A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti, căci nimănui nu i-ar fi trecut prin cap așa ceva...
Era odată un ținut mitic, la răscruce de vânturi, unde se întâlneau Prana cu Apana, unde se împreunau yin-ul cu yang-ul,
Estul cu Vestul și prostia cu hoția, unde se băteau munții în capete până cădeau lați și se potcoveau păduchii
cu potcoave de cai verzi pe pereți.
Acolo, în așezarea numită Tarthassos, pe la leatul una mie nouă sute cincizeci și doi, veni pe lume un copil fermecat,
prințul Fă Frumos cu stea în frunte. Dar nu bine se născu acesta, de căzu într-un somn adânc (Frumoasa Adormită):
Biografie:
”Când era copil, avea frecvent vise despre el însuşi ca fiind maestru tibetan, cu înalte realizări spirituale.
Ca rezultat al acestor vise, el şi-a reamintit multe tehnici yoga pe care a început să le practice cu rezultate remarcabile. 🔗
Și, în timp ce dormea, el crescu într-un an cât alții de două ori pe-atât, până se făcu de 20 ani în vârstă, de 40 de ani în înfățișare
și de 80 de ani în senil...nătatea minții:
Astfel, a reuşit să dobândească, în foarte scurt timp, practicând singur, o întreagă serie de aptitudini considerate paranormale.
Toate aceste experienţe au culminat la vârsta de 19 ani, când el a obţinut rezultatul final şi a atins starea de supremă conştiinţă.” 🔗
Când se trezi, se apucă de răsfoit prin cărțile de povești pe care adormise:
În paralel cu experienţele sale yoghine, a studiat cu asiduitate învăţăturile orientale pline de înţelepciune
şi a descoperit în aceste texte multe confirmări a ceea ce el experimentase în practica sa.
Grieg a aprofundat din ce în ce mai mult practica yoga şi a studiat textele sacre yoghine, ca şi experienţele unor înţelepţi contemporani
şi a practicat la rândul său cu succes ceea ce a citit. 🔗
Din cărți, își dădu seama că devenise un înțelept, pentru că lui nu-i era clar din ce simțea.
Și pentru că era păcat ca atâta înțelepciune să rămână fără folos - pardon, utilizare - se apucă să o răspândească.
Înfiinţarea şcolii de yoga s-a bazat pe propria sa experienţă practică a metodelor străvechi de autorealizare.
El a început să predea yoga practică în Bucureşti în anul 1978 şi, încă de la început, abordarea sa a fost recunoscută ca extrem de eficientă. 🔗
Despre acele timpuri, ne povestește chiar el:
Am început cu destul de mulţi ani în urmă să practic YOGA.
Am urmat calea tradiţională obişnuită, cea pe care o indicau marii înţelepţi ai Orientului.
Această cale include printre altele posturile, vegetarianismul şi renunţarea la multe lucruri, între acestea fiind şi sexualitatea.
Spiritualitatea Orientală mi s-a revelat ca fiind în legătură cu sexualitatea şi astfel am înţeles necesitatea de a o înfrâna
sau chiar de a o suprima în cazul abstinenței, pentru a o sublima. O anumită perioadă de timp am crezut că aceasta era Calea. 🔗
Și Fă Frumos lucra plin de râvnă, iară cuvântul lui fermecat creștea și se răspândea ca-n povești, peste 7 mări și 7 țări.
Dar cu toate acestea, prințul simțea că nu este împlinit și că ceva îi lipsea, dar nu-și dădea seama ce.
Însă într-o bună zi, pe la cântatul cocoșilor, cuvântul lui purtat de vânt ajunse la urechile unei prințese de pe tărâmuri îndepărtate,
ce trăia în regatul Franciei, dar fusese învățată pe plaiurile cele exotice ale Indiei.
Și cum stătea prințesa în turnul său de oțel, auzind chemarea lui din depărtări albastre, în inima ei se aprinse o văpaie
ca un lingam de foc iară ea, nemaiputând de dorința de a-l cunoaște, purcese să-l întâlnească. Numele ei era Ileana Osânzeana:
Ca urmare a editării în Franţa a unui articol scris de mine pe această temă, am ajuns să corespondez şi apoi să cunosc
un personaj feminin cu totul ieşit din comun, deşi foarte puţin cunoscut în Franţa datorită modestiei sale.
Această fiinţă fascinantă prin inteligenţa, frumuseţea şi elevarea sa spirituală era, chiar dacă nu îi plăcea să fie numită aşa,
un veritabil Ghid spiritual tantric feminin. Aceasta s-a străduit să mă facă să cunosc anumite aspecte esoterice în TANTRA YOGA
aşa cum acestea îi fuseseră accesibile într-un centru iniţiatic din India.
