GB îi acuză pe cei care - prevalându-se de un citat din Evanghelia după Matei - refuză să jure să păstreze ”secretul inițiatic”
că sunt dominați de egoism, tendință de profit spiritual, iresponsabilitate, influențe demoniace, că urmăresc să dezvăluie
sau să trădeze inițierile primite, pentru profit (probabil deschizând cursuri ce fac concurență).
El le sugerează tuturor să verifice dacă depunerea unui jurământ este ”divin integrată”, realizând în prealabil CONSACRAREA acțiunii
de realizare a jurământului.
Întrebarea este: unde se află Adevărul, în pasajele din Evanghelii unde se spune clar să nu se facă niciun fel de jurământ
("iar înainte de toate, fraţii mei, să nu vă juraţi nici pe cer, nici pe pământ, nici cu orice alt jurământ")
sau în învățătura lui GB, care spune că, dacă ai simțit că primești răspuns afirmativ la consacrare, poți să faci orice?
GB afirmă că în cazul oricărui legământ sau jurământ făcut în mod solemn în fața lui Dumnezeu, suntem legați doar de Dumnezeu și atât!
Cine refuză să se lege de Dumnezeu prin intermediul unui legământ solemn sau a unui jurământ, înseamnă că de fapt evită
sau se opune să fie în comuniune cu El.
Aici se observă manevra abjectă a lui GB care, după ce a promovat doar sacralitatea jurământului de păstrare a secretului inițiatic,
extinde acum aceasta în cazul "oricărui legământ sau jurământ", adică și acela de a păstra secretul acțiunilor din cadrul MISA,
dintre care unele sunt imorale sau chiar ilegale!
El asimilează orice acțiune de la MISA cu o inițiere.
"Jur să nu dezvălui nimic din ceea ce se petrece aici", de exemplu în cazul abuzurilor sexuale asupra femeilor ce sunt invitate la inițiere,
fără să li se spună dinainte în ce constă aceasta.
În cazul în care acțiunea este imorală, este evident că Dumnezeu nu consimte la aceasta, iar jurământul depus devine un act magic
de legare față de GB , pe întreaga viață.
În felul acesta, el se asigură că persoanele ce vor părăsi cursul nu vor divulga faptele la care au fost martori
(vezi cazul femeilor ce au participat la proba secretă a orgasmului urinar și care nu îndrăznesc să acționeze în judecată MISA
pentru filmele cu această probă, ce au fost vândute pe net și care pot fi vizionate și la ora actuală).
GB pretinde că, în orice școală inițiatică în care sunt revelate anumite secrete, accesul la astfel de inițieri secrete este condiționat
de legământul solemn - realizat în fața divinului - de a păstra secretul acelei inițieri spirituale pentru întreaga viață.
N-am auzit de jurăminte nici la ashramurile hinduse, nici la mănăstirile tibetane sau creștine, am auzit însă de jurăminte
numai în cazul grupărilor secrete ezoterice dubioase, care au alunecat toate către partea întunecată.
GB argumentează că termenul religie provine de la termenul latinesc religo care înseamnă a lega.
Cuvântul yoga provine de la rădăcina sanscrită yug care înseamnă a pune sub jug.
Iisus însuși vorbește la un moment dat despre jugul Dumnezeiesc al Legii.
Și cuvântul "legământ" conține ideea de "legare" sau "legătură", dar depinde de cine devii legat.
Dacă îi făgăduiești lui Dumnezeu că vei îndeplini o acțiune benefice, te legi de Dumnezeu care este izvorul mântuirii,
căci El nu l-a făcut pe om să fie rob, ci liber.
Dar dacă juri - fie și în fața lui Dumnezeu - să păstrezi un secret pentru beneficiul cuiva, ești legat magic de acela,
căci Dumnezeu nu consimte la așa ceva.
GB dă exemplul lui Iisus care, atunci când le explică apostolilor Săi sensul unei anumite parabole pe care a rostit-o mulțimilor,
apoi EL le spune că doar lor, celor puțini, le este dat să primească aceste lămuriri.
De asemeni, amintește că, potrivit învățăturii lui Iisus, mărgăritarele nu trebuie să fie oferite porcilor.
