Într-o postare 🔗 pe canalul său de pe Instagram 🔗, Ashleigh Freckleton - o victimă a abuzurilor MISA - descrie tactica
pe care o folosesc sectele abuzive, ce este denumită pe scurt DARVO:
Deny (Neagă), Attack (Atacă), Reverse (Inversează rolul) Victim (Victimei) Offender (cu Infractorul). Ea mai scrie:
”În esență, încearcă să le fure victimelor dreptul de a se pronunța împotriva abuzului, transferând vina asupra lor.
O abordare deosebit de comună este asumarea rolului de ”învinuit în mod fals” și încercarea de a ataca credibilitatea acuzatorilor.”
În intervalul care a trecut de la acțiunile poliției franceze din 28 noiembrie 2023 împotriva lui Bivolaru și acoliților lui,
atitudinea MISA a parcurs toate aceste faze.
Evident, prima reacție după stupefacția produsă de aflarea veștii a fost NEGAREA:
”Noi nu avem treabă cu așa ceva, nu e adevărat nimic din ce se spune, noi suntem neprihăniți, deși n-am fost la fața locului,
știm sigur că nu are cum să fie așa!”
”Respingem oricare dintre aceste acuzații absurde actuale care sunt aduse fără dovezi.
Federația ATMAN nu este responsabilă și nu răspunde pentru viața privată a elevilor și profesorilor școlilor membre”,
deși e vorba chiar de Tătucul Suprem al organizației!
”Precizăm din nou că MISA organizează cursuri de yoga doar în România, școala de yoga din Franța fiind o entitate independentă,
cu conducere și organizare proprie.”
După ce s-au mai dezmeticit puțin, au trecut la ATAC: ”Bă, vedeți că vă dăm în judecată, am mai câștigat astfel de procese!”
comunicat ATMAN:
”Unele dintre școlile membre ale Federației ATMAN au câștigat procese, inclusiv CEDO, dovedind încălcarea drepturilor omului.”
comunicat MISA:
”Dintre zecile de practicanți yoga din locuințele percheziționate în martie 2004 nici unul singur (!) nu s-a plâns autorităților „eliberatoare”
că ar fi fost traficat, exploatat, abuzat, ci dimpotrivă toți au făcut plângeri împotriva procurorilor și jandarmilor
care au efectuat perchezițiile.”
Apoi întreita VICTIMIZARE: ”Poliția a făcut abuzuri, în cârdășie cu presa și cu victimele care au depus reclamații, e mâna Ocultei!”
”Un alt episod al unei vânătoare de vrăjitoare calomnioase împotriva spiritualității autentice.
Suntem profund îngrijorați de atacurile nefondate ale poliției și mass-media împotriva Federației noastre.
Acesta este un alt episod al unei vânătoare de vrăjitoare în desfășurare, iar această campanie fabricată ar trebui să ridice
un steag roșu pentru oricine îi pasă de libertatea spirituală și religioasă.
Modul în care mișcările spirituale sunt atacate atât de mass-media, cât și de poliție are multe paralele cu alte cazuri de abuzuri
ale drepturilor omului, amintind din păcate de regimurile totalitare.
Gregorian Bivolaru a fost încă din anii 1990 ținta unor campanii mediatice de discreditare și calomnie susținute și alimentate de autorități și SRI.”
În plus, se manifestă din plin și tactica amintită de Ashleigh: ”atacarea credibilității acuzatorilor”, inclusiv a victimelor:
comunicat MISA:
”Dosarul în care practicanții yoga au fost acuzați pe nedrept de trafic de persoane, s-a bazat pe numai câteva declarații
ale unor așa-zise victime care au fost fie amenințate că vor fi inculpate, fie convinse de procurori să semneze niște plângeri
cu promisiunea că astfel vor obține sume imense ca daune morale.
Instanța a refuzat cererile de acordare de daune morale pentru așa-zisele persoane vătămate.
Mass-media românească se folosește de această nouă ocazie pentru a „dezgropa” interviuri senzaționaliste
ale unor foști cursanți MISA, persoane lipsite de scrupule, disperate după atenție și bani sau motivate de vendete personale.”
Dar nu numai presa are parte de ”interviuri senzaționaliste ale unor foști cursanți MISA”, ci și MISA își are clienții ei.
Ori de câte ori Bivolaru și MISA au probleme cu justiția de pretutindeni, apar tot felul de slugi care sar în ajutorul ”oropsiților”.
Una dintre aceste slugi este Massimo Introvigne, care a luat poziții pro-MISA în repetate rânduri.
A făcut-o și acum, livrând o serie de articole ce a început deja să fie publicată pe site-urile MISA: ”Din culisele cazului Bivolaru” 🔗
Ideea de bază a acestei serii este aceea că presupusele victime au fost convinse de către unele grupări anti-sectă că au fost abuzate.
Susținătorul MISA se dă mare analist obiectiv că lucrările i-au fost ”recenzate favorabil”.
După ce expune unele știri false, inexacte, relatate de presă în legătură cu Bivolaru și apoi trece în revistă ”îndoielile demoniace”
care n-au avut câștig de cauză în instanțe, începe să sădească viermele ”îndoielii dumnezeiești”, adică îndoiala față de ceea ce
relatează femeile care l-au acuzat de-a lungul anilor pe Bivolaru de abuz.
”În momentul în care a fost arestat în Franța, Bivolaru era căutat de autoritățile din Finlanda, care îl trecuseră pe lista Interpol
pentru presupuse abuzuri asupra unor femei finlandeze în Franța (aici cuvântul „presupuse” este necesar în baza prezumției de nevinovăție)
Regretata și renumita sociologă suedeză Liselotte Frisk a investigat acuzațiile din Finlanda și le-a găsit foarte dubioase.” 🔗
Ma aspetti un momento, signor Introvigne! Am înțeles că termenul de ”presupuse victime” e din motiv de prezumție de nevinovăție,
dar să te apuci să caracterizezi a priori declarațiile și plângerile presupuselor victime ca dubioase înainte ca acestea
să fie dezbătute în instanță, ce fel de obiectivitate e asta?