Prin ea am avut acces la anumite scrieri tradiţionale yoghine şi tantrice secrete. Acest Ghid spiritual feminin mi-a oferit
anumite chei secrete şi, introducându-mă în acest univers misterios, mi-a indicat sursele gândirii tantrice. 🔗
Ce anume a învățat Prințul Mioritic de la farmazoana franțuzoaico-indiană, se poate vedea cetind cele trei povestiri
Degeaba urmase prințul calea cea bătătorită a Orientului ce propovăduia renunțarea la plăcerile trupului,
căci prințesa cea străină îl tulburase și-i dăduse lumea peste cap. Așa că el lăsă învățătura lui cea aspră și plicticoasă,
deși prin aceasta aflase răspunsul la întrebările cele adânci ale vieții și o porni pe drumul cel nou, plin de primejdii și de necunoscut.
Iară drumul cel nou era îngust precum tăișul briciului.
La fel de îngustă, însă deloc ascuțită, era mintea lui Fă Frumos întors pe dos, care nu putea să priceapă și să vază
cum de Maeștrii Orientului, care îi arătaseră învățătura cea atotștiutoare prin care el se trezise, nu vorbiseră nimic
de învățătura cea nouă și necunoscută, despre care prințesa spunea că o știe tot din Orient!
Prințul nu chibzuise cum se poate ca niște scrieri tradiţionale să fie secrete? Cum poate să fie secretă o tradiție?
Căci iată ce scria în cartea fermecată a limbii lui strămoșești, DEXUS:
”tradiție” - ansamblu de concepții, de obiceiuri, de datini și de credințe care se statornicesc istoricește în cadrul unor grupuri sociale
sau naționale și care se transmit (prin viu grai) din generație în generație, constituind pentru fiecare grup social trăsătura lui specifică.
sinonime: cutumă, datină, obicei, regulă, rânduială, uzanță”
Vasăzică definiția și sinonimele nu au nicidecum sensul de ”secret”.
Prințul începuse să aiureze și să bălmăjească vorbe precum ”viziune nouă asupra vechii tradiții” sau mai ales
”revelații ale învățăturii milenare în premieră planetară”!
Dară să ascultăm în continuare firul povestirii, depănat de prințul însuși:
Interviu fără prejudecăți - TANTRA, o cale dificilă şi îngustă precum tăişul briciului:
Slujnica: ”Când aţi început să vă ocupaţi practic de TANTRA YOGA?”
Fă Frumos: ”În anii ’70. Eram deja profesor de YOGA. Practicam deja anumite forme de TANTRA şi mă convinsesem din plin
de efectele sale extraordinare pe toate nivelele fiinţei umane.” 🔗
Iată ce tulburare iscase în mintea prințului învățătura indiană cea străină, de lăsase acesta învățătura cea străveche a înfrânării
tocmai în clipa în care agiunsese la capătul ei.
Potrivit poveștii sale, prințul aflat-a lumina adevărului la etatea de 19 ani, leatul una mie nouă sute șaptezeci și unul,
vasăzică la ”începutul anilor '70”, cum grăise mai sus.
Și slujitorii cei vechi ai lui Fă Frumos povestesc despre acele vremuri. Căpitanul Saraswati zicea cu tâlc (viu grai 🔗):
Înainte de această perioadă de transformare, Grig nu vorbea aproape deloc sau chiar deloc despre Tantra, era un domeniu
pe care el îl cunoștea, îi cunoștea valoarea metafizică, știa extraordinara eficacitate a acestei căi, dar considera că
oamenii nu sunt pregătiți să înțeleagă acest domeniu și era conștient de faptul că e necesar un serios antrenament yoghin
în prealabil și că, în consecință, nu prea era nimeni care să fie demn de acest domeniu; deci acest domeniu al Tantrei
era înconjurat de un văl de mister și metafizic foarte intens.
Vă dați seama deci cum arăta atmosfera în condițiile în care despre Tantra nu se vorbea și, atunci când se vorbea, se vorbea
la acest nivel la care trebuia să fi făcut 3-4 ani de yoga, să fii în stare să miști energia, să fii în stare să controlezi energia
cunoscând mudrele yoghine și abia de-acolo, ca un adevărat inițiat, să te apuci și să practici la nivel de maximă seriozitate
și să fii un inițiat ocult. Deci chiar abordarea era mult mai ocultă.
Pe vremea când noi am început să practicăm Tantra, Grig – datorită faptului că el considera că nu avem nivelul
pentru a înțelege acest domeniu – pur și simplu nu dădea nicio informație cu privire la el.
Deci de fiecare dată când el era întrebat cu privire la Tantra, el le spunea:
”Voi nu știți, ce știți voi în fond din practicile înalte ale sistemului? Nu vă pot spune, pentru că nu aveți nivelul de a realiza acest lucru.
Încercați și, dacă într-adevăr vreți să faceți acum, încercați și o să vedeți dacă o să aflați!”
Deci a fost o perioadă când cei care s-au ocupat de acest domeniu, au făcut-o prin tatonare, adică nu li s-a spus nimic,
decât la ce trebuie să ajungă. Nu s-a spus absolut nimic, deci totul era de la A la Z de a fi descoperit, dacă aveai într-adevăr aspirație
și dacă doreai să faci acest lucru din răsputeri.