Iată pasajul la care face referire GB (Parabola Semănătorului), pe care însă nu îl citează aici pentru ca adepții, care înghit totul fără a verifica,
să nu-și dea seama că nu este vorba de jurământ:
Evanghelia după Marcu, cap. 4
9. Şi zicea: Cine are urechi de auzit să audă.
10. Iar când a fost singur, cei ce erau lângă El, împreună cu cei doisprezece, Îl întrebau despre pilde.
11. Şi le-a răspuns: Vouă vă e dat să cunoaşteţi taina împărăţiei lui Dumnezeu, dar pentru cei de afară totul se face în pilde,
12. Ca uitându-se, să privească şi să nu vadă, şi, auzind, să nu înţeleagă, ca nu cumva să se întoarcă şi să fie iertaţi.
Nu se spune nicăieri că Iisus îi punea pe ucenicii săi să jure înainte de a le explica parabolele.
Pur și simplu, el le explica personal doar celor pe care EL I-A ALES ca fiind cei potriviți să le primească.
Ceilalți nu ar fi înțeles oricum tâlcul acestor pilde, care astăzi sunt explicate tuturor, cu prilejul fiecărei slujbe religioase.
Căci apostolii, după ce au primit tâlcul pildelor, l-au explicat apoi pe înțelesul tuturor în Evanghelii care, iată, au ajuns la noi toți!
Deci nu juraseră să nu le dezvăluie niciodată!
De altfel, imediat după acest pasaj, se poate citi:
21. Şi le zicea: Se aduce oare făclia ca să fie pusă sub obroc sau sub pat? Oare nu ca să fie pusă în sfeşnic?
22. Căci nu e nimic ascuns ca să nu se dea pe faţă; nici n-a fost ceva tăinuit, decât ca să vină la arătare.
23. Cine are urechi de auzit să audă.
De aici de vede clar că, de fapt, "jurământul de păstrare a secretului inițiatic", de a nu arunca mărgăritare la porci înseamnă
făgăduința de A NU DA ÎNVĂȚĂTURI SACRE DECÂT CELOR PREGĂTIȚI!
Dar pentru asta trebuie să fii capabil să vezi cine merită și cine nu merită mărgăritarele.
Iisus făcea această selecție și, astfel, nu era nevoie de jurăminte!
Jurămintele de la MISA prevăd ca cei ce primesc o inițiere pot discuta despre aceasta numai cu cei ce au primit-o la rândul lor,
dar numai după ce se verifică acest fapt prin "legitimația de inițiere"!
Ideea este că nu are sens să ascunzi o inițiere de cineva care o are deja, dar asta înseamnă că respectiva inițiere se va da doar în cadrul MISA
și că cine vrea să o primească, va trebui neapărat să se înscrie la curs și să urmeze toți anii de curs (cu taxele aferente), până îi va veni rândul,
adică trecând anii de curs ca gâsca prin apă.
În felul acesta, MISA salvează omenirea (dar numai acea parte care cotizează la Bivo&Co).
Sau, cum s-ar spune în tălmăcirea lui GB:
"Nimeni nu aprinde o făclie și o pune la arătare în sfeşnic, ci o ține sub obroc și o arată contra cost!" Cine are urechi de auzit, să audă!
Apoi, GB abordează altă critică din partea celor ce refuză să depună jurăminte la MISA, anume că acestea sunt magie.
El se întreabă retoric: Unde este aici magia?
Unde este aici magia? În puterea cuvântului, ca în orice invocație sau incantație!
Când spui "Jur pe sănătatea mea... și dacă voi călca jurământul, toate relele să se abată asupra mea în 7 ani",
asta e o legătură magică față de GB, nu față de Dumnezeu! Este un auto-blestem!
Te legi de Dumnezeu dacă spui:
"Doamne Dumnezeule, îți făgăduiesc solemn că voi face... sau că nu voi face...
Mă las cu totul în mâna Ta, căci Tu știi când și cum să-mi răsplătești după fapta mea și, pentru aceasta, Te rog, luminează-mă!"
GB neagă că participanții la cursuri sunt constrânși să realizeze jurăminte și declamă că nimeni niciodată nu va fi constrâns în cadrul școlii
să facă jurăminte sau legăminte.
Fiecare va alege dacă face sau nu un jurământ solemn pentru a primi o inițiere spirituală secretă și,
în cazul în care nu face, atunci nu va primi inițierea respectivă.