Dacă signor Bivolaru-Aurolsson e presupus nevinovat, la fel și ”presupusele victime” sunt de bună credință.
Însă la finalul acestui prim episod, ”recenzatul favorabil” își dă arama pe față:
”Se pare că aceste informații eronate provin din comunicatele de presă ale procurorilor, în spatele cărora se află
agenția guvernamentală franceză anti-secte MIVILUDES și o organizație anti-secte numită GéPS, foarte puțin cunoscută
înainte de cazul Bivolaru.
Ceea ce era bine-cunoscut erau acuzațiile că femeile erau „spălate pe creier” în alte țări și duse în Franța pentru a avea
relații sexuale cu Bivolaru. Aceasta este esența cazului din Finlanda și a declarațiilor date de o mână de foști membri
deveniți dușmani ai MISA (cazuri discutate în cartea mea).
Acești foști membri „apostați”, care au fost activi în campaniile anti-MISA timp de ani de zile, sunt „victimele” care acordă
interviuri sub pseudonime presei franceze și internaționale. Până în prezent, niciuna dintre poveștile lor nu a fost confirmată
de verdictul unei instanțe de judecată.” 🔗
Asta era! ”Apostații” sunt de vină! Adică foștii membri au părăsit MISA și apoi au devenit dușmani ai acesteia,
începând să răspândească așa, de nebuni și influențați de alții, zvonuri false despre neprihăniții de la MISA!
În opinia acestui papagal, femeile care au făcut acuzații la adresa neprihăniților au fost convinse de alții că au fost abuzate,
când de fapt ele au fost fericite și au primit o mare grație, dar alții le-au sucit mințile și le-au întors împotriva Marelui Mesia!
Astfel, panarama face trimitere la o pagină cu lături de-ale lui 🔗, în care scrie:
”Sunt apostații de încredere? Foștii membri care devin apostați își ”învață” adesea rolul din mișcările anti-cult.”
Introvigne prezintă o logică limitată, chiar contradictorie, surprinsă de următoarea declarație din articolul de mai sus:
”Nu trebuie să confundăm două noțiuni diferite: foștii membri și apostații.
Majoritatea foștilor membri nu au sentimente agresive față de organizația pe care au părăsit-o. Doar câțiva devin adversari militanți.”
Cei care au părăsit o organizație, chiar dacă nu au plecat cu resentimente puternice și nu devin adversari militanți, trebuie să fi avut
totuși un motiv să o părăsească, pentru că nimeni nu pleacă de acolo de unde îi este foarte bine!
Tăcerea lor e semnificativă, căci asta înseamnă că nu vor să vorbească despre experiențele lor, poate că acestea au fost traumatizante.
De ce ai refuza să vorbești despre momente plăcute?
Dar cum e cu ”dușmanii?” De ce au ”sentimente agresive”? Ori s-au simțit înșelați, ori au avut experiențe foarte neplăcute!
S-a gândit vreodată Marele Analist Obiectiv că ”dușmanii” au părăsit MISA tocmai din cauza a ceea ce au trăit în MISA?
Poate că ei consideră că MISA este un pericol social și simt nevoia să pună în gardă societatea și persoanele vulnerabile.
În opinia lui Introvigne, apostații nu sunt de încredere pentru că au părăsit secta, au ceva împotrivă și deci nu pot fi obiectivi,
dar asta ar însemna automat că cei care au rămas în sectă sunt obiectivi și de încredere!?
Se pare că sunt pentru el din moment ce ia mereu apărarea MISA, fără să se întrebe de ce este mereu însoțită de scandal, peste tot,
în timp ca atâtea alte cursuri de Yoga sau chiar de Tantra nu au parte de niciun fel de scandal.
El citește doar ce prezintă MISA ca fațadă pentru public, dar nu are habar de ceea ce petrece în interior.
Oare ce-ar zice despre faptul că Bivolaru susține că ”duhul sfânt” i-a apărut și l-a îndemnat să predice lumii întregi consumul de urină?
În pagină mai apare o fotografie cu niște indivizi cu măști ale Anonymus și care afișează o pancartă pe care scrie
”Întrebați-mă de ce port mască?” O fi o trimitere la ”apostații” anonimi de pe acest blog?
E o manevră abjectă, deoarece unii dintre cei care acuză MISA în legătură cu abuzuri sexuale, și-au arătat public identitatea,
cu chip, nume și prenume:
- fosta instructoare Mihaela Frîncu, a cărei scrisoare 🔗 către Federația Internațională de Yoga IYF a adus excluderea MISA 🔗
- Cecilia Tiz (video 🔗 )
- fosta cursantă Roxana-Mălina Chirilă (video - alături de victima Reeta din Finlanda - 🔗 și blog 🔗)
Ashleigh are o pagină pe internet - Cultawareness 🔗 - care avertizează despre pericolul sectelor, de unde rezultă că
ea a fost victima propriei ei pagini! 😃
Iar victimele care au depus plângeri nu sunt anonime în sensul Anonymus, ci au o identitate cunoscută de către autoritățile franceze
și care va deveni cunoscută la proces.
Cum se justifică păstrarea anonimatului când se postează despre MISA?
MISA dă în judecată foști cursanți în mod nejustificat, chiar dacă nu au probe și pierd procesele, doar pentru intimidare (CNCD 🔗 și instanță 🔗).
Cum iese cineva public și face afirmații care nu le convin, hop și cei de la MISA-ATMAN pun de-o chemare în judecată 🔗 🔗!
În schimb, nu acționează în judecată acuzatorii și victimele de mai sus - martori direcți la fapte petrecute în MISA -
căci le e frică de ceea ce ar putea ieși la iveală dintr-un astfel de proces! Asta spune multe.