Reversul medaliei este că cei care făceau Tantra la vremea respectivă aveau o abordare extrem de serioasă, deci
când te apropiai de Tantra, te apropiai de unul din marile mistere ale naturii, te apropiai de unul din cele mai oculte sisteme
ale practicii spirituale. Oamenii cuceriseră cu multă greutate informații cu privire la Tantra și erau conștienți de faptul că
fac un lucru de elită, extraordinar, în genere necunoscut și, datorită acestui fapt, deci abordarea lui era extraordinar de serioasă.
Vasăzică, deși lepădase calea cea veche pentru una nouă, prințul ascundea pentru ceilalți această nouă taină,
căci spunea că este primejdioasă pentru cei nepregătiți (profanii sau prostanii).
Dară pe la leatul una mie nouă sute nouă zeci, deodată stăpânirea Împăratului Roșu s-a risipit și a venit Verde Împărat
care dădea ”verde” la orice obicei, când iată că Fă Frumos se suci din nou și începu dintr-odată a propovădui tuturor calea cea nouă
și tăioasă ca briciul, cu osebire supușilor celor noi, carele abia trecuseră de copilărie și se aflau într-a opta săptămână de ucenicie 🔗.
Învățăceii cei noi au văzut, chiar de la începutul uceniciei lor, cum unii dintre căpitanii de oaste mai de dinainte ai prințului
se arată cu mai multe ibovnice deodată, alese dintre noile ucenice tinere, deși unii dintre ei erau deja însurați cu alte domnițe,
și ele ucenice ale prințului Fă Frumos.
Apoi ibovnicele erau înlocuite cu altele, pe măsură ce noi și noi ucenice apucau căile școalei, ce se începeau an de an.
În zadar striga-mpăratul ca și leul în turbare ”numai iubirea, doar iubirea”!
rostire:
”Energia iubirii[...] se dovedeşte, în ultimă instanţă, că este singurul aspect universal valabil care contează cu adevărat,
atât în această lume, cât şi în enigmatica lume de dincolo. 🔗
Atunci când iubirea devine nesfârşită, chiar şi ceea ce ni se pare a fi imposibil devine cu uşurinţă posibil.” 🔗
rostire:
”Dacă iubirea nu există, atunci aproape nimic nu mai poate să ne împlinească”. 🔗
Era clar ca lumina ochilor că nu din dragoste se făceau și se desfăceau perechile de ibovnici.
Iară căpitanii făceau și ei ce auziseră și văzuseră de la Prinț, care chema la întâlniri de taină domnițe alese pe sprânceană,
numai una și una, copile cât mai tinerele, deși adesea acestea nu-l cunoscuseră și îl știau doar din tablouri (vezi aici și aici).
Și Prințul, la rândul lui, le văzuse pe multe dintre cele chemate doar din portretele ce erau cerute la fiece întrunire.
Dragoste fulgerătoare, pe nevăzute (blind dating), dincolo de locuri și vremuri...
Bărbaților li se zicea ca nu cumva să-și verse sămânța cea prețioasă, carele era trebuincioasă pentru cele ale spiritului.
Așijderea li se zicea și femeilor, să nu-i ispitească pe bărbați la vărsarea de sămânță și să-și mai potolească scurgerile cele de peste lună 🔗.
Motto: ”Când grație continenței sexuale amoroase iubirea devine infinită, imposibilul devine cu ușurință posibil.”
sau citat: ”Porunci” ale sexualităţii tantrice:
– controlul energie erotice (continenţa sexuală);
– fuziunea amoroasă intimă, numai atunci când iubirea este reciprocă;
– transfigurarea fiinţei iubite şi a jocului amoros.”
Încetul cu încetul, iubirea cea adevărată din inimă fu înlocuită cu înfrânarea mădularelor, care începu a avea întâietate:
”Amorul cu continenţă şi transfigurare este în realitate un mijloc privilegiat care ne conduce extraordinar de repede
la descoperirea dimensiunii spirituale a fiinţei noastre. 🔗
Este esenţial să ne dăm seama că numai implementarea acestei viziuni spirituale, transfiguratoare, sacre asupra erosului,
care totodată se bazează pe continenţa amoroasă perfectă, poate conduce de fiecare dată la marea fuziune cu Divinul.” 🔗
Urmând pilda Prințului, căpitanii și ucenicii îmbrățișară iubirea cea tantrică ca să nu rămână pe dinafară și să fie astfel lipsiți
de ocazia înălțării întru spirit. Dară lucru curios, învățătura cea nouă nu era dată la vedere, ci era șoptită prin unghere și cotloane.
Unele învățăcele cădeau cu tronc celor de sus și ajungeau astfel printre favorite.
Favoritele au aflat tainele de la căpitanii cei vechi, apoi și-au învățat ibovnicii.
