English
Conform OSIM, ASOCIAȚIA MIŞCAREA DE INTEGRARE SPIRITUALĂ ÎN ABSOLUT (MISA) - Sos. Sălaj, nr. 2, bl. 126A, parter, BUCUREŞTI a înregistrat în România (deci la nivel naţional) 12 mărci verbale plus o a 13-a combinată.
1. TABĂRA DE REVELARE A SINELUI SUPREM ATMAN (M 2009 01779) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303092%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri și DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri și simpozioane cu tematică spirituală, educație filozofică, parapsihologică, naturistă și yoghină.
2. TABĂRA SPIRITUALĂ YOGHINĂ DE VACANŢĂ (M 2009 01780) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303093++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri și DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri și simpozioane cu tematică spirituală, educație filozofică, parapsihologică, naturistă și yoghină.
3. GRUP EZOTERIC VIRA (M 2009 01781) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303094++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
4. GRUP EZOTERIC SHAKTI (M 2009 01782) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303096++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti; pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
5. SPIRALA YANG (M 2009 01783) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303098%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase; produse de mprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mob ilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţiaaparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială; lucrări de birou; import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
6. SPIRALA YIN (M 2009 01784) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303101++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
7. LEGEA REZONANŢEI OCULTE (M 2009 01785) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303106++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia
aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
8. REZONANŢĂ OCULTĂ (M 2009 01786) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303107++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
9. CONTINENŢĂ SEXUALĂ (M 2009 01787) pe 20.10.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303109++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
10. MISA (M 2009 01788) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303111++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia
aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
11. GRUP EZOTERIC SHIVAISM (M 2009 01789) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303113++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
12. CONTINENŢĂ AMOROASĂ (M 2009 03967) pe 25.01.2010
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8305330++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică, yoghină şi naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filosofică, parapsihologică, yoghină şi naturistă.
35 - Servicii de publicitate pentru produsele proprii din cloasele 9, 16 şi pentru serviciile de organizare expoziţii culturale, cursuri şi simpozioane cu tematică spirituală, servicii de educaţie filosofică, naturistă şi yoghină;comercializarea produselor proprii din clasele 9 şi 16.
41 - Expoziţii culturale, cursuri şi simpozioane cu tematică spirituală;educaţie filosofică, parapsihologică, naturistă şi yoghină.
13. MISA MIŞCAREA DE INTEGRARE SPIRITUALĂ IN ABSOLUT (M 2017 01934) pe 10.09.2017
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8377065%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
41 - Servicii educative în materie de dezvoltare spirituală
Primele 10 mărci verbale au fost înregistrate în bloc pe 30.09.2009. O a 11-a marcă, întâmplător tocmai piesa de rezistență a MISA - CONTINENŢA SEXUALĂ - a fost înregistrată abia pe 20.10.2009. Pe 25.10.2010 a fost înregistrată o a 12-a marcă - CONTINENŢA AMOROASĂ. Nimic altceva decât un sinonim, un fel de "lovewashing" a CONTINENŢEI SEXUALE. Pentru că - nu-i așa? - adeptul MISA, în frunte cu "guru de Tărtășești", nu face sex, ci amor.
Pe noul site MISA este folosită chiar o "fuziune" a celor două mărci înregistrate , "CONTINENȚA SEXUALĂ AMOROASĂ", încă neînregistrată oficial.
Drepturile conferite MISA în România prin înregistrarea la OSIM a mărcilor de mai sus se întind DOAR - repetăm - DOAR - asupra produselor și serviciilor solicitate de MISA în lista atașată fiecărei mărci și se aplică numai in cazul desfășurării de activități comerciale. Detalii privind legislația în vigoare aici.
De exemplu, pentru marca înregistrată sub denumirea MISA, MISA are în România drepturi DOAR în legătură cu:
- CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
- Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase; produse de imprimerie; articole pentru legătorie; fotografii; papetărie; adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj; materiale pentru artişti; pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor); materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor); materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase); caractere tipografice;clişee.
- Publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administraţie comercială; lucrări de birou; import-export, lanţ de magazine.
- Educaţie; instruire; divertisment; activităţi sportive şi culturale.
Dacă - prin absurd, desigur - o firmă din România ar vinde peruci, frigidere sau covrigi marca MISA, aceasta nu ar încălca drepturile "celei mai mari școli de yoga din Europa" protejate prin înregistrarea mărcii MISA.