Slugoiul Introvigne, eternul apărător al MISA, ar trebui mai degrabă să se întrebe de ce, atunci când apar dovezi
despre implicarea MISA în exploatarea sexuală a cursantelor, de pe site-urile MISA și ale filialelor dispar probele incriminatoare,
fără nicio explicație?
De exemplu, a dispărut de pe pagina filialei Scandinave NATHA proba care dovedea că această filială avea un shop (Kubera) 🔗
pe care vindea online filmele porno produse chiar la MISA 🔗, în care apare însuși conducătorul NATHA, împreună cu soția!
Sau cazul instructoarei și coordonatoarei grupei de femei din Praga a școlii Rezonance, Magdalena Holancova 🔗 care,
după ce a fost dovedită că activează pe videochat-uri porno sub numele Elsa 🔗, a dispărut subit cu chipul, dar nu și cu numele,
de pe site-ul filialei MISA din Cehia 🔗.
Toate acestea, precum și multe altele, au apărut pe acest blog - unele traduse în engleză - dar Marele Analist nu are ochi
decât pentru praful aruncat în ochi de către MISA.
Cum se face că, după ce pe acest blog au apărut postări referitoare la faptul că Bivolaru și gașca activează în Franța 🔗,
aceștia au fost prinși chiar în Franța? Poate demonta sluga MISA vreo ”postare dubioasă” de pe acest blog?
Nu, doar îi etichetează drept ”apostați dubioși”.
În partea a 2-a a seriei de articole menționate, intitulată
”Din culisele cazului Bivolaru. GePS, originile ciudate ale unei organizații franceze anti-secte” 🔗,
”care își revendică meritul pentru arestarea fondatorului MISA în Franța”, autorul își continuă manevra de discreditare
și aruncare în derizoriu a femeilor care au acuzat MISA și pe Bivolaru de abuz sexual, căutând să inducă ideea că acestea
ar fi fost determinate să depună reclamații de către organizații dubioase care vânează, cu orice preț, orice fel de grupări
spirituale ”alternative”, ce nu se încadrează în normele ”obișnuite”.
Atrage în mod deosebit atenția un pasaj:
”Nu accept teoria conform căreia orice femeie (sau bărbat) care se angrenează pe o cale spirituală ce explorează forme alternative
de erotism, unele dintre ele implicând întâlniri erotice cu maestrul grupului sau cu alți parteneri cu care nu are o relație,
este prin definiție o victimă a abuzului. Am intervievat zeci de femei (și bărbați) care fac parte din astfel de grupuri și care susțin
că știau înainte de a se alătura acestora despre ce este vorba și că au participat cu plăcere și de bună voie la astfel de experiențe.” 🔗
Se observă clar ticăloșia sau nerozia acestui individ, care ia în considerare numai ceea ce îi convine lui din situație
și judecă strâmb. El nu are ambii ochi acoperiți, precum Justiția, ci vede cu un ochi, acela care privește tot timpul spre MISA!
Desigur că astfel de relații nu sunt prin definiție abuzive, în cazul celor care ”au participat cu plăcere și de bună voie”.
Dar judecarea cu aceeași măsură - un principiu indispensabil oricărei drepte judecăți - impune și cealaltă față a problemei:
cazul persoanelor care ”NU ȘTIAU DINAINTE despre ce este vorba și NU au participat cu plăcere
și de bună voie la astfel de experiențe”!
Mai mult, simplul fapt că există persoane care nu au știut dinainte la ce urmează să participe, este un imens semn de întrebare!
De ce să ascunzi o astfel de informație? Poate fi justificată această secretomanie doar prin siguranța ”maestrului grupului”?
Cum rămâne cu siguranța membrului de rând? Acesta nu contează, poate fi sacrificat oricum pe altarul ”maestrului”?
Faptul că există femei care au refuzat la fața locului să participe la ”inițiere” arată că acestea nu au știut ce urma căci,
dacă ar fi știut dinainte, ar fi refuzat să facă deplasarea.
Iar dacă există persoane care nu au știut dinainte la ce urmează să participe, dar totuși au cedat insistențelor și au participat
”fără plăcere și bună voie” și apoi au regretat, nu e normal ca să avertizeze asupra a ceea ce se petrece, fie și numai pentru ca
alte persoane să nu ajungă să trăiască astfel de experiențe?
alt citat:
”Reportajele despre MISA și Bivolaru subliniază faptul că, în 2008, acest grup a fost exclus din Alianța Europeană de Yoga EYA
și din Federația Internațională de Yoga IYF.
Dar aceasta implică existența unei „biserici” sau a unui „Vatican” al yogăi cu autoritatea de a-i „excomunica” pe „eretici”,
ceea ce este evident fals. Chestiunea „autenticității” atât în yoga, cât și în tantrism e negociată politic și adesea greșit înțeleasă.
Învățăturile oferite în India sunt acum influențate și de omologii lor occidentali, iar federațiile și organizațiile-umbrelă încearcă
să se prezinte ca fiind custozii unei „autenticități” mitice, în timp ce concurează pentru putere și bani.” 🔗
Ce autoritate au federațiile internaționale menționate? Ne spunea chiar MISA, care și-a făcut un titlu de glorie din apartenența
la acestea și s-a lăudat cu aceasta, prezentând-o ca o dovadă a autenticității sale:
”Accesând site-ul Federaţiei Internaţionale de Yoga (http://www.fiy.yoganet.org), secţiunea membri 🔗, constatăm că
singura organizaţie de Yoga din România recunoscută de autoritatea internaţională este M.I.S.A., membru cu drepturi depline
în Federaţia Internaţională de Yoga, având drept de vot în Adunarea Generală a Federaţiei.