Posturile trupești ale Căii celei Vechi au ajuns pozițiile Noii Căi, șoptite în taină de la gură la ureche și apoi de la yoni la lingam.
Învățăceii cei inițiați erau râvniți apoi de către ceilalți, care tânjeau și ei să afle tainele iubirii tantrice.
Cei rămași formau perechi după cum se nimerea, mai ales în așezările mai mici din provincie.
Mulți se mutau în cetatea cea mare a Bucureștilor, ispitiți de găsirea mai ușoară a perechii.
Printre cei rămași pe dinafară se numărau cei care nu erau înzestrați la trup și înfățișare, vârstnicii, precum și cei ”naivi”
care chiar credeau în învățătura cea nouă și care își așteptau ”iubirea vieții, ”sufletul-pereche”.
Învățăceii din provincie care ajungeau la marile adunări, rămâneau mirați de purtarea slobodă pe care o arătau unele domnițe
din preajma Prințului.
Început-au apoi să umble și să se răspândească pe ascuns felurite înscrisuri luate din cărți rare, tălmăcite din alte limbi.
Multă vreme a dăinuit această stare nefirească în care mai toți ucenicii prințului erau dedați către împreunarea cea tantrică,
carele nu se afla în înscrisurile pentru ochii lumii, ci se aflau în taină.
Mai târziu, au văzut în sfârșit lumina tiparului și cărțile ce puteau fi aflate pe tarabă și astfel tainele Tantrei au ajuns știute de toți,
chiar dacă din afară nimica nu lăsa să se întrevadă aceasta.
Cu acest prilej, alte lucruri nefirești au ieșit la iveală.
La începuturi, ucenicii erau învățați să purceadă pe calea cea nouă cu duhul blândeții.
La plăcerea nevărsătoare de sămânță se ajungea ”prin nemişcare, alternând cu unduiri încetinite, la care corpul celuilalt
răspunde cu nesaţ, în sintonanţa unei armonii depline.” 🔗
Părea ceva firesc, căci era vorba despre o cale spiritualicească, unde și iubitul trebuie să fie ca o rugăciune.
Asta în vorbă, căci în faptă erau sfătuiți de la cel mai de sus să facă ”amor frenetic”, ca nu cumva să apară plictiseala
de atâta nemișcare și meditațiune:
”Un act erotic realizat cu continenţă, pe lângă faptul că este extraordinar de plăcut, echivalează cu o oră de jucat tenis
sau cu 45 minute de jogging. Se poate astfel chiar renunţa la jogging sau la monotonele cure de slăbire, înlocuindu-le cu
frenetice jocuri amoroase cu continenţă.
De la 15 mişcări respiratorii pe minut în stare de repaus, în timpul jocurilor amoroase realizate cu continenţă, datorită excitaţiei
se ajunge la 30 de mişcări respiratorii, iar corpul este mai bine irigat şi oxigenat.
Se ard astfel repede aproape toate reziduurile de gaz carbonic şi sângele se regenerează pe cale naturală .
Numai 15 minute de amor cu continenţă echivalează cu aproape 75 de minute de jogging. 🔗
Făcând dragoste numai cu continenţă intens, adeseori şi timp îndelungat, muşchii abdominali sunt în mod natural puşi în acţiune. 🔗
De la o medie de 70 – 80 pulsaţii pe minut în starea de repaus, ritmul cardiac creşte în mod gradat în timpul fuziunii amoroase
realizate cu continenţă până la 100 – 120 de pulsaţii pe minut în timpul fazei de platou (perioada de excitaţie).
În momentul orgasmului fără ejaculare (descărcare) se atinge un ritm cardiac de 110 – 130 pulsaţii pe minut. Tocmai de aceea,
Implicând totodată şi o activitate fizică, faptul de a face plenar şi frenetic dragoste cu continenţă permite printre altele
eliminarea rapidă a tensiunilor musculare, nervoase şi psihice.
Practica amorului cu continenţă sexuală este un remediu salvator care poate repune cu uşurinta bărbatul în ipostaza
de bărbat mereu superviril. Semnatarul acestor rânduri s-a convins de mult timp de imensele avantaje ale continenţei sexuale
în urma unei practici sistematice şi aprofundate. Prin continenţa sexuală chiar şi cele mai nesatisfăcute femei
Fără fiorul cel cald al dragostei, împreunarea trupească era ca luarea la trântă.
Pentru ca să pară că noua cale este spiritualicească, li s-au dat ucenicilor felurite ceremonialuri și ritualuri fistichii
de închinare către tot soiul de zeități păgâne (ritualul de logodna cu Shiva 🔗). Împreunarea nu se făcea oricum (MAITHUNA).
Un lucru care sărea în ochi - dar era dat la o parte de toți - este că, deși mai toate aceste cărți spuneau clar ca lumina zilei
cum calea Tantrei trebuie îmbrățișată numai de cei aleși , după pregătiri asidue - așa cum s-a arătat și în povestea
de mai-nainte a ucenicului Saraswati - învățăturile cele tainice umblau liber ca pe bulevard și ajungeau la urechile oricui,
de-a valma, pricepuți au ba.
