole apartin lui Bivolaru, desigur intelege ca acesta si-a pus insertiile sale in cartea lui Bhattacharya. Nu vad nici-o problema! Fiecare are dreptul la o opinie.
Cine insa citindu-le, ii pare ca nu este posibil ca Bivolaru sa fie autor de carti sau capitole, atunci sa caute si sa argumenteze de ce si prin ce anume cele 3 capitole au congruenta cu cartea The World of Tantra!
Cine stie, poate n-am ascultat indeajuns conferintele acestuia. Mai sunt multe? Mai are?
Intr-o emisiune tv era prezentat un scandal al unei familii venite la un ashram yoga..fiindca nu a fost anuntata in legatura Cu moartra unei yoghine ..si corpul defunctei a fost dus la frigiderul crematoriului ;..(fara sa se faca investigatii sa i se caute familia) ..;..rudele au descoperit cu stupoare ca yoghina este decedata, cand au i venit la ashram ;..oare cite cazuri din acestea mai sunt ?))
ReplyDeleteAm un mic protest. GB ne-a învățat că abstinența sexuală “este dăunătoare”. Deși și știința susține acest lucru, această afirmație închide calea către asceza sexuală și deschide larg porțile către practicile sexuale, probabil “sacre”. Dacă ar fi așa, ar însemna că toți călugării, fie ei de la noi, budiști sau din alte părți, sunt “puțin luați”. În cartea “Yoga”, apărută la noi în 1972, scrisă de Milanov și Boriosova, se spune despre yoghini că “optează pentru o viață sexuală extrem de moderată, rațională…”. De atunci, nu a apărut nicio carte care să dezvolte această idee, în schimb au apărut cărți despre trioletul sexual. Cărțile scrise de Sivananda sunt tipărite, dar “Practica brahmacharya” scrisă de el nu este. Ideea că abstinența este dăunătoare pare să contravină și posturilor ortodoxe, unde se cere și înfrânare sexuală. Ar fi fost frumos să plecăm de la curs cu ideea că a ține posturile ortodoxe, care cer și înfrânare sexuală, este o idee bună. Să știm de ce și cum, nu că este dăunător…
ReplyDeleteDe asemenea, protestez împotriva folosirii expresiei “continenta sexuală”, nu pentru că ar fi marcă înregistrată MISA, ci pentru că în limba română, ca și în limba engleză, continența înseamnă înfrânare. Avem incontinență pentru cineva care nu poate să fie înfrânat, să rețină. Avem incontinență urinară și anală. Cine a găsit în DEX explicația pentru continență așa cum o descrie GB? Sau în alt dicționar al limbii engleze? Folosirea cuvântului continență cu sensul dat de GB este un artificiu care i-a permis să traducă cărți în care era folosit cuvântul continență cu înțeles clar de asceză sexuală, cu înțelesul dat de el, de uniune sexuală continentală, mistificând astfel înțelesul original al cărților.
"Si ascetul si cel senzual confunda natura si "corpul" cu lumea abstracta a entitatilor separate. Cei doi dentificandu-se cu o persoana izolata se simt in interior incompleti. Senzualul incearca sa completeze pentru insuficienta extragand placere pentru completitudine dintr-o lume care pare ca exista diferita de cel izolat. Ascetul cu atitudinea lui de "strugurii sunt acri" face o virtute din a nu avea. Dar amandoi nu disting intre placere si urmarea placerii, intre apetit/dorinta si exploatarea dorintei. Nici nu inteleg ca placerea de care se agata este 0 placere. Placerea este o gratie si ca gratie nu se supune cerintelor vointei. Placerea vine din relationarea intre om si lume. Ca si intuitiile, placerea vine atunci cand n-o cauti. Relatia cu lumea o simti prin minte si simturi si nu prin muschi care se incordeaza.
Delete"Stari elevate" ale constiintei la care se face publicitate iti induc ideea ca tu, ego-ul, trebuie sa le iei ca obiective pe calea ta, dar nu trebuie pentru ca deja potentialul exista in tine. Adica nu pleci de la ceva ca fortandu-te sa ajungi la altceva diferit de ceea ce esti. La curs esti insistent facut sa aspiri la inexistent in loc sa descoperi in tine ceea ce ai. Nu iti transcenzi ego-ul, ci ti-l umfli.
Cursul ca si neo-tantra iti promite: ca nu o sa fii singur (revolutie), ca o sa ai prieteni care te iubesc si te sustin (sexual), ca o sa ai un scop in viata (hei-rupism), iar pentru femei ca vor fi egalele barbatilor (putere, inteligenta)
Viata spirituala este realitatea si nu o proiectie, o reclama cuiva venind spre tine si "ce noroc pe tine ca ai dat de reclama". Neo-tantra fixata pe placeri, isi duce aderentii la nivel de auto-indulgenta si fantezie.
https://www.kushalayoga.com/wp-content/ytt-2015/Traditional-Tantra-and-Contemporary-Neo-Tantrism.pdf
Sper ca demonteaza ideea ca necursantul este un static, un incomplet care nu stie sa traiasca si ca daca la curs iti satisfaci placerile si devii chiar obsedat, atunci te eliberezi de suferinta sclaviei la placeri.
Chiar daca nu suntem la curs, nu inseamna ca suntem izolati si ca nu putem sau nu avem vreo gratie pe noi pentru ca nu avem legitimatie sa ne gaseasca Dumnezeu. Dumnezeu nu rezida in stampile cu simboluri de flori.
Daca ar fi sa fim izolati, ar insemna ca deja suntem morti si intr-un sac de plastic ca sa nu contaminam pe altii cu germenii sau universul propriu. Dar nici atunci nu am fi perfect izolati.
Parerea mea: Daca vezi aceasta ca o eschiva, eu nu te pot ajuta pentru ca nu stiu ce inseamna sa fiu tu. Desi comunicam, eu nu iti percep vreo durere intrucat nu au gust, miros, culoare, etc. Dar sigur esti intr-un univers in care nu esti izolat. Continua sa interactionezi cu acesta pentru ca este al tau iar tu ii esti maestrul!