M.I.S.A. este singura organizaţie din România care este membru plin al Federaţiei Internaţionale de Yoga
M.I.S.A. nu a făcut niciodată paradă de acest statut care atestă la nivel internaţional valoarea teoretică şi practică a cursurilor de yoga
şi a metodei tradiţionale de predare.” 🔗
”Federaţia Internaţională de Yoga (International Yoga Federation, IYF) este autoritatea mondială în materie de Yoga”. 🔗
EYA și IYF se prezintă ca un ”Vatican” al yogăi cu autoritatea de a-i ”excomunica” pe „eretici”? Exact același lucru îl face și MISA,
care și-a creat o federație-umbrelă proprie și susține, la rândul ei, că e singura școală autentică!
Iar Papa Bivolaru îi excomunică pe cei care nu-i mai recunosc autoritatea 🔗.
Dar Introvigne se face că nu vede asta, el și-a pus deja monoclu pe un ochi și se consideră analist imparțial și obiectiv.
În partea a 3-a a seriei de articole menționate 🔗, autorul aruncă o ploaie de amănunte, o veritabilă perdea de fum
după care caută să ascundă adevărata esență a problemei.
Nu vom pleca după această fentă și remarcăm doar pasajul amuzant de la finalul articolului:
”După ce Bivolaru a fost arestat în 2023, Gascan a relatat că el considera MISA ca fiind „o a doua ramură” a Ashram Shambala,
ceea ce, după cum s-a menționat anterior în această serie, este în mod evident fals.” 🔗
Așadar, în afară de MISA, mai există cel puțin un grup care se pretinde a fi mâna Shambalei (înființată în Rusia în 1989)!
Însă reprezentantul ”ălorlalți” n-a fost în Shambala, precum Haiducu-lu-Șapte-Chakre de la MISA.
Or fi ceilalți ashram-ul Shambalei 🔗, dar MISA e mai tare, că la ei s-a deschis chiar televiziunea acesteia 🔗!
Ce concurență, ce bătaie pe marca Shambalei, ce călcături pe bombeu! O fi întâmplător?
Gâscanu a fost probabil păcălit de faptul că MISA are pe siglă yantra Shambalei.
Dar s-a înșelat: MISA nu poate fi ”a doua ramură”, pentru că Bivolaru nu poate fi niciodată o ramură.
El e Trunchiul Însuși, Unul cel Unic fără al doilea. Ori e Trunchiul, ori nu e nimic!
În partea a 4-a 🔗, Introvigne își dă în sfârșit arama de ”imparțial obiectiv” pe față:
”Ei au contactat femei care nu sunt franceze, care spuneau povești de capă și spadă despre cum au fost spălate pe creier
în țările lor unde au urmat cursuri MISA, au fost invitate să meargă la Paris, le-au fost puse legături pe ochi de către șoferi
la Paris și au fost duse în locații din Franța. unde au fost obligate să întreţină relaţii sexuale cu Bivolaru. 🔗
În timp ce cititorii presei franceze sunt făcuți să creadă că acesta a fost rezultatul unei acțiuni à la Sherlock-Holmes a GéPS,
aceste povești erau cunoscute de ani de zile.
Defuncta savantă suedeză Liselotte Frisk le-a întâlnit pe femei – și le-a găsit greu de crezut – când a investigat cazul finlandez în 2018.” 🔗
”Uu, sunt povești de capă și spadă, à la Sherlock-Holmes, sunt greu de crezut...”
Dar poveștile MISA cu extratereștri, cu vizite în Shambala, cu mesaje ale ”duhului sfânt profetul urinei” sunt ușor de crezut?
Fie ca dreptatea lui Dumnezeu și suferințele acelor femei ”greu de crezut” să fie asupra acestui ticălos, că văd că pe ”savanta” a aranjat-o deja!
Iată ce spunea savanta (Odihnească-se în pace! dar e greu de crezut) într-o producție de pe internet 🔗, citez de la pag. 9:
”Membrii MISA au produs și filme cu conținut erotic. Filmele sunt descrise ca artistice și erotice” și nu pornografice,
conținând învățături spirituale. Se subliniază că aceste filme nu au fost produse de MISA, ci au fost inițiative private ale membrilor
(interviu Stoian).”
Era să zic ”Să mori tu?”, dar nu mai e cazul.
Acestea sunt metodele științifice ale cercetătorilor obiectivi a lu' Pește: iau interviuri doar șarlatanilor, ca și escrocul
de ”expert suedez în religii” Nylund, pe care îl citez:
”Participanţii la simpozion sunt admişi pe baza unei legitimaţii, pentru care trebuie să trimită poze, uneori în costum de baie,
coducătorului MISA, pentru a “citi” aura celor care vor să participe, pentru a se putea stabili dacă nu au probleme de sănătate.” 🔗
”Pentru selectarea participanţilor la tabere, printre care se află şi mulţi tineri, la aceste simpozioane internaţionale se adună
un număr mare de fotografii. Aceste fotografii au fost confiscate de autorităţile române şi clasate ca poze pornografice,
evident pentru că aceştia nu vor să înţeleagă ce conţin fotografiile (adică o singură persoană în costum de baie) şi care este scopul lor.” 🔗
Pe foștii cursanți, care arată pe față dovezile furnizate chiar de MISA, nu-i întreabă niciun (s)expert, că sunt apostați și nu sunt obiectivi...
Notă: După cum se poate observa din ultimul articol al seriei în original 🔗, tovarășul Introvigne - la fel ca_canalele media ale MISA -
postează numai poze cu Bivolaru de pe când era mai tinerel, iar ”inițiatele” încă nu vomau spontan la vederea lui,
așa cum pățesc acum, când văd asta 🔗.
Introvigne a scris o carte despre MISA, intitulată ”Sacred Eroticism: Tantra and Eros in MISA”, a cărei prezentare este aici 🔗 sau 🔗.
Iată un fragment edificator care îi demonstrează ”obiectivitatea” mult clamată:
„Massimo Introvigne nu aplică categoria „magie sexuală” pentru MISA.