De ce prințul ținuse ascunsă calea cea nouă de vechii lui ucenici, ca s-o scoată mai apoi pe tarabă noilor învățăcei necopți?
Căpitanul Saraswati aruncă praf în ochi 🔗:
După aceea, Grig a remarcat că acele persoane care se ocupau și de domeniul tantric erau mai adaptabile,
au suportat mai bine privațiunile și persecuțiile în vremea Securității, aveau o energie interioară mai mare și,
odată cu această nouă schimbarea sa, a încurajat domeniul tantric, a început să facă anumite revelații, să vorbească mai deschis
despre Tantra, astfel încât un număr mai mare de oameni s-au apucat de acest domeniu, mai ales cei tineri care au venit după aceea.
Vrăjeală! Fă Frumos pătimise pe vremea lui Roșu Împărat pentru niște tablouri deocheate și se ferea să mai aducă vorba
despre plăcerea trupească, ca să nu înfunde iar temnița. Iar când Roșu Împărat căzu, Fă Frumos dădu liber la desfrâu!
Prințul se sucise de tot față de ce zisese înainte. Nu doar că scosese tainele pe tarabă, dar părea că nici primejdiile umblării
pe tăișul briciului n-au fost vreodată:
Slujnica: Unii spun că TANTRA poate fi periculoasă.
Fă Frumos: Nu pot exista nici un fel de pericole atunci când procedeele TANTRA sunt practicate după indicaţiile
unui cunoscător veritabil, căci unele dintre aceste modalităţi nu pot fi învăţate decât printr-o iniţiere gradată oferită
de un Ghid spiritual, anumite exerciţii putând fi periculoase numai în afara acestui context. Acţionând cu bun-simţ şi inteligență,
prin TANTRA sunt posibile veritabile salturi, toate acestea fiind perfect la îndemâna occidentalilor.
Realizări extraordinare au fost puse în evidenţă adeseori în ultimii 30 de ani de către cupluri occidentale care practică TANTRA.
În toate aceste situaţii, succesele spirituale au fost elocvente şi nimeni nu s-a confruntat cu vreun pericol.” 🔗
Tulburat și sucit mai era prințul nostru!
Nu numai că lăsase calea cea bătătorită și sigură a înaintașilor, dară acum povățuia și pe învățăceii săi fără minte
să apuce pe calea cea tăioasă ca briciul, a ispitelor și vrăjilor de tot felul, pe care nu apucaseră nici învățații cei din vechime,
de primejdioasă ce era.
El cuvânta că nu este vreo primejdie pentru ucenici dacă îl urmează pe el, Alesul, care le știe pe toate de la vrăjitoarea cea străină.
Înțelepciunea de trei mii de ani fusese aruncată în praful drumului, pentru povești din Apus vechi de treizeci de ani!
Cercetând cu osârdie în cronici, aflăm că basmul despre drumul fără primejdii pe tăișul briciului, se găsește în înscrisul
ce se cheamă YOGA Magazin al patruzeci și nouălea, de la leatul două mii trei, al treizeci și doilea
după leatul una mie nouă sute șaptezeci și unul, de când prințul o apucase pe calea cea nouă.
Vasăzică, prințul mai întâi a proclamat biruința fără vreun temei, iară după ce au trecut treizeci de ani, a glăsuit:
”Iată ce împliniri mărețe și succesuri crețe au dobândit, pe calea cea nouă și tăioasă, perechile din Apus!
Nimenea n-a pățit nimic!”
Dară tulburarea ce-o iscase prințul nu s-a oprit aici.
La începuturi, ucenicii erau sfătuiți să-și afle jumătatea, cea care le fusese hărăzită singură.
rostiri (link):
”Cultivarea unei relaţii amoroase bazate pe iubire reciprocă, transfigurare şi continenţă, în care cei doi iubiţi manifestă
aspiraţii spirituale [...], pune bazele unei relaţii care va persista nealterată atât în această lume, cât şi în lumea de dincolo.
Un ideal comun, care îi poate însufleţi pe cei doi iubiţi care au aspiraţii preponderent spirituale, este atingerea,
în cadrul relaţiei de cuplu, a stării androginale glorioase.
Un astfel de ideal nu trebuie însă să rămână teoretic, ci el implică, înainte de toate, o angrenare practică susţinută de fiecare dintre ei. 🔗
Ei se diferenţiază de ceilalţi yoghini prin gradul de maturitate şi prin perseverenţa care îi caracterizează.
Atunci când se manifestă în ambianţa socială, cei doi iubiţi sunt receptaţi de ceilalţi ca un cuplu polar, unit, iubitor,
care trezeşte o vie admiraţie şi simpatie.” 🔗
Pentru orice om cu minte, vorbe precum ”cultivarea relației, idealuri comune, relație nealterată, angrenare susținută,
perseverență, cuplu unit” însemnează o legătură de dragoste de lungă durată.