În ceea ce privește blogul ExMISA, pretențiile conducerii MISA de a elimina referințele la MISA de pe acest blog nu au deci nici un temei legal din mai multe puncte de vedere.
1. ExMISA nu este firmă și nu desfășoară activități comerciale.
2. ExMISA nu doar că nu comercializează, dar nici nu oferă gratuit "produse sau servicii identice" cu cele ale MISA și deci nu are cum să "prezinte risc de confuzie cu aceasta". (Articolul 102)
3. MISA nu poate interzice folosirea denumirii MISA (chiar dacă e marcă înregistrată) atunci când aceasta identifică sau face referire la "produsele și serviciile acesteia" (pct. c) sau care privesc "felul, calitatea destinația, valoarea" (pct. b).
Despre "profitarea de renumele mărcii", a se vedea cum însăși filialele MISA se feresc de a fi asociate cu organizația-mumă.
Sintagma "folosirea semnului ar cauza titularului mărcii un prejudiciu" se referă la comercializarea de produse și servicii identice sub marca MISA, care fie ar scădea vânzările, fie ar aduce imagine proastă prin calitate inferioară. (Articolul 45)
Vânzările MISA scad, dar nu prin utilizarea pe blog de produse identice, ci prin demascarea MISA.
Înainte de a "alege" să solicite ceva, este "urgent necesar" că reprezentanții MISA să studieze mai cu râvnã legislația, la nevoie de mai multe ori. Pentru un curs "intensiv superior" vă recomandăm catalogul de întrebări frecvente pus la dispoziție chiar de OSIM.
Conform OSIM, ASOCIAȚIA MIŞCAREA DE INTEGRARE SPIRITUALĂ ÎN ABSOLUT (MISA) - Sos. Sălaj, nr. 2, bl. 126A, parter, BUCUREŞTI a înregistrat în România (deci la nivel naţional) 12 mărci verbale plus o a 13-a combinată.
1. TABĂRA DE REVELARE A SINELUI SUPREM ATMAN (M 2009 01779) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303092%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri și DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri și simpozioane cu tematică spirituală, educație filozofică, parapsihologică, naturistă și yoghină.
2. TABĂRA SPIRITUALĂ YOGHINĂ DE VACANŢĂ (M 2009 01780) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303093++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri și DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină și naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri și simpozioane cu tematică spirituală, educație filozofică, parapsihologică, naturistă și yoghină.
3. GRUP EZOTERIC VIRA (M 2009 01781) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303094++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
4. GRUP EZOTERIC SHAKTI (M 2009 01782) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303096++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti; pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
5. SPIRALA YANG (M 2009 01783) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303098%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase; produse de mprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mob ilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţiaaparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială; lucrări de birou; import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
6. SPIRALA YIN (M 2009 01784) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303101++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
7. LEGEA REZONANŢEI OCULTE (M 2009 01785) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303106++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia
aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
8. REZONANŢĂ OCULTĂ (M 2009 01786) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303107++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
9. CONTINENŢĂ SEXUALĂ (M 2009 01787) pe 20.10.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303109++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
10. MISA (M 2009 01788) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303111++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
16 - Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase;produse de imprimerie;articole pentru legătorie;fotografii;papetărie;adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj;materiale pentru artişti;pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor);materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia
aparatelor);materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase);caractere
tipografice;clişee.
35 - Publicitate;gestiunea afacerilor comerciale;administraţie comercială;lucrări de birou;import-export, lanţ de magazine.
41 - Educaţie;instruire;divertisment;activităţi sportive şi culturale.
11. GRUP EZOTERIC SHIVAISM (M 2009 01789) pe 30.09.2009
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8303113++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filozofică, parapsihologică, yoghină si naturistă.
41 - Expoziţii culturale, congrese, cursuri si simpozioane cu tematică spirituală, educatie filozofică, parapsihologică, naturistă si yoghină.
12. CONTINENŢĂ AMOROASĂ (M 2009 03967) pe 25.01.2010
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8305330++++
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
9 - CD-uri si DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică, yoghină şi naturistă.
16 - Reviste, buletine informative, cărţi de educaţie filosofică, parapsihologică, yoghină şi naturistă.
35 - Servicii de publicitate pentru produsele proprii din cloasele 9, 16 şi pentru serviciile de organizare expoziţii culturale, cursuri şi simpozioane cu tematică spirituală, servicii de educaţie filosofică, naturistă şi yoghină;comercializarea produselor proprii din clasele 9 şi 16.