Nu există o „diferență clară” între magie și religie, pe de altă parte, eticheta de „magie sexuală” nu este întotdeauna acceptată de către practicanți.
În plus, categoria „magie sexuală” nu s-ar aplica în niciun caz la MISA. Astfel, sociologul italian optează pentru utilizarea „erotismului sacru”.”
”Eticheta de „magie sexuală” nu este acceptată de către practicanți”.
Bineînțeles că n-o acceptă! Ei sunt dumnezeiești prin născare, sunt sfinți din start și fac ”erotism sacru”...
Ce-o să spună despre ei, că se destrăbălează? Nu! Vor spune că ”duhul sfânt” i-a chemat să devină apostolii urinei!
Asta e ”metoda de cercetare obiectivă” a lui Introvigne: ia de bun, din start, ce spun ”practicanții”.
Dacă ”practicanții” spun că sunt sfinți, gata, e stabilit! Ce spun criticii nu contează, că ei sunt apostați...
Massimo Introvigne este un promotor (lobbyist) al cultelor și mișcărilor religioase controversate, sub masca libertății de credință 🔗.
A fost director pentru Italia al ”Societăţii Transilvane a lui Dracula”, fapt care nu-i deranjează pe cei din MISA, care de obicei
îi critică vehement pe toți cei care ”manifestă rezonanțe malefice”.
ANEXA - extrase din articolul ”Omul care a ajutat la doborârea sectei de yoga tantrice” 🔗
Am încercat să înțelegem de ce nu au fost victime în Franța. Am înțeles atunci că dacă nu există victime în Franța,
există și în altă parte, în special în emisfera sudică. Am găsit articole care raportau mărturii de la tinere care au fost invitate
din Argentina, Noua Zeelandă, Australia și Franța pentru inițiere sexuală cu Gregorian Bivolaru.
Au fost abuzate copios. Apoi s-au întors în țara lor.
Cel mai probabil, Bivolaru a evitat să implice franțuzoaice în practicile sale, poate de teamă să nu vadă o plângere depusă
în țara în care locuia. Este clar că, dacă o femeie din Buenos Aires este abuzată, timpul necesar pentru a lua măsuri,
a deveni conștientă de statutul ei de victimă și a revendica prejudiciul, ar putea dura ani sau nu se va întâmpla niciodată.
Și în acest moment, locuiești la mii de mile de locul unde s-a întâmplat incidentul. Ești departe de toate. E foarte dificil să faci o plângere.
Acum vreo doi ani, am adunat mărturii de la femei din emisfera sudică, dar și din Polonia, Scoția, Islanda și Finlanda.
Toate au fost victime ale acestui guru. Aceste mărturii au fost apoi traduse în franceză, depuse în special la Miviludes
- Când vezi fotografiile lui Bivolaru, acest individ cu educație de instalator nu pare prea carismatic.
Cum ar fi putut avea atâta influență?
El este descris ca un erudit. Este un om care citește mult. Locuința lui este plin de cărți.
De asemenea, scrie mult, mai ales texte despre teoria conspirației, cu idei paranoice.
Este un personaj ambivalent. Unele victime îl descriu ca fiind blând, cel puțin inițial.
Alții, indică faptul că, dacă întâmpină opoziție, este capabil de mânie mare, de a insulta oamenii, de a-i pedepsi, de a fi foarte dur.
Este un Janus, un om cu două fețe.
- Cum a reușit să-și atingă obiectivele cu femeile?
Condiționarea acoperă mai multe aspecte. Procedura este imuabilă, perfect stabilită pentru toate victimele.
Timp de două săptămâni înainte de a-l întâlni, vor trebui să urmărească videoclipuri pornografice, să citească un anumit număr de cărți,
fie mistice, fie cu referințe pornografice, să se familiarizeze cu lesbianismul etc.
Ele pot fi lipsite de hrană și somn, ceea ce le va slăbi vigilența. La aceasta trebuie adăugată practica urinoterapiei sau urofiliei,
care constă în a bea urina partenerilor.
Femeile sunt apoi gata să-l întâlnească pe Maestrul și să aibă în sfârșit stări de iluminare și, mai presus de toate, să devină
o persoană frumoasă, să evolueze în viață, să se integreze în toate situațiile etc., conform promisiunilor care le-au fost făcute.
Cu condiția de a trece prin celebra inițiere. După o ședință moale, chiar caldă, lucrurile vor deveni mai intense, cu o practică sexuală
care poate dura în jur de zece ore cu uneori acte de violență.
- Ai idee despre numărul victimelor lui?
Victimele sunt în general speriate. Se tem de represalii pentru ele însele, pentru familia lor. Deci foarte puține au ieșit în față.
Acestea fiind spuse, există grupuri de femei care luptă deja împotriva practicilor tantrice. Ei vorbesc despre sute, chiar mii de victime.
Dar nu pot confirma aceste cifre. Însuși Gregorian Bivolaru susține că s-a culcat cu peste 1.000 de femei.
Cert este că victimele pe care le-am contactat reprezintă doar un foarte mic vârf al aisbergului.
Link alternativ:
ReplyDelete”Apostații” și postacii sectelor
Linkuri alternative articole
ExMISA channel
”Unele dintre școlile membre ale Federației ATMAN au câștigat procese, inclusiv CEDO, dovedind încălcarea drepturilor omului.”
ReplyDeleteAsta e gargara ieftina. Sau mai exact minciuna sfruntata.
Care scoala membra in federatia lu' peste a castigat proces la CEDO? Nici una. Nici macar MISA.
Au castigat procese la CEDO Gregorian Bivolaru, Nicolae Catrina, Eugen Martz, Dana Ruxandra Atudorei (aia bagata in spital de parinti) si inca vreo 26 de cursanti/instructori MISA.
MISA ca organizatie nu a avut nici un proces la CEDO. Valabil si pentru filialele MISA din strainatate ce se ascund sub federatia umbrela ATMAN.