Dară vrăjitoarea cea străină i-a sucit prințului mințile, așa că acesta amesteca lucruri ce nu pot sta laolaltă:
”Totodată, atunci, respectivul cuplu este sudat, fidelitatea între cei doi iubiţi se păstrează nealterată, chiar şi dacă ei
sunt angrenaţi şi în alte relaţii amoroase paralele.” 🔗
Aceste vorbe spun totul despre Fă Frumos și frăția lui.
Ei folosesc aceleași vorbe ca noi ceilalți, profanii, dar le pricep pe dos decât noi...
Noi, profanii, pricepem în felul nostru îngust că, dacă în unirea cu o femeie nu ești total împlinit și ai nevoie de alte femei,
atunci iubirea nu e deplină, oricât ai pretinde aceasta!
Toți ucenicii care vin la împreunări sunt siliți să se caute de boli la sânge, dovadă că iubitul nu se petrece în perechi durabile,
ci vremelnice. Iară pretinsa iubire de la MISA nu este deplină ci oloagă, căci are nevoie de ”cârje”:
”În cazul unui astfel de cuplu, în care predomină aspiraţiile spirituale autentice, cei doi iubiţi vor realiza periodic MAITHUNA
şi vor recurge la anumite procedee secrete tantrice care le vor uşura atingerea stării androginale glorioase.
În sistemul milenar TANTRA YOGA există anumite procedee foarte secrete – pe care nu le putem expune aici –
care accelerează chiar surprinzător de mult atingerea stării androginale glorioase.
Dincolo de aceasta, o modalitate foarte eficientă, dar lentă este şi rămâne realizarea periodică a procedeului amoros secret MAITHUNA.”
”Iubirea e dincolo de toate, dar nu poate fără trup... Oricât vă iubiți, nu puteți fără noi, nu puteți dacă nu vă dezvăluim noi tainele.
Dar nu vă dezvăluim tainele oricum, va trebui să vă înscrieți la noi, să jurați pentru ele; numai la noi vă mântuiți”.
Aceasta este amăgirea lui Fă Frumos, așa erau ținute captive sufletele și conștiințele în cetatea lui, unde perechile
se făceau și se desfăceau pe alte temeiuri decât cel al iubirii curate.
În cele din urmă, această mască a fost aruncată și - de puțină vreme, de vreo 10 ani - au apărut cursurile de Tantra Ezoterică,
iară învățăceii prințului și-au asumat misiunea spirituală a Noii Revoluții de Împreunare de pe întregul Pământ:
rostire (link):
”Continenţa sexuală amoroasă este cel mai inteligent şi mai avansat mod de a face dragoste.
Ea reprezintă nici mai mult nici mai puțin decât adevărata revoluţie sexuală amoroasă și este meritul școlii de yoga MISA
că a reînviat în Occident tradiția secretă a acestui mod superior, sublim și spiritual de a face dragoste, promovând-o pe scară largă.”
Deși zice că reînvie o tradiție orientală milenară, de fapt Fă Frumos a vârât în mințile ucenicilor o mulțime de lucruri noi
care nu se află nici măcar în învățăturile cele mai ”deocheate”.
El a aflat înscrisuri dintr-o carte ce se cheamă ”Împărăția Tantrei” (”The World of Tantra”), a strecurat între ele trei înscrisuri
de-ale lui despre împreunarea cu apa vie aurie ce nu există în cartea dintâi și apoi a numit noua carte ”Doamna Miracolului”
despre care a dat zvon mincinos cum că ar fi fost scrisă de cărturarul ce a tipărit cartea dintâi, ca să crează lumea
cum că împreunarea cu băutul apei vii aurii este de la facerea lumii.
Despre aceste mârșave uneltiri se poate ceti în această cronică, unde scrie FALSELE CĂRȚI. 🔗
Altă amăgire a prințului Fă Frumos este ”iubitul între mai mulți” (poliamor).
Despre împreunarea numai cu un ibovnic, se zice aici că nu e de ispravă.
Deși se preface că propovăduiește traiul armonios în soțietate și zice că militează pentru familia cea după fire, ce este alcătuită
dintr-un singur bărbat și o singură femeie, carele osândește învățătura LGBT+, învățătura lui Fă Frumos lucrează în ascuns
pentru stricarea familiei:
rostire (link):
”...vom ajunge să ne eliberăm gradat de toate lanţurile familiale aberante şi închistatoare care ne-au limitat
sub forma prejudecăţilor prosteşti în trecutul nostru amoros.”
Ce însemnează ”eliberarea de lanțurile familiale aberante”?
Este împreunarea desfrânată cu mai mulți, la grămadă, pe care ucenicii o tăgăduiesc, dară despre care prințul cel slobod la gură
glăsuiește când crede că nu-l aude nimeni:
Fă Frumos în Rostirea a șasea despre ”Gâdilare” (viu grai 🔗):
”în cazul fuziunilor amoroase în trei sau în patru, care implică o excelentă continență erotică amoroasă, se trăiesc stări
de efervescență erotică copleșitoare și hrănesc cu nesaț anumite idealuri spirituale dumnezeiești”.