41 - Expoziţii culturale, cursuri şi simpozioane cu tematică spirituală;educaţie filosofică, parapsihologică, naturistă şi yoghină.
13. MISA MIŞCAREA DE INTEGRARE SPIRITUALĂ IN ABSOLUT (M 2017 01934) pe 10.09.2017
https://api.osim.ro:8443/tm-registry/detail/trademark.htm?idappli=X8377065%20%20%20%20
Lista de produse şi / sau servicii clasificată Nisa
41 - Servicii educative în materie de dezvoltare spirituală
Primele 10 mărci verbale au fost înregistrate în bloc pe 30.09.2009. O a 11-a marcă, întâmplător tocmai piesa de rezistență a MISA - CONTINENŢA SEXUALĂ - a fost înregistrată abia pe 20.10.2009. Pe 25.10.2010 a fost înregistrată o a 12-a marcă - CONTINENŢA AMOROASĂ. Nimic altceva decât un sinonim, un fel de "lovewashing" a CONTINENŢEI SEXUALE. Pentru că - nu-i așa? - adeptul MISA, în frunte cu "guru de Tărtășești", nu face sex, ci amor.
Pe noul site MISA este folosită chiar o "fuziune" a celor două mărci înregistrate , "CONTINENȚA SEXUALĂ AMOROASĂ", încă neînregistrată oficial.
Drepturile conferite MISA în România prin înregistrarea la OSIM a mărcilor de mai sus se întind DOAR - repetăm - DOAR - asupra produselor și serviciilor solicitate de MISA în lista atașată fiecărei mărci și se aplică numai in cazul desfășurării de activități comerciale. Detalii privind legislația în vigoare aici.
De exemplu, pentru marca înregistrată sub denumirea MISA, MISA are în România drepturi DOAR în legătură cu:
- CD-uri şi DVD-uri de informare culturală, educaţie filosofică, parapsihologică,
yoghină şi naturistă.
- Hârtie, carton şi produse din aceste materiale, necuprinse în alte clase; produse de imprimerie; articole pentru legătorie; fotografii; papetărie; adezivi (materiale colante) pentru papetărie sau menaj; materiale pentru artişti; pensule;maşini de scris şi articole de birou (cu excepţia mobilelor); materiale de instruire sau învăţământ (cu excepţia aparatelor); materiale plastice pentru ambalaj (necuprinse în alte clase); caractere tipografice;clişee.
- Publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administraţie comercială; lucrări de birou; import-export, lanţ de magazine.
- Educaţie; instruire; divertisment; activităţi sportive şi culturale.
Dacă - prin absurd, desigur - o firmă din România ar vinde peruci, frigidere sau covrigi marca MISA, aceasta nu ar încălca drepturile "celei mai mari școli de yoga din Europa" protejate prin înregistrarea mărcii MISA.
În ceea ce privește blogul ExMISA, pretențiile conducerii MISA de a elimina referințele la MISA de pe acest blog nu au deci nici un temei legal din mai multe puncte de vedere.
1. ExMISA nu este firmă și nu desfășoară activități comerciale.
2. ExMISA nu doar că nu comercializează, dar nici nu oferă gratuit "produse sau servicii identice" cu cele ale MISA și deci nu are cum să "prezinte risc de confuzie cu aceasta". (Articolul 102)
3. MISA nu poate interzice folosirea denumirii MISA (chiar dacă e marcă înregistrată) atunci când aceasta identifică sau face referire la "produsele și serviciile acesteia" (pct. c) sau care privesc "felul, calitatea destinația, valoarea" (pct. b).
Despre "profitarea de renumele mărcii", a se vedea cum însăși filialele MISA se feresc de a fi asociate cu organizația-mumă.
Sintagma "folosirea semnului ar cauza titularului mărcii un prejudiciu" se referă la comercializarea de produse și servicii identice sub marca MISA, care fie ar scădea vânzările, fie ar aduce imagine proastă prin calitate inferioară. (Articolul 45)
Vânzările MISA scad, dar nu prin utilizarea pe blog de produse identice, ci prin demascarea MISA.
Înainte de a "alege" să solicite ceva, este "urgent necesar" că reprezentanții MISA să studieze mai cu râvnã legislația, la nevoie de mai multe ori. Pentru un curs "intensiv superior" vă recomandăm catalogul de întrebări frecvente pus la dispoziție chiar de OSIM.