Va rog sa ma corectati, daca gresesc, daca ati gasit pe internet dovezi care sa contrazica ceea ce afirm.
Ca orice "expert" care se respecta, Introvigne ataca victimele care au depus plangere in Franta contra lui Bivolaru inainte sa stie exact ce au spus de fapt femeile respective. Papagal la superlativ!
ReplyDeleteAre cineva cartea lui Introvigne? Pe internet e indisponibila momentan.
ReplyDeleteIntrovigne intr-un articol despre NRM (new religious movements)
ReplyDeletehttps://www.academia.edu/64839358/Introduction_New_Religious_Movements_and_Violence_A_Typology,
uita sa aminteasca un cuvintel macar despre MISA. Ceea ce inseamna simplu ca 'daca nu vezi, nu te gandesti' la MISA. Adica MISA nu este asa de importanta precum alte miscari ca Synanon, Branch Davidians, Heaven's Gate, Aum Shinrikyo, Daesoon Jinrihoe.
In articolul https://www.academia.edu/86456936/Sex_Erotic_Art_and_the_Repression_of_Alternative_Movements_The_Strange_Case_of_an_Esoteric_Movie_Director
pe langa aspectul pornografic comentat pe larg ca nu e pornografic, Introvigne nu isi aduce aminte ca Bella Maestrina a instrainat cultural un clopot din traditia budismului tibetan. L-a inclus in recuzita ei si fiind lacoma ca si Bivolaru, l-a "uitat" convenabil pe masa din gradina.
https://www.academia.edu/28659603/MISA_An_Overview
in care Stoian se intinde si acesta lacom la showul lui Michael Flatley, Lord of theDance.
Si cireasa de pe tort,
https://www.academia.edu/37021255/The_Radical_Aesthetics_of_the_Movement_for_Spiritual_Integration_into_the_Absolute_MISA_
The Radical Aesthetics of the Movement for Spiritual Integration into the Absolute (MISA)
"There are several tantric techniques based on sexual continence, which can be quicklydened as orgasm without ejaculation... Retention of the semen should be just a part of a complex of techniques including different..."
Deja se merge prea departe iar Introvigne si a luat rol de profesor MISA si sarcina de a raspandi teoriile misane. Daca se limita doar la discutii generale fara sa intre in detalii, ramanea obiectiv.
Asa este compromis total.
Colaboratori din articol, PierLuigi Zoccatelli (Pontifical Salesian University in Torino) si Raffaella Di Marzio (Centro Studi sulla Libertà di Religione Credo e Coscienza (LIREC) ) sunt adusi de el ca sa-i acuze pe ei ca ei au scris continutul iar el e nevinovat la o adica. Motivarea ar fi ca nu poate fi acuzat de ceea ce scrie daca sunt si alti 2 autori sa-l sustina, mentionati fiind in articol pentru ca in primul rand acestia ii sunt martori si apoi posibil si faptasii.
Dar dovada este in chiar continutul articolului.
Introvigne este recrutat de MISA sa minta pentru MISA.
"Ei au contactat femei care nu sunt franceze, care spuneau povești de capă și spadă "
ReplyDeleteUnde este dovada afirmatiilor lui Introvigne? A fost el de fata?
Cand a ajuns el la victime si le-a ascultat marturiile ca sa relateze apoi expert si despre ele, nu doar despre Bivolaru si malacii sai? Daca nu le este lasat dreptul victimelor sa vorbeasca libere, nu este asta o incalcare a drepturilor si libertatilor lor?
De altfel Introvigne se ridica surprinzator intr-un articol si impotriva colaboratorilor sai. (vezi link anterior!)
Iar fascinatia cu Dracula numai o minte bolnava de senzational si de macabru putea sa aiba. La varsta adolescentei mele nu imi aduc aminte sa fi chemat sau sa fi vrut vreun vampir pe mine. Este o reactie normala. Dar el se considera cumva scutit. Eu citeam SF si alte romane, dar nu aveam chemare spre Dracula. Daca il cheama cu "dracu" in nume, adica e plin de kk pe fata, de ce sa vreau sa citesc astfel de treburi?
Cei 7 ani de acasa ma impiedica cat sunt minor/a.
Si Introvigne si Bivolaru sunt 2 satiri teroristi de femei si barbati deopotriva. Vor ca prin asa zisele lor studii sa arunce victimele in derizoriu.
Dar mai mare discreditarea si-au facut. Faptul ca publici in CESNUR nu te face o autoritate.
Faptul ca ai studii si te asociezi cu altii in comiterea de rautati, nu te face credibil. Faptele, nu vorbele, vorbesc de la sine.
Dintre cursantii misa care au castigat la CEDO sunt tinerele retinute de Bivolaru in secta din 2004 gasite de politie cu chilotii in vine sau chiar fara (spunea o martora ca era pe toaleta - nu putem stii sigur aceasta, este spusa ei) pentru a depune mult mai tarziu dosar la CEDO pentru ele separat.
ReplyDeleteAu luat bani cu nemiluita 10,000 euro de caciula pentru ca au consimtit exact ca in episoadele postate " Unde sunt victimele?", sa minta pentru Bivolaru.
Aceste persoane nu au plecat din secta dupa 2004, sunt tot acolo retinute cu rol de "initiate" pretinzandu-se apoi superioare altor cusanti/e si isi arata puterea prin puterea de procure de bani pentru secta.
Fiind minore in 2004, Bivolaru si sefii MISA/Atman le folosesc pentru activitati de manipulare in secta. Este explicabila lipsa de afectare a lui Bivolaru la moartea Gabrielei Ambarus prin chiar aceste plutoane tinute "sh-sh-sh!"- secret fata de cursanti si fata de public.
Cand G. A. nu mai avea cu ce il ajuta pe Bivolaru, acesta stia ca avea tinere la dispozitie cu care era in intelegere. Intelegerea aceasta oricand se putea ridica si impotriva instructorilor.