Fă Frumos - Răspuns la o întrebare despre homosexualitate – 2015 (viu grai 🔗)
”Tratatele tantrice menționează că toate aceste posturi se realizează de către ființe umane de sex opus și, în anumite condiții,
două sau chiar mai multe femei pot să se unească intim, amoros, erotic sexual cu un alt bărbat, ele putând chiar să facă
amor una cu cealaltă în diferite posturi ce sunt clasice, dar cei care au cunoștință despre Principiul tainic al Multiplicării,
al înmulțirii, cunosc chiar foarte bine pentru ce se realizează aceasta, ce sens are și ce efecte tainice imense, rapide,
declanșează în cadrul anumitor practici ale sistemului milenar Tantra.
Împreunarea între femei - bisexualitatea (viu grai 🔗)
Revenind acum la orientarea acestei școli de yoga, considerăm că este necesar să precizăm încă o dată, deși am făcut-o
de cel puțin zece ori până în prezent, că această școală de yoga nu promovează – așa cum susțin gurile rele – lesbianismul
dar, în ceea ce privește femeile, promovează heterosexualitatea feminină sau, altfel spus, promovează bisexualitatea,
dar numai pentru femei.”
Cum mai rămâne cu Principiul Polarizării yin-yang în cuplu și cu Starea Androginală, despre care se vorbește atât de des în ceata prințului?
Deși propovăduiește că la baza învățăturii sale stau Principiile Etice și Morale, ceata prințului răspândește imoralitatea.
Ba mai mult, a trecut dincolo de imoralitate, ajungând pe culmile Amoralității:
rostire (link):
”Viziunea tantrică nu respinge nimic.
Tot ceea ce o persoană experimentează nu este judecat ca fiind bun sau rău, ci ca pe o oportunitate de a învăţa.
În TANTRA nu există o separare rigidă între ceea ce este bun şi ceea ce este rău, între ceea ce este acceptabil şi ceea ce nu este.
TANTRA nu foloseşte judecăţi morale cu privire la preferinţele noastre amoroase.
Accentul nu se pune pe ceea ce faci, ci pe cum faci ceea ce faci. De aceea TANTRA poate fi practicată de oricine.”
Și nu doar că învățătura TANTREI poate fi făptuită de oricine, dar în TANTRA se poate făptui ORICE!
Învățătura TANTREI e așa de lipsită de moravuri, că își calcă propriile principii, cum ar fi de exemplu înfrânarea
de la vărsarea de sămânță!
Scrisoarea fostului centurion al prințului, Claudius (cronică):
”Un alt aspect, mai puţin important care face să existe, recunosc, o reţinere în sufletul meu, se referă la activitatea
pe care o desfăşoară pe cont propriu unele persoane pe site-uri.
Evident, fiecare om este liber să procedeze în viaţa sa particulară cum vrea şi de asemenea vreau să precizez foarte clar
că nu am nimic împotriva vreunei persoane care decide să îşi câştige existenţa în acest mod.
Dar pentru că există unele femei care sunt la cursurile noastre de yoga şi în acelaşi timp au decis ca în viaţa lor particulară
să lucreze pe site-uri, consider necesar ca şcoala noastră de yoga să îşi precizeze cât mai ferm poziţia cu privire la
unele aspecte ale acestei activităţi, delimitându-se faţă de ele.
Este evident faptul că niciodată astfel de activităţi nu s-au desfăşurat în cadrul şcolii noastre de yoga, aşa cum au vrut unii să sugereze.
În ultima perioadă, am avut ocazia să pot observa mai cu atenţie ceea ce se petrece pe un astfel de site.
Mărturisesc că până acum eu nu am ştiut cu adevărat despre ce este vorba.
Chiar dacă această activitate ar putea constitui pentru cei pudibunzi, dogmatici sau plini de prejudecăţi un lucru condamnabil,
atâta timp cât se respectă legea, e o problemă care ţine strict de alegerea persoanei în cauză.
Există însă aici o parte pe care o consider cu adevărat gravă din punct de vedere spiritual, şi anume că femeile care participă
la cursurile noastre sunt conştiente şi acceptă ca acei oameni care le privesc să se autostimuleze şi, în cele mai multe cazuri,
să îşi descarce energia sexuală. Acest fapt îl consider a fi într-o totală contradicţie cu principiile fundamentale
ale şcolii noastre de yoga şi cu misiunea pe care noi simţim că o avem pe această planetă de a pleda pentru continenţa sexuală
şi sublimarea energiilor erotice, precum şi pentru iubire.”
Însuși prințul a deplâns că unele ucenice de pe deocheat s-au lepădat de păstrarea sămânței
(vezi scrierea ”Ieri – îngeriță pe cont de videochat, azi – ”diavoliță” pe cont propriu” de aici).