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/230312?fbclid=IwAR3Avv0ZlaoxcrLfUnqwR5HOYOv7fBTQ61vkkwPhl7pisBQJghgRvA4zmQo
ReplyDeleteArticolul 45
(1) Titularul mărcii nu poate cere să se interzică unui terț utilizarea în activitatea sa comercială:
b) semne sau indicații care nu sunt distinctive sau care privesc felul, calitatea, cantitatea, destinația, valoarea,
originea geografică sau data fabricației produsului ori a prestării serviciului sau alte caracteristici ale produselor sau serviciilor;
c) marca, dacă acest lucru este necesar pentru a identifica sau a face o trimitere la produse sau servicii ca fiind ale titularului respectivei mărci,
mai ales atunci când utilizarea mărcii în cauză se impune pentru indicarea destinației unui produs sau a unui serviciu.
Deci MISA nu poate interzice folosirea denumirii sale (chiar dacă marcă înregistrată) atunci când aceasta identifică sau face referire la "produsele și serviciile acesteia" (pct. c)
sau care privesc "felul, calitatea destinația, valoarea" (pct. b), mai ales că, în cazul acestui blog, nici nu este vorba de activitate comercială
Articolul 102
ReplyDelete(1) Constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă săvârșirea, fără drept, a următoarelor fapte:
a) contrafacerea unei mărci;
b) punerea în circulație a unui produs purtând o marcă identică sau similară cu o marcă înregistrată pentru produse identice ori similare;
(2) Prin contrafacerea unei mărci se înțelege realizarea sau utilizarea fără consimțământul titularului de către terți, în activitatea comercială, a unui semn:
a) identic cu marca pentru produse sau servicii identice cu acelea pentru care marca a fost înregistrată;
b) care, dată fiind identitatea sau asemănarea cu o marcă ori dată fiind identitatea sau asemănarea produselor
ori a serviciilor cărora li se aplică semnul cu produsele sau serviciile pentru care marca a fost înregistrată,
ar produce în percepția publicului un risc de confuzie, incluzând și riscul de asociere a mărcii cu semnul;
c) identic sau asemănător cu marca pentru produse ori servicii diferite de cele pentru care marca este înregistrată, când aceasta a dobândit un renume în România
și dacă prin folosirea semnului fără motive întemeiate s-ar putea profita de caracterul distinctiv ori de renumele mărcii sau folosirea semnului ar cauza titularului mărcii un prejudiciu.
(3) Prin punerea în circulație se înțelege oferirea produselor sau comercializarea ori deținerea lor în acest scop sau, după caz,
oferirea ori prestarea serviciilor sub acest semn, precum și importul, exportul sau tranzitul produselor sub acest semn.
Este evident că acest blog nu oferă "produse sau servicii identice" MISA ci taman opuse,
și deci nu are cum să "prezinte risc de confuzie cu aceasta".
Despre "profitarea de renumele mărcii", a se vedea cum însăși filialele MISA se feresc de a fi asociate cu organizația-mumă.
Sintagma "folosirea semnului ar cauza titularului mărcii un prejudiciu" se referă la comercializarea de produse și servicii identice sub marca MISA
care fie ar scădea vânzările, fie ar aduce imagine proastă prin calitate inferioară.
Scad vânzările, dar nu prin produse identice, ci prin demascarea acestora.
Și nu poate exista "calitate inferioară" față de actuala "calitate" a MISA...
S-au pus in vanzare intr-o tabara CD-uri continand inregistrari ale apelurilor la 911 din 9/11 din WTC.
ReplyDeleteCine isi bate joc fatarnic de acele victime sau isi rade in sinea sa prin grupuri ascunse de acei oameni, sa aiba parte de oprobiul intregii planete! Amin!
Despre ce tabãrã este vorba si când a avut loc ?
DeleteDe pe la tabara din 2007+ de la mare deoarece acolo se aduceau la cort CD-uri si veneau cu muzici pe CD-uri gata de vanzare sa luam acasa sa ne delectam cu ele.
DeleteProbabil ca azi infractorul slinos ar veni cu alta teorie conspirationista despre 9/11, desigur gasita in vreo ghena de gunoi a netului.
DeleteNu a fost niciodata in stare de absolut nimic, pe el scrie FURT, inselaciune, infractiune. "Ideile" lui: copiate, deformari ale adevarului, manipulare.