De aceea Bivolaru a aratat dezinteres fata de decesul Gabrielei Ambarus. Era ocupat cu altele.
"Mindfulness" la MISA inseamna ca sa ai cat mai multe relatii ca daca iti pica o proptea, o ai pe cealalta si nu suferi tu pentru ca "a suferi nu este evolutie spirituala".
Astfel se practica in secta foarte mult minciuna prin starea de alunecare si terenul alunecus care ti se pregateste si de care nu esti instintat.
Chiar si legatul la ochi ar trebui sa fie un mare semn de intrebare. Ce anume sa ai obstructie sa nu vezi?
Intrebarea logica este de ce atata secretomanie? Este pentru ca sunt multe alunecusuri organizate in secta sa nu poata ajunge cu ceva pe fondatorul sectei nici macar persoanele sale de incredere.
Apoi DARVO mentionat de Ashley este momentul in care persoana este aruncata practic leilor precum erau odata crestinii "condamnati la fiare".
Sunt mecanisme psihologice de ademenire si seductie, perpetrare a crimei urmate de abandonul victimei si negarea faptelor incluzand discreditarea victimei de ca si cum aceasta ar fi de vina ca a fost vatamata.
Cel mai adesea comiterea crimei este insotite de gratificarea sexuala a criminalului.
Actele sale de satisfacere sexuala sunt in vazul publicului prin numeroasele conferinte, fotografii, documentari.
Maybe time to debunk this cultie pretending to be an objective scientist.
ReplyDeleteHe doesn't belief brainwashing exists...
https://bitterwinter.org/behind-the-bivolaru-case-4-geps-versus-misa/
https://misa.yoga/controverse-privind-scoala-de-yoga-natha-din-helsinki-istoric-cauze-si-context/
ReplyDelete”Lucrarea” propusă spre lectură e realizată mai mult pe baza interviurilor cu Stoian, imparțial de felul lui...
quote:
”Cursanții școlii MISA au realizat și filme cu conținut erotic. Filmele sunt descrise ca fiind artistice și „erotice”, nu pornografice, și conținând învățături spirituale.
Bineînțeles, linia de demarcație ar putea fi discutată, iar unele surse susțin că există filme care au apărut pe site-uri pornografice.
Se subliniază că aceste filme nu au fost făcute de MISA, ci au fost inițiative personale ale diferiților cursanți, în calitate de persoane private (interviu cu Stoian).”
Dacă le-au făcut în calitate de persoane private, de ce le vindeau pe shop-ul tantric online Kubera de pe site-ul oficial al NATHA?
https://web.archive.org/web/20071002051017/http://www.natha.net/content.aspx
filme
https://web.archive.org/web/20071018025409/http://www.kuberashop.dk/shop/tantriske-film-30c1.html
https://misa.yoga/wp-content/uploads/2024/01/Liselotte-Frisk_Controverse-privind-Natha-Yoga-Center-din-Helsinki.pdf
ReplyDelete"Alte efecte benefice ale continenței erotice amoroase ar fi, de exemplu, mai puține conflicte
interioare, precum și mai multă energie, o inteligență sclipitoare și un potențial intelectual mărit"
curat sclipitor: criminalul bivolaru si ceilalti complici (stoian, catrina, fostii trandafir, tarcau, feluritii imbecili care se joaca prin shambala - adica delireaza la greu sau se erotizeaza cu copacii) la fel de infractori, stralucesc prin viclenie, sunt obsedati sexual. Preiau cele mai tâmpite teorii conspirationiste, repeta ca niste papagali formule goale, vocabular lemnos si limitat. Furã texte complete, au creativitate zero.
Vrei sa devii un perfect cretin ? Inscrie-te la MISA / ATMAN. Efect garantat: daca nu mori rapid (specialitatea casei) atunci in mod sigur vei fi ilustrarea atributului mnezeiesc al prostiei galopante.
Seful satrei, bivolaru, se lauda cu zeci, sute de texte: sunt doar furturi grosolane si adeseori sunt trunchiate sau abject modificate
Un alt articol al lui Massimo Introvigne intitulat, "Esotericism in the Mirror of COVID-19: Gregorian Bivolaru, MISA, and the Pandemic"
ReplyDeletehttps://www.academia.edu/64839365/Esotericism_in_the_Mirror_of_COVID_19_Gregorian_Bivolaru_MISA_and_the_Pandemic
Incepe cu o minciunica. Desi varsta consimtirii la acte sexuale este de 15 ani in Romania si nu 14 cum o coboara el, spune ca o relatie sexuala profesor-discipol nu este permisa in Romania, si astfel Curtea Suprema a Suediei a decis ca persecutia lui este motivata politic si in baza cererii sale astfel primeste azil politic in 2006.
Adica teatrul jucat de Mihai Rapcea ca dadea cu pumnii si picioarele in usa ca avocat al sau la politie si de Madalina Dumitru la IML in bratele lui Remus Lomos, au dus la aceasta decizie in Suedia ca Bivolaru este persecutat politic.
Acest cui batut de cursantii Rapcea si Dumitru in favoarea lui Bivolaru, e incredibil cat e de greu de indepartat! Poate niciodata.
Dar sa citim in continuare!
"Eliberat in 2017, a fost acuzat ca ar fi abuzat sexual discipole femei finlandeze in Franta. Desi el niciodata nu a pus piciorul in Finlanda, a fost acuzat ca ar fi spalat pe creieri devote din ashramul MISA din Helsinki prin intermediul videourilor, astfel incat, la momentul cand ele il intalneau in Paris, ele erau deja incitate sa considere intimitatea sexuala cu Bivolaru ca fiind de dorit."
Rog notati modul de referire la relatiile sexuale ca fiind intimitate sexuala in sensul ca Bivolaru este inca pe un pedestal si nu are nimeni voie sa priveasca in directia lui sau sa incerce sa ii nege acestuia impulsurile!