"Nu, noi nu vom constrânge pe nimeni să jure", dar cine nu jură să păstreze secretul tehnicii de Mahamudra primită în anul 23,
nu va mai avea apoi acces la curs dincolo de anul 23.
Deci fie va repeta veșnic anul 23 până va jura, sau va arunca la coș 23 de ani de yoga, deoarece nu li s-a spus niciodată celor nou-veniți din anul întâi
că durata cursului va fi nelimitată și că, la un moment dat, după vreun sfert de veac, vor trebui să jure, iar dacă nu vor jura,
nu vor trece mai departe și au venit de pomană atâția ani!
GB îi nivită pe cei ce refuză să jure la MISA să vină apoi peste șapte ani și să arate că, și fără inițierile de la MISA, au reușit deja să devină mari sfinți.
Valabil și pentru cei care încă frecventează cursurile acestei ”școli”, să vină apoi din 7 în 7 ani și să arate ce transformări, ce îndumnezeiri,
ce mari sfinți au devenit în urma punerii în practică a acestor inițieri spirituale secrete, rezervate celor puțini care mai ajung în anii mari.
Luat de valul pe care tot el l-a stârnit, GB începe să delireze că mai există în Noul Testament și alte bazaconii hilare
care îi sunt atribuite pe nedrept lui Iisus, ce sunt în realitate niște elaborări și adăugiri făcute ulterior.
Cică există dovezi certe ce nu pot fi spulberate – bazate pe fapte istorice verificate – care arată că Iisus a avut un frate!
Nu este exclus ca, atunci când Iisus a fost născut, Fecioara Maria era Fecioară dar, după nașterea lui Iisus,
Maria – mama lui Iisus – a mai făcut un copil care a fost și a rămas fratele lui Iisus.
Despre acest fapt jenant pentru dogma creștină, se știe la Vatican de multă vreme și unul dintre cei care au cunoscut acest secret
a fost Leonardo da Vinci.
După ce s-a strofocat cinci ceasuri ca să ne livreze argumente favorabile jurământului, GB pune bomboana pe coliva conferinței:
Fecioara Maria, pururea Fecioară, n-a rămas fecioară de-a pururea!
"Noul Testament, transmis și oral și în scris, pe pergamente și papirusuri vechi e fals, e modificat (genetic probabil)!
Și rugăciunea Tatăl Nostru e modificată, noi decât am adus-o la forma originală rostită de Iisus, avem și înregistrări!
Da' ne-a șoptit nouă o păsărea că Fecioara Maria n-a fost tocmai cuminte până la capăt!
Am auzit niște chestii, de s-a jenat și Vaticanul!"
Acest ultim pasaj îl descrie perfect și complet pe GB care, de zeci de ani, își întemeiază bazaconiile pe astfel de surse.
Totul se dovedește a fi minciună sfruntată: de la pretinsele profeții ale lui Sundar Singh care n-a profețit nimic și care nici măcar n-a fost în Romania,
trecând prin profețiile cu asteroizi și cutremure, prin Hâncu, Istrate, Icke, Fulford, până la Chico Xavier (Chixo Xavier) și la proorocul Google.
Dar despre "episodul jenant pentru dogma creștină, care se știa chiar foarte bine la Vatican", de ce nu se știe nimic în Bisericile Răsăritene
care au fost una cu Vaticanul în prima mie de ani?
Cum îi pică la țanc lui GB tot felul de manuscrise, exact când are nevoie de ele și le scoate din mânecă, precum trișorii care scot atuul!
Măcar Umberto Eco sau Dan Brown recunosc că născocesc ficțiuni.
GB ne vestește că va face cunoscut adevăratul creștinism - un creștinism esoteric puțin cunoscut, care – cu ajutorul lui Dumnezeu -
va fi accesibil tuturor în cadrul Mișcării Carismatice Teofanice care a fost structurată cu ajutorul lui Dumnezeu, în această țară.
Un creștinism esoteric foarte puțin cunoscut, dar revelat pe site-uri dubioase de pe net sau în Academia Cațavencu.
No comments:
Post a Comment
tag form to add a photo:
[image width="400px" rel="nofollow" src="image_link"/]
do not go beyond a width of 400