După deocheaturi, a urmat teatre deșucheate (link), ce n-au mai putut fi tăgăduite de purtătoarele de cuvânt ale prințului
(video 44min:20sec).
Deși Fă Frumos îndeamnă la privitul teatrului deocheat și umblă cu amenințări, ucenicii se scârbesc de atâta murdărie
(vezi scrierea ”Bivolaru fără clienți - vizionarea de filme "erotice" în declin!” de aici).
Începând de la leatul două mii unul, a început să iasă la iveală că lucrarea prințului este o negustorie murdară, tăinuită
de două rânduri de măști.
Despre cea dintâi mască s-a făcut vorbire până acum - și anume că oastea prințului este o ceată ce propovăduiește
învățături tantrice și momește oameni, sub masca Învățăturii Răsăritene.
Dar a ieșit la iveală că, la rându-i, în spatele măștii învățăturii tantrice, stă ascunsă o lucrare de momire a unora dintre ucenici
în folosul prințului și al căpitanilor lui (teatru desfrânat 🔗, preacurvie deocheată 🔗 🔗 🔗 🔗), cât și pentru plăcerile lor 🔗 🔗 🔗.
Lucrările cele curvești - ascunse sub haina cultului ATMAN - au ajuns la urechile stăpânirii din regatul Francilor,
care l-au prins pe fostul prinț fugar, dimpreună cu unele slugi 🔗.
De asemenea, a reieșit că învățăturile cele tantrice, propovăduite de prinț în spatele măștii Învățăturii Răsăritene nu sunt
datini și obiceiuri răsăritene adevărate, ci doar un mijloc prin care Fă Frumos libidinos să-și împlinească patimile lui bolnave.
Acesta propovăduiește obiceiuri preacurvești ce nu se află între obiceiurile din Răsărit.
De curând, el a pretins că o slujnică a sa a primit de la ”duhul sfânt” poruncă să răspândească pe întregul Pământ
învățătura împreunării trupești cu băut de apă vie aurie, iară ucenicele lui vor fi ”apostolele” acestei lucrări
Alte învățături, obiceiuri și lucrări preacurvare propovăduite de Fă Frumos sunt ”gâdilatul” (🔗) și ”lucratul dimpreună despuiat” (🔗),
deși Fă Frumos dăduse de grijă în multe rânduri ca, în cadrul împreunărilor trupești cu mai mulți deodată,
să fie mai multe femei însă numai un singur bărbat, ”spre a nu-și trezi și dinamiza bizare tendințe și înclinații homosexuale latente”.
Acesta și-a dat arama pe față când, într-o cuvântare în care a deplâns slaba împreunare a ucenicilor săi (🔗),
a recunoscut că ”lipsa angrenărilor ritualice gen Maithuna, respingerea jocurilor amoroase cu elixirul auriu realizate în cuplu,
evitarea de a realiza fuziuni amoroase când sunt realizate exemplificări la unison, face ca astfel de cupluri să nu integreze
în jocurile lor amoroase astfel de modalități eficiente și, tocmai de aceea, se mențin în această stare de mediocritate.” (viu grai 🔗 scris 🔗)
Cu alte cuvinte, fără împreunare trupească, lucrarea este slabă, dând de gol că Învățătura Răsăriteană propovăduită de el
este o mască după care sunt ascunse alte gânduri viclene.
Călcând în picioare Poruncile Etice și Morale (mai ales porunca Adevărului - SATYA), arătând fățărnicie și îngâmfare,
propovăduind plăcerile dezmățate ca scop și nu doar ca mijloc, în timp ce vorbește din ce în ce mai mult de ”Dumnezeu”,
Fă Frumos dimpreună cu slugile au preschimbat Învățătura Răsăriteană într-un dezmăț sub masca celor spirituale,
spre folosul și împlinirea patimilor preacurvare ale învățătorului mincinos.
Și ca să nu fie nicio îndoială că scopul lor este câștigul bănesc, ceata cea desfrânată și-a înscris învățăturile ca proprietatea lor
(vezi mărcile CONTINENŢĂ SEXUALĂ și CONTINENŢĂ AMOROASĂ aici). Au încălecat pe-o căpșună și v-au spus mare minciună.
Oare cât vor mai dăinui lucrările cele spurcate ale fostului prinț care, agiuns la bătrânețe, încă se înfățosază ca Zmeul Zmeilor?
Om trăi ș-om vedea. Ș-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea-așa. Și v-am spus-o-n față verde, mincinos cine nu crede.
Link alternativ:
ReplyDeleteLa gura sobei: Povestea Tantrei Mioritice
Linkuri alternative articole
ExMISA channel
Frumoasa poveste, dar intre timp grupurile din Tanța iesoterica invită gratuit viitoare mioare la beli[t]dancing si alte lucraturi cu f{u}iorul. Mosneag inchis, prilej de crescut ograzile:)
ReplyDelete