Pentru relatii sexuale este permis in gandirea lui Introvigne consimtamantul dar pentru intimitate este cu totul altceva fiind vorba de consimtamantul lui Bivolaru de a i se lua prada din brate pentru ca trage de actul sexual in directia lui Bivolaru si il face ca intimitatea este a lui si nu si victimei desi victima este cuprinsa in initimitate.
Si tocmai vorbise de consimtamant... Al victimei remarcati ca il face sa dispara ca irelevant!
"MISA a devenit tinta a unei miscari anti-cult, si in Romania si international, deoarece prin cresterea sa rapida, si criticism din partea Bisericii Ortodoxe Romane si invataturile sale despre sexualitatea sacra. (Introvigne 2017b; Zoccatelli 2017; Introvigne, Zoccatelli, and Di Marzio 2017)."
Adica iar incep cu "prostituata sacra", ca "nu exista pacat:" si ca "orice e permis", samd.
"De asemeni celebreaza frumusetea corpului feminin in forme pe care adversarii le privesc ca pornografice —desi in mod paradoxal, MISA propune un criticism structurat al pornografiei, si priveste erotismul ca un antidot al ei."
Corpul feminin al lui Bivolaru? Ca doar exclusiv despre el e vorba...
Si acel "parodoxal" scapat aiurea in text trebuie ca sa friga misanii si pe Bivolaru in sensul ca e un paradox pentru ca nu sunt normali.
Trebuia si Introvigne sa revina cumva la normal si sa nu se lase spalat pe creieri de MISA. Si iata ca a facut-o cu un singur cuvant!
Ok, deci ne-am linistit in ce priveste ce gandeste Introvigne si ce gandeste MISA. Articolul este despre MISA si nu despre sine. Despre Massimo aflam astfel ca e modest iar despre MISA ca nu prea stiu de nimic, nici macar cand sa se opreasca.
Introvigne - Pandemia la MISA, take 2!
ReplyDelete"Deși atmosfera ciudata a adunării nu poate fi reprodusă cu ușurință online, am participat la evenimentul online și am constatat că oferta de cursuri și prelegeri (inclusiv ale lui Bivolaru) era la fel de bogata ca de obicei."
El a constatat pentru ca el de obicei.
"Conspiritualitate ...
Teoriile despre conspirații sunt îmbrățișate cu entuziasm, combinând adesea motivații politice și religioase,
și asta la ambele capete ale spectrului politic (Asprem 2020). Dar există și cazurile în care „teoria conspirației” este folosită ca cuvânt din patru litere și ca instrument ofensivă împotriva adversarilor"
Nu e clar din text la cine se refera ca vorbeste murdar. Ca sa-si pastreze neutralitatea se refera ambiguu la ambele parti desi nu vad cum ar putea ca cei care au adevarul de partea lor sa se adreseze urat celorlalti care sunt in necunoastere.
"În 2011, Charlotte Ward și David Voas au inventat termenul „conspiritualitate” pentru a defini o spiritualitate care este în mod inerent conspiraționista (Ward și Voas 2011). Conspiritualitatea este tipică tradiției ezotericului (Asprem și Dyrendal 2015, 2018). Discutând despre învățăturile lui Bivolaru, Sara Møldrup Thejls a susținut că „teoria conspirației este inerent ezoterică în epistemologia sa”, astfel încât nu este surprinzător să o găsim într-un grup ezoteric precum MISA (Møldrup Thejls 2015, 72)."
vocabular: epistemologie - ramură a filozofiei care se ocupă cu originile, natura și scopurile, metodele și mijloacele cunoașterii.
Prin aceste incadrari, Introvigne vrea sa spuna ca MISA este complet rupta de realitate, de societate, ca nu i se aplica nici un fel de legi si ca modul de a privi lumea si cunoasterea umana in cadrul sectei sunt ceea ce liderul sectei in conspiratie cu altii decide si ca deci MISA este o secta prin chiar notiunile vehiculate si programul de spalare pe creier impus.
"Ezoterismul nu se ocupă neapărat de vindecarea bolilor fizice."
Si cu aceasta i-a linistit.
"Pe pe de o parte, noile mișcări religioase și ezoterice sunt atente în a sublinia faptul că, spre deosebire de unele biserici principale (Consorti 2020), acestea respectă indicațiile autorităților privind blocarea și distanțarea socială. Pe de altă parte, oferă și ele sugestii de „sănătate spirituală” care merg dincolo de medicină și știință (vezi Šorytė 2020)."
Adică își trimit discipolii la Kaufland. Da, am văzut!
"Unii critică de asemenea în mod deschis ceea ce ei percep drept pretenții monopoliste ale oamenilor de știință."
Si începe bătălia cu știința,
"„O nouă religie bizară fără Dumnezeu”: MISA vs „știința curentă” ",
in care bănuiesc ca deja oamenii de știință nu au Dumnezeu iar MISA are Dumnezeu si de aceea nu e bine sa te vaccinezi pentru ca îl pierzi pe Dumnezeu pentru ca Dumnezeu e de pierdut.
Cred ca îmi trebuie un baros mai mare. Cel pe care îl am nu e îndeajuns de bun pentru a sparge prejudecățile si mistificările lui Bivolaru.
El cu zeii hinduși după el, îmi spune mie ca 100% din timpul meu sunt om de știință si nu am dreptul sa am o credință proprie sau nici una, pentru ca el mai înaintea mea l-a confiscat pe Dumnezeu si adică nu am voie sa îmi plâng oful exploatării resimțite in secta si chiar sa simt tristețe la morțile colegilor întrucât el ca un taica ticălos, nu poate sa pună mana sa muncească in mod onest sa-si câștige traiul ci așteaptă de la toți pe care i-a prins in mreje sa ii împărtășească in iluzia ca 8 clase ale lui sunt strălucite iar viitorul omenirii in 8 clase ale lui sta.